ZlaleX Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ah! Deilig med en 2-målsseier Carew jobber som en gærning, og vinner alt i lufta. Han var utrolig god i 2. omgang. Strømstad sitt mål var strålende! Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 De klarte å styre den i land. Flott start på EM dette her, selv om det er mye å hente på spillet og spesielt avslutningene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Glimrende. Full pott etter to (På papiret enkle) kamper. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Fryktet lenge at denne kampen ville ende 0-0. Veldig fornøyd med at de klarte å vinne. Det er mye å jobbe med for laget enda, men de har 6 poeng, og det er viktigst. Merksnodig mål av Iversen forresten, var ikke helt forberedt på den. Endret 6. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Vi får se.. teknisk spillemessig, så er vi veldig ustabile.. stort sett dødballer vi klarer å få til noe på. Har mine tvil om vi har noe å gjøre i EM. Kult at Strømstad fikk inn målet, synes han har vært relativt dårlig hele kampen. ::zkr 6816367[/snapback] Så klart Norga har noe å gjøre i EM... det mange ikke forstår er at man må ikke være storfavoritter for å delta på noe. Kommer vi til EM er vi nok langt fra det dårligste deltagerlandet og det vil si vi har noe der å gjøre. Man kan ikke være evig pessimist Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 På en slik våt bane er det meeget vanskelig å styre en kamp, likevel har vi ballen mest og tar en fullt fortjent 2-0 seier. Synes 2-0 var ett fint bilde på denne kampen. Vi står nå med 6 poeng etter 2 kamper, klart vi har noe i EM å gjøre Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Med det laget vi har på gang nå tror jeg vi har noe å gjøre både i EM og VM om 4 år. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Yes. Da gikk det som jeg trodde. 2-0 til norge! MEget skuffet over meg selv, som ikke satsa noen penger til denne kampen.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Norge sliter alltid når vi må styre kamper. Det blir deilig å dra til Athen nå hvor vi kan legge oss litt bakpå å satse på overganger og dødballer. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden? Syntes de spilte stygt mest hele kampen. Ble litt småirritert over at nummer 6 aldri fikk noe gult kort. Sånn som han drev å dro i trøya til Hangeland hadde han fortjent et. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden?Syntes de spilte stygt mest hele kampen. Ble litt småirritert over at nummer 6 aldri fikk noe gult kort. Sånn som han drev å dro i trøya til Hangeland hadde han fortjent et. 6816541[/snapback] Jau, den ene holdinga var så drøy at vi burde fått straffe. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Var veldig redd det skulle bli 0-0 eller at Moldova skulle skore. Men takket være Carew og banens klart best Strømstad så vant vi 2-0 Norge går til EM. Det kan jeg vedde armene mine på! Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Var veldig redd det skulle bli 0-0 eller at Moldova skulle skore. Men takket være Carew og banens klart best Strømstad så vant vi 2-0 Norge går til EM. Det kan jeg vedde armene mine på! 6816654[/snapback] Var noen klart best i denne kampen for Norge var det Carew, tror ikke det er noen tvil! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ganske svak kamp av Norge, og dommeren gav oss egentlig seieren da han viste ut en spiller for Moldova. Fornøyd med 6poeng så langt men her må vi heve oss betraktelig, vi har sikkert brukt opp flaks kvoten for flere år framover nå. Gamsten var elendig igjen, til og med min verste spiller Solli var bedre, som satt på benken. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Digg med seier, jublet bra da Strømstad puttet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jepp, Carew var veldig god i dag, han har ein enorm styrke og evne til å halde på ballen samt eit godt rykk når han først kjem i gang. Desverre er han ikkje like god på avslutningar og småspel i feltet. Godt å sjå Strømstad putte første målet i dag, to mål på to kampar er veldig bra, hans første mål var det også. Carew hadde fortent eit mål og to etter innsatsen mot Moldova i dag. Me var ikkje så veldig organiserte framover, kom me til sjansar var det ofte som følge av eit brudd og rask overgang, eg sakna det etablerte spelet der me bygde opp eit angrep. Mange gode hjørnespark, men det er tull av Gamst å skyte så mykje som han gjer på frispark, er klar over at det fristar veldig, men me er veldig sterke i lufta og bør få meir ut av dødballsituasjonane enn me gjorde i dag. Endret 6. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ganske svak kamp av Norge, og dommeren gav oss egentlig seieren da han viste ut en spiller for Moldova. Fornøyd med 6poeng så langt men her må vi heve oss betraktelig, vi har sikkert brukt opp flaks kvoten for flere år framover nå. Gamsten var elendig igjen, til og med min verste spiller Solli var bedre, som satt på benken. 6816723[/snapback] Moldova er et veldig vanskelig lag å spille mot da. Få ganger at noen slår de mer en 1-0 osv. Italia greide jo bare 2-1 mot de. Er jo et par ganger de virkelig har gått på tryne da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fint med seier idag Jeg ble redd når jeg så den sjansen som moldova hadde, fy søren! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden?Syntes de spilte stygt mest hele kampen. Ble litt småirritert over at nummer 6 aldri fikk noe gult kort. Sånn som han drev å dro i trøya til Hangeland hadde han fortjent et. 6816541[/snapback] Nei? Det så jeg ikke... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Herlig å se Norge valse over de skitne øst-europeerne. Norge burde vunnet kampen med 8-9 mål (2 spillermål, 6-7 straffespark). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå