Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

De må få spille i Norge før noen gidder å kjøpe dem fra Norge ;)

Med tanke på det defansive så er ikke akkurat det imponerende arbeid britene har gjort med spillerne på vår venstreside. Snakk om åpen lovedør. Og manglende innsats sentralt på midtbanen, nesten som jeg ønsket meg arbeidsjernet Helge Haugen inn på landslaget. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener Skjelbred, Tettey og Huseklepp ikke har fått spille?

Huseklepp har startet tre eller fire kamper for Brann i tippeligaen. Men han ble utkonkurrert av andre nordmenn, så det er vel greit nok. Men med tanke på den haugen med utenlandske spillere som overhodet ikke har tilført tippeligaen kvalitet så undres jeg på hvor mange talenter som i samme tid har visnet vekk på benk eller tribune. Med mindre det er snakk om utlendinger som Sapara og Nannskog så bør det satses mer på våre egne talenter.

Lenke til kommentar

Du mener Skjelbred, Tettey og Huseklepp ikke har fått spille?

Du mener at alle andre mener du

At nivået i tippeligaen høynes med utlendinger er ikke negativt for utviklingen. Er også trenerenes vegring for å matche de unge som har skyld i at de unge ikke kommer frem, ikke bare utlendingene. I tillegg spiller jo fleste norske spillere til de nærmer seg 36-7 i det øverste nivået i Norge, dermed bidrar også det til at de unge ikke slipper til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

som jeg har sagt mange ganger før, tør man og håpe på Norge så skuffer de.

'

-skuffet mot spania

-skuffet mot Tjekkia

-skuffet nå, som bare FAEN!

faen ta dere norge, faen ta dere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skuffa jeg og, hadde virkelig trua på Norge i dag. :(

det er sånn de lurer deg, får deg til å håpe OG bangm,dreper alt,

faen norge,faen

Lenke til kommentar

Problemet er at vi aldri lærer, hver gang vi har muligheten til å klare noe stort så blir Norge hauset opp i skyene ukesvis i forveien. Greit, riktignok var Tyrkia i dårlig form og landslaget "happy" og ovenpå etter gode resultater, men vi har da gjort det her før, har vi ikke? Føler det er på tide at Morten Pedersen og Truls Dæhlie i henholdsvis Dagbladet og Vg legger fra seg den utrolige overdrevne optimismen før kamp. Virket som de (og Tv2 også for den saks skyld) trodde vi skulle kjøre over Tyrkia på samme måte som vi slo Malta og Ungarn.

Lenke til kommentar

Feller ikke en eneste tåre for landslaget. Faen heller. Når skal resten av nasjonen lære. Norge kan ikke å spille fotball.. Når det gjelder, spiller landslaget rumpe. Tror det står skrevet i de norske lover et sted. Men nå har vi jo en unnskylding til å rulle oss i egen (pressens) medlidenhet. Helt til Rosenborg slår Chelsea. Etter det er det glemt.

Men man vet jo aldri. Bosnia kan overraske Tyrkia på hjemmebane. Kanskje tyrkerne er nervøse, eller at allle elleve sklir i dusjen etter siste trening. Alt er mulig i verdens beste idrettsgren.

Lenke til kommentar
Og hadde ikke Opdal og forsvaret og midtbanen vår tabbet seg ut idag så hadde vi vært i EM.

... ehm [...] og Carew!

Vel, når ikke midtbanen fungerer så er det ikke akkurat så mye spissene har å spille med. Utrolig hvordan venstrekanten blomstret etter at PCS kom inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...