Rampage Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis det skjer så får St. Olavs hospital inn minst 1 person med akutt alkoholforgiftning. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ingen klubber i England, Spania eller Italia vil ha norske spillere over 25. Er ikke Aston Villa en klubb i England? Kjøper fortsatt ikke tippeligaspillere over 25. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Og hadde ikke Opdal og forsvaret og midtbanen vår tabbet seg ut idag så hadde vi vært i EM. ... ehm [...] og Carew! THOMAS MYHRE!§§! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg er fortsatt irritert på Carew må jeg si. Treig og svikter mot gode lag. Tror Carew på mange måter er min "Riise"....... En man alltid gir skylda for det som går galt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Hmm....kanskje Brann-supporterne som har kritistert meg i mange mnd for at jeg mener Jarstein er en mye bedre keeper enn Håkon "Jeg har ikke reaksjonsevne i det hele tatt" Opdal burde HOLDE KJEFT NÅ. Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it... For i sitere Frode Olsen i en Odd-kamp tidligere i vår: "Jarstein kommer til å bli Norges landslagskeeper i fremtiden" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Hmm....kanskje Brann-supporterne som har kritistert meg i mange mnd for at jeg mener Jarstein er en mye bedre keeper enn Håkon "Jeg har ikke reaksjonsevne i det hele tatt" Opdal burde HOLDE KJEFT NÅ. Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it... For i sitere Frode Olsen i en Odd-kamp tidligere i vår: "Jarstein kommer til å bli Norges landslagskeeper i fremtiden" Bedre på strek,bedre psyke,felt? Er du blind eller bare dum? Nei Opdal har ingen reaksjonsevne,han har jo ikke hatt flere reaksjonsredninger enn Thorstvedt,Jarstein og Frode Olsen til sammen. Endret 18. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Hmm....kanskje Brann-supporterne som har kritistert meg i mange mnd for at jeg mener Jarstein er en mye bedre keeper enn Håkon "Jeg har ikke reaksjonsevne i det hele tatt" Opdal burde HOLDE KJEFT NÅ. Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it... For i sitere Frode Olsen i en Odd-kamp tidligere i vår: "Jarstein kommer til å bli Norges landslagskeeper i fremtiden" Bedre på strek,bedre psyke,felt? Er du blind eller bare dum? Tulling. Jeg ser faktisk både BRANN og ODD-kamper, så jeg vet hva jeg prater om. Selvsagt er Jarstein bedre på strek, han er lettere, og har bedre rekkevidde, i feltet er det vel ingen diskusjon, Jarstein er helt rå i feltet, ingenting å si på det. Psyke, jepp, du ser hvordan Jarstein er gira hele tiden og ikke er redd for å kritisere. Så, jeg skjønner at du ikke har sett Odd-kamper, og febrilsk prøver å forsvare keeperhelten din, som akkurat i går ødela vårt EM-håp, hadde jo vært deilig med et sluttspill igjen hadde det ikke? 8 år siden sist, men Opdal ville det anderledes. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Enig med deg der NightKeeper, bortsett fra på ett felt. Psyken hans er slik jeg ser det den tingen som kan ødelegge han fra å bli en keeper i topp klasse. Psyke kan være mye, men nå tenker jeg på at han har et temprament som han burde kvitte seg med så raskt som mulig. Hvis han vil utvikle seg nevneverdig som keeper, må han antageligvis til en større klubb utenfor Norge. Hvis vi ser på større klubber er de ute etter personer som har beina godt plantet på bakken og som er en smule sympatiske overfor seg selv og andre lagkamerater. Denne sesongen har Jarstein klart å motbevise at han er en avbalansert og rolig person. De utbruddene han har hatt mot sine egne lagkamerater er bare skammelig. Jeg sier ikke at temprament er en uting, men det går han å begrense seg litt. Han er fortsatt ung, og heldgvis er dette noe som det går an å gjøre noe med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jada,Opdal ødla hele EM håpet vårt,hva med de andre hengerumpene utpå der da? Norge har ingenting verken i EM eller VM eller noe som helst å gjøre,norge suger uansett hva de spiller om eller hvem de møter eller hvor de møter dem. Norge kommer ALDRI til å vinne noe av betydning,bare til å innse det og slutte å gi EN mann skylda når din våte drøm ikke skjer. Carew var elendig,skjønner ikke hvorfor han spiller i det hele tatt,en stor klump som får frispark mot seg uansett og er en møkka spiller. Og at hele norge får så jævli stor tro på at norge skal klare noe som betyr noe er en vits,de skuffer UANSETT hvem sin "feil"det er. Ok,Opdal slapp inn ett "lett"mål,da er det vel bare for de "super"spissene våre å score EN gang da,men neida. Carew er god,vi lar han spille 90 min selv om han ikke får til en dritt foran mål Endret 18. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du var da en voldsom opptimist. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har heller aldri syntes Opdal har vært så sykt god, men det synes jeg ikke Jarstein er heller. Men ikke spør meg hvem som skulle vært førstekeeper for Norge, for det vet jeg virkelig ikke. Synes ikke det er noen som stikker seg mer ut enn andre i positiv forstand, så sånn sett er kanskje ikke Opdal det verste valget... Norge har ikke hatt noen keeper i verdensklasse siden Thorstvedt, den gang var valget lett. Når det er sagt, så blir det feil å kritisere Opdal for at vi tapte i går. Selv om han slapp inn ett billig mål som han må ta det hele og fulle ansvar for, så er det alt for dårlig at vi ikke klarer å produsere en eneste målsjanse i andre omgang. På hjemmebane i en så viktig kamp, bør man forvente mer. Mye mer! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Absolutt ikke bare Opdals skyld at vi taper dette. Siden vi tross alt nesten ikke produserer noe annet enn på dødball. Men Jarstein er bedre enn Opdal det er jeg ikke i tvil om, Jarstein har det ekstra som gjør at han kan ta de syke redningene store keepere er kjent for, samt at han har vinnerinstinkt noe Norge virkelig trenger. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Absolutt ikke bare Opdals skyld at vi taper dette. Siden vi tross alt nesten ikke produserer noe annet enn på dødball. Men Jarstein er bedre enn Opdal det er jeg ikke i tvil om, Jarstein har det ekstra som gjør at han kan ta de syke redningene store keepere er kjent for, samt at han har vinnerinstinkt noe Norge virkelig trenger. Så enig så enig. Jeg savnet en tydelig leder utpå der i går kveld i Martin Andresens fravær. Jarstein blir nok vårt førstevalg nå. Noe positivt ihvertfall... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it..Jarstein er god, ingen tvil om det, men psyke? Fyren er jo mentalt ustabil - skal godt gjøres å vri det til noe positivt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it..Jarstein er god, ingen tvil om det, men psyke? Fyren er jo mentalt ustabil - skal godt gjøres å vri det til noe positivt Keane, Wise, Cantona, Jones, Rooney, Bellamy++ Vil aldri oppfattes som sindige mennesker heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jarstein når ikke opp til Opdal, hverken fysisk eller psykisk. Vi kommenterte det faktisk i går under kampen; hadde han hatt det mentale i orden, så kanskje, men han må bli voksen før han får spille med flagget på brystet. Opdal vil sannsynligvis ha førsteretten i mange år fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it..Jarstein er god, ingen tvil om det, men psyke? Fyren er jo mentalt ustabil - skal godt gjøres å vri det til noe positivt Keane, Wise, Cantona, Jones, Rooney, Bellamy++ Vil aldri oppfattes som sindige mennesker heller. ikke akkurat keepere det heller da Grooberar og Higuita kan nevens i samme samenheng. Personlig legger jeg 100% all skylden på Thomas Myhre vis vi ikke kommer oss til EM Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Man kan ikke lage gull ut av gråstein (Norge). Dessuten er de så tunge i ræva at en skulle tro de spiste granitt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Hmm....kanskje Brann-supporterne som har kritistert meg i mange mnd for at jeg mener Jarstein er en mye bedre keeper enn Håkon "Jeg har ikke reaksjonsevne i det hele tatt" Opdal burde HOLDE KJEFT NÅ. Har ventet på denne tabben lenge, sorry for å si det, men Jarstein er bedre enn Opdal på alle områder. Strek, felt, PSYKE, you name it... For i sitere Frode Olsen i en Odd-kamp tidligere i vår: "Jarstein kommer til å bli Norges landslagskeeper i fremtiden" Hvem har gjort flest tabber i tippeligaen i år? Jarstein eller Opdal? Jeg har sett dobbelt så mange Brann kamper som Odd kamper i år men allikevel vinner Jarstein med å ha størst tabbekvote. Han har ikke bedre psyke. Jarstein har i mine øyne større potensiale enn Opdal. Men alle ferdigheter kombinert er Opdal pr. dags dato en bedre keeper, mye takket være erfaringen. Det er en grunn til at trenerne og spillerne i tippeligaen valgte han som årets keeper, og ikke Jarstein. Og det er en grunn til at Hareide valgte Opdal i mål og ikke Jarstein. Jeg håper ikke folk lever i den illusjon at Jarstein ikke vil gjøre tabber på landslaget. Vi har ikke en norsk keeper pr. dags dato som vil være tabbefri i landslagskamper. Vi har ikke hatt det så lenge jeg har levd og min favorittspiller gjennom tidene er Erik Thorstvedt. Hverken Jarstein eller Opdal har potensiale til å matche Thorstvedt. De kan matche han (og forbigå han) i fysiske egenskaper, men de er ikke i nærheten av å få den psyken, fotballforståelsen og autoriteten Thorstvedt fikk når han kom i en keepers beste alder, som er over 30. Opdal og Jarstein er flere år unna å komme til det punkt hvor de vil være så og si tabbefri. Inntil da må vi leve med en keepertabbe i ny og ne, det være seg om Opdal eller Jarstein står i mål. Jeg skal i hvert fall ikke komme løpende den dag Jarstein gjør sin tabbe i Norges mål med idiotisk skadefryd. Enten det er Opdal eller Jarstein som gjør sine tabber så vil jeg støtte dem, for jeg forventer ikke prikkfrie kamper fra noen av dem. De trenger mer erfaring før det kan forventes og inntil da er det bedre å være en god supporter som støtter dem og gir dem tid til å få en bedre psyke fremfor å drive med stigmatisering og leve i en svart-hvitt verden hvor man enten er fantastisk eller elendig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvem har gjort flest tabber i tippeligaen i år? Jarstein eller Opdal? Jeg har sett dobbelt så mange Brann kamper som Odd kamper i år men allikevel vinner Jarstein med å ha størst tabbekvote. Han har ikke bedre psyke. Hvem har flest skudd på seg iløpet av denne sesongen? Er vel kanskje naturlig at Jarstein har gjort noen tabber mer. Å som du selv sier begge er ung og urutinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå