IcedInsanity Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein. Og målet til Tyrkia var faen ingen keeper tabbe som Semb skriker etter. Myhre var keeper tabbe..dette var ingen tabbe,Opdal har gjort store redninger før og med en gang han slipper inn noe som ikke er så god standard på da er det plutselig tabbe?? Skjerp dere Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ? Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!! Vel, nå har da Carew kanskje vært Norges beste totaltsett under EM-kvalifiseringen. Men han gjorde en dårlig figur i dag ja, men til gjengjeld fikk han ikke mye å jobbe med langs bakken. Det er ikke Carews feil at Norge tapere i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ? Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!! Vel, nå har da Carew kanskje vært Norges beste totaltsett under EM-kvalifiseringen. Men han gjorde en dårlig figur i dag ja, men til gjengjeld fikk han ikke mye å jobbe med langs bakken. Det er ikke Carews feil at Norge tapere i dag. Nei,men å gi han sjangsen i 90 min idag når han spiller så dårlig er helt sykt Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nå får vi håpe at Norge vinner mot Malta og Trykia taper mot Bosnia Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Merkelige valg av Hareide, helsprøtt skudd som gikk forbi Opdal. Det så ut som det var Hagen og Hangeland som spilte alene mot Tyrkia, for jeg aner ikke hva resten av laget drev på med. De var oss overlegne i hodeduellene, men det var allikevel kun pøsing inn i feltet. Tettey er ingen Andresen, ikke enda i hvert fall, og vi var mer forutsigbare i dag enn hva vi var under Drillos. La oss håpe vi får offentlig slagkraft innen et par år som kan gi noe annet enn denne ensidige stangingen mot en mur i andre enden. Forhåpentligvis gjennom Tettey, Skjelbreid og Huseklepp i fremtiden, om de fortsetter utviklingen. Det var nå gøy så lenge det varte, men for en heltrist kamp. Hagens mål var eneste lyspunkt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helt greit at vi går ut. Vi greide hverken å slå Hellas og Tyrkia og da fortjener vi ikke mere. Dette er den enkleste gruppen og vi tapte. Skotland gikk ut mot Frankrike og Spania. Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Vil du spare spillerene på laget ditt? kan være smart det Har du i det hele tatt fulgt med litt i det siste? Arsenal består kun av utlendinger, eneste brite de har er Walcott som ikke er god nok for det Engelske landslaget. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein. Og målet til Tyrkia var faen ingen keeper tabbe som Semb skriker etter. Myhre var keeper tabbe..dette var ingen tabbe,Opdal har gjort store redninger før og med en gang han slipper inn noe som ikke er så god standard på da er det plutselig tabbe?? Skjerp dere Kun en Brann-supporter kan forsvare den slik keepertabbe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helt greit at vi går ut. Vi greide hverken å slå Hellas og Tyrkia og da fortjener vi ikke mere. Dette er den enkleste gruppen og vi tapte. Skotland gikk ut mot Frankrike og Spania. Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Vil du spare spillerene på laget ditt? kan være smart det Har du i det hele tatt fulgt med litt i det siste? Arsenal består kun av utlendinger, eneste brite de har er Walcott som ikke er god nok for det Engelske landslaget. My point exactly Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ville nok startet med Skjelbred fra i start i dag jeg, har ikke sansen for Tettey syntes han gjør oftere feil enn skjelbred. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Første mål var en klar feilberegning og keepertabbe. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg både håper og tror Bosnia vil hjelpe Norge til et slutt spill, 2-1 til Bosnia, og Norge 4-0 mot Malta....Alle ser ut til å ha glemt Erik "Panzer" Hagens perfekte spill idag... Opdal og Hangeland ødela kampen for Norge...Skulle startet med Lars Iver Strand istedenfor Ivers.... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein. helt enig, at han skulle bli byttet ut med jarstein Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 norge kan bare gå å legge seg... klarer de ikke å prestere bedre enn dette fortjener de heller ingen plass i EM.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jaja, veldig synd at Norge ikke er videre, men England ser ut til å ha gode sjanser nå som Israel vartet opp med spill verdig sitt folks historie og vinner 2-1 mot Russland. ! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein. Og målet til Tyrkia var faen ingen keeper tabbe som Semb skriker etter. Myhre var keeper tabbe..dette var ingen tabbe,Opdal har gjort store redninger før og med en gang han slipper inn noe som ikke er så god standard på da er det plutselig tabbe?? Skjerp dere Å herregud. Ja du har bare hele Norges befolkning mot deg. Skudd fra 25m som han ser utgangen på. Slikt skal en landslagskeeper ta, hjelper ikke hvordan redninger han har tatt før. Skjerp deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja,får huske Opdal for den der,og IKKE for alle gangene han har reddet de norske drittspillerne før Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jarstein er den desidert dårligste av alternativene. Myhre har ett mye høyere toppnivå enn samtlige. Så jævla synd at han dreit seg så jævlig ut. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein. helt enig, at han skulle bli byttet ut med jarstein Ville heller hatt en revansje sugen og opplagt Myhre i mål som på sitt beste er norges beste keeper klart! Jarstein gjør endel feil Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Og der tapte Russland. Arsenal får ikke spart spillerene alikevel Jævlig surt det 1-2 målet. Russland satset alt framover de siste minuttene og ble straffet hardt for det. Faen. Endret 17. november 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helvete altså, men, likevel, det er fremdeles håp. Håp om at Hareide endrer laget før Malta. At det går an å tape mot tyrkerne i dritkaldt vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå