Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. ;)

Og der tapte Russland. Arsenal får ikke spart spillerene alikevel :)

Jævlig surt det 1-2 målet. Russland satset alt framover de siste minuttene og ble straffet hardt for det. Faen.

Helt vanlig det der.

Stemmer det. Men det er jo en øørliten sjanse at England driter seg ut mot Kroatia. Så jeg lever fortsatt i håpet. :p

Vi får se. :)

Lenke til kommentar
Men er det ikke kjempe liten sjanse for at Bosnia klarer seg mot Tyrkia?

Norge eller Tyrkia i EM? Jeg vil ha Tyrkia. Norge sitt spill er ikke akkurat et vakkert skue. Lange baller opp på Carew og Ivers...

Vi må nok vente litt lenger.

Jeg mente Tyrkia. Det skjedde no tull med quotinga, det var ment til LucarioX.

Edit: Når skriver jeg bare tull, mente at Tyrkia spiller hjemme mot Bosnia.

Endret av Abiden
Lenke til kommentar
Lurer på hva som skjer med Norge nå jeg...

Sjansene for sluttspill er minimale, men... Hvem skal i så fall ta over for Hareide?

Skulle hatt en med fotball klokskap som Eggen senior

En trener som har sittet på sidelinja i for mange år, nemlig Nils Arne Eggen...Kan frustrere motstanderne med sine gode pressekonferanser : "In a hanging snore, fishing snore" lol

Lenke til kommentar

Syntes ikke Tyrkia er et godt nok lag for EM. Men det spilte mer underholdende enn Norge og de er nok mer underholdende å se på for andre enn nordmenn. Men jeg tror Norge hadde klart det i dag om Andresen var på banen. De manglet noen som tok tak, sett bort fra Hagen.

Jeg har null tro for Norge. Det er trist. Jeg ser lysere på fremtiden, den kommende generasjonen virker langt mer lovende enn hva den som nå "styrer" noensinne virket.

Lenke til kommentar
snip

Ja jeg er helt enig i at tabben ikke er skjebnesvanger å ja Opdal var selvskreven til start. Men Jarstein må få sjansen en gang, ikke bare når Opdal kanskje er skadet. Er tross alt slapt offensivt av spesielt Iversen og Carew som bidrar til dette resultatet. Samt en urutinert Tettey som burde blitt tatt ut isteden for Hæstad. Synd at Grindheim ikke kunne spille, tror han kunne utgjort en stor forskjell. Uansett er dette et resultat alle med unntak av J.A.Riise og Hagen/Hangeland er skyld i.

Idag så vi i tillegg Carew's laveste nivå som er helt fryktelig, Årst, Rush og Iversen kunne alle gjort en bedre jobb enn han som targetman.

Lenke til kommentar

Det virker som karma har noe uoppgjort med Norge. Greit nok at Norge ikke akkurat fortjente seieren i denne kampen (burde blitt 0-0), men de har hatt merkelige hendelser og marginene har ikke vært på deres side. Spesielt borte mot Tyrkia og i de to kampene mot Hellas. Det var bare helt absurd at Opdal skulle gjøre en slik tabbe i denne kampen, det så nesten ut som en slags bug i et pc-spill. At Opdal kom til å gjøre en tabbe i ny og ne var jeg sikker på, våre beste keepere er for unge til noe annet, men regnet med det ville komme på feltarbeid e.l. Ikke på denne måten, for Opdal har vært helt rå på streken når det gjelder slike skudd. Dette var som et gufs fra Opdal anno 2004 og tidligere. Som om Carew skulle tapt en hodeduell mot Mini eller Myggen. Enda merkeligere var Myhre sine to tabber borte mot Tyrkia, selv om det kan forklares i manglende spilletid.

Men heldigvis er det stort potensiale i Norge sine unge spillere. Om bare norske lag kan slutte å kjøpe inn halve Afrika så kanskje de får anledning til å utvikle seg til stjernene vi trenger.

Edit: Med tanke på litt galgenhumor så er forhåpentligvis ikke Opdal like aktuell for storklubbene i Europa lenger. Brann trenger sin viktigste spiller neste sesong :wee:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Men heldigvis er det stort potensiale i Norge sine unge spillere. Om bare norske lag kan slutte å kjøpe inn halve Afrika så kanskje de får anledning til å utvikle seg til stjernene vi trenger.

Eller at norske klubber slutter overprisingen så de får seg proffkarrierer å dermed utvikle seg enda mer. Ingen klubber i England, Spania eller Italia vil ha norske spillere over 25.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...