NightKeeper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Iflg. Dagbladet har Opdal ett tabbemål i år, og Jarstein? 0..... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Iflg. Dagbladet har Opdal ett tabbemål i år, og Jarstein? 0..... Viser jo bare at Dagbladet ikke følger med. Jarstein har sine tabber og det vet du. Og Opdal har mer enn et tabbemål i år. -Nekter å gi Opdal skylden Hareide sier det ganske bra han. - Håkon har stått godt i alle landskamper. Men dette hører fotballen til - noen ganger gjør man en avgjørende redning. Vi kan ikke skylde på Håkon. Det skal støtes på skuddet. Han (Emre) skal ikke få fyre av der. Merkelig nok er det lite blod på tann for folkene foran Opdal som ikke gjorde jobben sin. Forhåpentligvis lærte Opdal av tabben sin og fortsetter å spille som før denne kampen her. Han har press på seg nå og om han ikke står stort sett feilfri i de to neste kampene så kan det være mer aktuelt å la Jarstein prøve seg, eller kanskje et Myhre comeback. Men med tanke på fremtiden bør landslaget satse på de unge. Jarstein må komme seg vekk fra Odd, han kan ikke spille 1. divisjon om han ønsker å bli bedre. Opdal bør vel muligens komme seg ut for å kunne bli bedre. Forhåpentligvis ender de ikke opp som andre "kommende keeperstjerner" som Baardsen og Johnsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Opdal lot ikke tabben påvirke ham resten av kampen og det var stort. Det er ikke alle som klarer det, Thomas Myhre for eksempel. Hvis noe så styrker denne tabben Opdal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg vil bare si at Opdal er for tiden den beste keeperen landet vårt kan hoste opp på landslaget, Jarstein er et flott andre valg, pluss at vi har Adam Larsen, Lars Stubhaug og Andreas Lie som bare blir bedre etter som tida går..... Endret 18. november 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Opdal lot ikke tabben påvirke ham resten av kampen og det var stort. Det er ikke alle som klarer det, Thomas Myhre for eksempel. Hvis noe så styrker denne tabben Opdal. Han hadde et horribelt utkast rett etterpå, men ellers så tok han seg godt inn. Men han så gravalvorlig ut stakkars. Men innbittheten var der så absolutt. Han må være 100% fokusert for å demre opp for de fysiske sidene som ikke er helt 100%. Når ballen fikk den skruen/duppen så fulgte han ikke med. What don't kill you only makes you stronger. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Opdal lot ikke tabben påvirke ham resten av kampen og det var stort. Det er ikke alle som klarer det, Thomas Myhre for eksempel. Hvis noe så styrker denne tabben Opdal.De som husker Opdal sin første sesong i Brann vet at han har psyken til å komme over dette... Tror Opdal har erfaring nok til å lære av dette og snu det til noe positivt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Opdal var jo rene bingokeeperen i starten. Pulsen gikk opp hver gang han var nær ballen Mjelde ga han tillit og han vokste på det og var Branns viktigste brikke til seriesølv i fjor og gull i år, sammen med Helstad og Andresen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Viste jo egentlig at Norge kom til å skuffe(igjen) men som vanlig så håpet jeg på seier, ble seff straffet for det. Orket ikke å feste etter gårsdagen fadese. Btw vises Tyrkia-Bosnia kampen på tv? ser heller den enn Malta-Norge kampen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg ser heller England - Kroatia. Endret 19. november 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Her kommer mine velkvalifiserte prognoser for onsdagens kamper. Bosnia klarer på mirakuløst vis å spille uavgjort mot Tyrkia. Norge spiller uavgjort 0-0 mot Malta. Carew som starter kampen kommer bare til noen halvsjanser, Helstad kommer inn i det 91. minutt. Antagelig får vi se Norges første fotballdrap når landslaget kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alt detta gnålet om Opdal og keepertabbe....men hva med resten av laget? Hele forsvaret står jo stille og ser på at han skyter. Den eneste som prøver å å gjøre noe i forkant, er Riise, men han bommer grovt. Men etter at Riise blir brukt som rundingsbøye, er det ingen andre som prøver å støte på ballfører. Man kan godt si at Opdal burde tatt skuddet, men Emre skulle aldri fått lov til å fyre av skuddet i det hele tatt. Pantera Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er vel ingen som er uenige med deg. Men det bunner uansett ut i at Opdal burde tatt skuddet.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Her kommer mine velkvalifiserte prognoser for onsdagens kamper. Bosnia klarer på mirakuløst vis å spille uavgjort mot Tyrkia. Norge spiller uavgjort 0-0 mot Malta. Carew som starter kampen kommer bare til noen halvsjanser, Helstad kommer inn i det 91. minutt. Antagelig får vi se Norges første fotballdrap når landslaget kommer hjem igjen. Ja, det er noko sånt Norge er i stand til. Slår dei ikkje Malta har dei ingenting i EM å gjere uansett. Vinn Tyrkia er alt håp ute, men sjansen for å slå Malta, samt at Bosnia klarar uavgjort er jo til stade. Sjølv om dei manglar Muslimovich. Ein ting eg ikkje forstår er kvifor Hareide ikkje gjorde nokre bytter tidlegare. Han Bytta inn Rush og Helstad når det var 6 minuttar igjen, det er så forbanna tragisk å drive på sånn. Dei blir jo knapt varme i trøya før fløyta går. Solskjær kunne kanskje laga mål på 5 min og redda dagen, men han var ikkje på banen. Carew var svak, Tettey var elendig, kvifor vart ikkje dei bytta ut i pausen eller tidleg i andre omgang? Eg har mista litt av respekten for Hareide ved gjentatte feilvalg dei siste kampane. Endret 19. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vinn Tyrkia er alt håp ute, men sjansen for å slå Malta, samt at Bosnia klarar uavgjort er jo til stade. Sjølv om dei manglar Muslimovich er dei jo gruppevinnar og ingenting er avgjort. Gruppevinner? I hvilken gruppe? Er vel Hellas som er gruppevinner i EM-kvalik. gruppe C. Bosnia ligger 7 poeng bak Norge. Men jeg tviler på at Bosnia har noen særlig stor sjanse på poeng borte mot Tyrkia. Men det samme sa vel de fleste om Israel mot Russland også....så det kan selvfølgelig skje. Større mirakler har skjedd før. Sjekka forresten oddsen (Centrebet), og 1.14 i odd på Tyrkia-seier, og 19 for Bosnia. Pantera Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 blir snart lei av og holde motet oppe for norge. Hvordan klarer de å tape gang på gang mot "dårlige lag" når det gjelder. Mens de vinner mot brasil, argentina osv. Selv om det ikke gjelder så skal de klare å yte det samme når det gjelder til tross for nerver. Sier ikke at "tyrkia" ikke er gode men nå tenker jeg også tidligere mot de andre lagene. Norge kommer aldri lenger en gruppespill :/ Jeg vil se dem komme til em og spille mot sterkere lag, der de visstnokk spiller best. Og sett hva som hadde skjedd. menmen Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg ser heller England - Kroatia. Er det noen av kanalene på cd eller viasat som sender denne kampen? Hvis det er mulig ser jeg heller denne enn Malta - Norge... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 blir snart lei av og holde motet oppe for norge. Hvordan klarer de å tape gang på gang mot "dårlige lag" når det gjelder. Er Tyrkia et dårlig lag sier du? Du kan faen meg ikke mye om fotball. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg ser heller England - Kroatia. Er det noen av kanalene på cd eller viasat som sender denne kampen? Hvis det er mulig ser jeg heller denne enn Malta - Norge... Fint om noen finner ut dette. Selv om Solskjær sier det er håp, ser jeg ikke så lystbetont på den norske fotballen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 blir snart lei av og holde motet oppe for norge. Hvordan klarer de å tape gang på gang mot "dårlige lag" når det gjelder. Er Tyrkia et dårlig lag sier du? Du kan faen meg ikke mye om fotball. I tillegg til å være en førsteklasses medgangssupporter. "Yay"! Vi får holde håpet oppe, hvis ikke. Skal vi faen meg til VM! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 blir snart lei av og holde motet oppe for norge. Hvordan klarer de å tape gang på gang mot "dårlige lag" når det gjelder. Er Tyrkia et dårlig lag sier du? Du kan faen meg ikke mye om fotball. Jeg vil nå si at Tyrkia bare blir dårligere og dårligere....Den eneste gode unge spilleren de har er Nuri Sahin, og han brukes ikke en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå