Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi får se.. teknisk spillemessig, så er vi veldig ustabile.. stort sett dødballer vi klarer å få til noe på. Har mine tvil om vi har noe å gjøre i EM.

 

Kult at Strømstad fikk inn målet, synes han har vært relativt dårlig hele kampen.

 

 

::zkr

6816367[/snapback]

 

Så klart Norga har noe å gjøre i EM... det mange ikke forstår er at man må ikke være storfavoritter for å delta på noe. Kommer vi til EM er vi nok langt fra det dårligste deltagerlandet og det vil si vi har noe der å gjøre.

 

Man kan ikke være evig pessimist ;)

Lenke til kommentar
Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden?

Syntes de spilte stygt mest hele kampen. Ble litt småirritert over at nummer 6 aldri fikk noe gult kort. Sånn som han drev å dro i trøya til Hangeland hadde han fortjent et.

6816541[/snapback]

 

Jau, den ene holdinga var så drøy at vi burde fått straffe.

Lenke til kommentar
Var veldig redd det skulle bli 0-0 eller at Moldova skulle skore. Men takket være Carew og banens klart best Strømstad så vant vi 2-0 :whistle:

 

Norge går til EM. Det kan jeg vedde armene mine på!

6816654[/snapback]

 

Var noen klart best i denne kampen for Norge var det Carew, tror ikke det er noen tvil!

Lenke til kommentar

Ganske svak kamp av Norge, og dommeren gav oss egentlig seieren da han viste ut en spiller for Moldova. Fornøyd med 6poeng så langt men her må vi heve oss betraktelig, vi har sikkert brukt opp flaks kvoten for flere år framover nå. Gamsten var elendig igjen, til og med min verste spiller Solli var bedre, som satt på benken.

Lenke til kommentar

Jepp, Carew var veldig god i dag, han har ein enorm styrke og evne til å halde på ballen samt eit godt rykk når han først kjem i gang. Desverre er han ikkje like god på avslutningar og småspel i feltet. Godt å sjå Strømstad putte første målet i dag, to mål på to kampar er veldig bra, hans første mål var det også.

Carew hadde fortent eit mål og to etter innsatsen mot Moldova i dag.

 

Me var ikkje så veldig organiserte framover, kom me til sjansar var det ofte som følge av eit brudd og rask overgang, eg sakna det etablerte spelet der me bygde opp eit angrep. Mange gode hjørnespark, men det er tull av Gamst å skyte så mykje som han gjer på frispark, er klar over at det fristar veldig, men me er veldig sterke i lufta og bør få meir ut av dødballsituasjonane enn me gjorde i dag.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Ganske svak kamp av Norge, og dommeren gav oss egentlig seieren da han viste ut en spiller for Moldova. Fornøyd med 6poeng så langt men her må vi heve oss betraktelig, vi har sikkert brukt opp flaks kvoten for flere år framover nå. Gamsten var elendig igjen, til og med min verste spiller Solli var bedre, som satt på benken.

6816723[/snapback]

 

Moldova er et veldig vanskelig lag å spille mot da. Få ganger at noen slår de mer en 1-0 osv. Italia greide jo bare 2-1 mot de. Er jo et par ganger de virkelig har gått på tryne da.

Lenke til kommentar
Noen flere som la merke til at Moldoverne dro i trøya HELE tiden?

Syntes de spilte stygt mest hele kampen. Ble litt småirritert over at nummer 6 aldri fikk noe gult kort. Sånn som han drev å dro i trøya til Hangeland hadde han fortjent et.

6816541[/snapback]

Nei? Det så jeg ikke...

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...