tendilenz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Som klansmedlem syns jeg forresten ikke kveldens resultat er så ille. Nå kan nemlig Martin Andresen konsentrere seg om VIF neste år uten å bli distrahert av EM. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Han trenger jo å spille kamper da. Jeg er selv Enga' fan. Men nå prater vi om Norge, og ikke Enga. Endret 17. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vanligvis ja, men han var jo ikke akkurat luftens baron i kveld. Sant. De fant vi på det tyrkiske laget og det var derfor merkelig at Norge la opp til mer langpasninger fremfor færre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Umulig at vi kommer til EM selvom Norge hadde klart å dytte inn 8 mål eller noe slikt mot Malta? Ikke helt inne i dette så ikke bli sure om dette var et litt dumt spørsmål. Håper for all del vi klarer å komme til EM, dog tviler jeg. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jaja, Norge havnet i drømmegruppa, altså den desidert dårligste av kvalikkgruppene. Dette var tidenes mulighet for Norge, de har neppe like flaks nestegang. Og med disse spillerene som Norge har i dag, må nok vi nordmenn belage oss på mange år uten mesterskap. Synd, men sant Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Å herregud. Ja du har bare hele Norges befolkning mot deg. Skudd fra 25m som han ser utgangen på. Slikt skal en landslagskeeper ta, hjelper ikke hvordan redninger han har tatt før. Skjerp deg. Men så er det slik at samtlige keepere i Norge gjør slike tabber, inkludert Jarstein (om du følger med). Myhre har de største tabbene, men han er den beste keeperen vår om han er i form. Jarstein og Opdal er fortsatt unge og de gjør slike tabber som det der 1 av 100 ganger. Men selv Thorstvedt slapp inn slike mål i ny og ne. Det så ut som om det var hull i hendene på Opdal. Hjelper fortsatt ikke, slikt skal han ta i en slik kamp. Å det er slike ting som bør åpne for at andre får sjansen. Tyrkia hadde vel 3 avslutninger på mål. Jarstein har større rekkevidde enn Opdal og leser spillet bedre i mine øyne. Å Myhre sto strålende over lengre tid, tabber lot Opdal slippe til. Nå må Jarstein få prøve seg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 I mine øyner er Hæstad utrolig oppskrytt, han er ikke så god som folk skal ha det til. Han kriger det er greit. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Umulig at vi kommer til EM selvom Norge hadde klart å dytte inn 8 mål eller noe slikt mot Malta? Ikke helt inne i dette så ikke bli sure om dette var et litt dumt spørsmål. Håper for all del vi klarer å komme til EM, dog tviler jeg. Sålenge det blir seier til Bosnia eller uavgjort i den kampen og vi vinner så blir det EM Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Og jeg som håpte vi skulle vinne så vi kunne eksperimentere med unge og nye spillere mot Malta....Jaja, Bosnia, knus de Tyrkerne, vi stoler på dere....Og til Michael Mifsud, spar landet som gjorde deg til en virkelig god spiller til å ungå EM sluttspill.... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Disse går videre: Gruppe A Polen Portugal (Finland og Serbia har en liten teoretisk mulighet) Gruppe B Italia Frankrike Gruppe C Hellas Tyrkia (Norge kan gå videre hvis Tyrkia ikke vinner hjemme mot Bosnia og Norge vinner borte mot Malta) Gruppe D Tsjekkia Tyskland Gruppe E Kroatia England (Russland kan gå videre hvis England taper hjemme mot Kroatia) Gruppe F Sverige Spania Gruppe G Romania Nederland (Bulgaria med en liten teoretisk mulighet) Merk at alle favorittene ser ut til å gå videre. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Og der tapte Russland. Arsenal får ikke spart spillerene alikevel Jævlig surt det 1-2 målet. Russland satset alt framover de siste minuttene og ble straffet hardt for det. Faen. Helt vanlig det der. Stemmer det. Men det er jo en øørliten sjanse at England driter seg ut mot Kroatia. Så jeg lever fortsatt i håpet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Umulig at vi kommer til EM selvom Norge hadde klart å dytte inn 8 mål eller noe slikt mot Malta? Ikke helt inne i dette så ikke bli sure om dette var et litt dumt spørsmål. Håper for all del vi klarer å komme til EM, dog tviler jeg. Sålenge det blir seier til Bosnia eller uavgjort i den kampen og vi vinner så blir det EM Ja, og vi får faen meg krysse fingrene for at det skjer. For det hadde vært gøy om Norge kom med. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men er det ikke kjempe liten sjanse for at Bosnia klarer seg mot Tyrkia? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Man vet aldri i fotball Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dessverre så er det det. Jeg får love min bosniske romkamerat å spandere enn 6pack på han hvis laget hans gjør jobben sin Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Norge skal jo egentlig være relativt bra, når man ser på spillere. Vi burde ikke være så dårlig som vi er, vi trenger bare en trener som kan dra det beste ut av spillerne. Endret 17. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jarstein har større rekkevidde enn Opdal og leser spillet bedre i mine øyne. Å Myhre sto strålende over lengre tid, tabber lot Opdal slippe til. Nå må Jarstein få prøve seg. Opdal har en tabbe på 9 kamper. Han har spilt godt for Norge, godt for Brann (helt ekstremt bra i UEFA-kampene). Myhre hadde vel ikke spilt fast på et fotballag siden 90-tallet..... Så det er noen faktorer her du må ta med. Det var riktig å la Opdal starte denne kampen og jeg ser ikke akkurat han har spilt seg ut mot Jarstein, som tross alt har gjort tabber i tippeligaen i høst, noe man ikke har sett fra Opdal. Skal noen overta for Opdal er vel Myhre mer aktuelt. Og det var ikke akkurat hans tabbe som var det store problemet i denne kampen, Norge spilte rævva. De kunne sikkert murt igjen målet og allikevel maktet å tape. Synd for Opdal, men han er ung og har vært Norges desidert beste keeper i år. Jeg håper han kommer sterkt tilbake og håper Jarstein kan komme seg opp et nivå og gi han god konkuranse. Men keeperplassen er ikke det som bekymrer meg mest. Elendig defansivt kantspill, null kreativitet sentralt. Vi er avhengig av Andresen fortsatt. Så jeg håper på at et par RBK-ere (Skjelbreid og Tettey) samt at Huseklepp etterhvert kan heve seg og gjøre seg bemerket på landslaget. For det ligger kreativt potensiale der. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jo, egentlig. For det første spiller de hjemme mot Tyrkia og for det andre har de selvtiliten med seg. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Norge eller Tyrkia i EM? Jeg vil ha Tyrkia. Norge sitt spill er ikke akkurat et vakkert skue. Lange baller opp på Carew og Ivers... Vi må nok vente litt lenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jo, egentlig. For det første spiller de hjemme mot Tyrkia og for det andre har de selvtiliten med seg. Spiller Bosnia hjemme? La oss ha tro på Norge folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå