Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Jævla stutfeiten i mål. Latterlig keeperspill. Gi meg Jarstein.

Og målet til Tyrkia var faen ingen keeper tabbe som Semb skriker etter.

Myhre var keeper tabbe..dette var ingen tabbe,Opdal har gjort store redninger før og med en gang han slipper inn noe som ikke er så god standard på da er det plutselig tabbe??

Skjerp dere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ?

Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!!

Vel, nå har da Carew kanskje vært Norges beste totaltsett under EM-kvalifiseringen. Men han gjorde en dårlig figur i dag ja, men til gjengjeld fikk han ikke mye å jobbe med langs bakken. Det er ikke Carews feil at Norge tapere i dag.

Lenke til kommentar
Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ?

Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!!

Vel, nå har da Carew kanskje vært Norges beste totaltsett under EM-kvalifiseringen. Men han gjorde en dårlig figur i dag ja, men til gjengjeld fikk han ikke mye å jobbe med langs bakken. Det er ikke Carews feil at Norge tapere i dag.

Nei,men å gi han sjangsen i 90 min idag når han spiller så dårlig er helt sykt

Lenke til kommentar

Merkelige valg av Hareide, helsprøtt skudd som gikk forbi Opdal. Det så ut som det var Hagen og Hangeland som spilte alene mot Tyrkia, for jeg aner ikke hva resten av laget drev på med. De var oss overlegne i hodeduellene, men det var allikevel kun pøsing inn i feltet. Tettey er ingen Andresen, ikke enda i hvert fall, og vi var mer forutsigbare i dag enn hva vi var under Drillos.

La oss håpe vi får offentlig slagkraft innen et par år som kan gi noe annet enn denne ensidige stangingen mot en mur i andre enden. Forhåpentligvis gjennom Tettey, Skjelbreid og Huseklepp i fremtiden, om de fortsetter utviklingen.

Det var nå gøy så lenge det varte, men for en heltrist kamp. Hagens mål var eneste lyspunkt.

Lenke til kommentar
Helt greit at vi går ut. Vi greide hverken å slå Hellas og Tyrkia og da fortjener vi ikke mere. Dette er den enkleste gruppen og vi tapte. Skotland gikk ut mot Frankrike og Spania.

Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. ;)

Vil du spare spillerene på laget ditt? kan være smart det

Har du i det hele tatt fulgt med litt i det siste? :p

Arsenal består kun av utlendinger, eneste brite de har er Walcott som ikke er god nok for det Engelske landslaget.

Lenke til kommentar

Myhre var keeper tabbe..dette var ingen tabbe,Opdal har gjort store redninger før og med en gang han slipper inn noe som ikke er så god standard på da er det plutselig tabbe??

Skjerp dere

Kun en Brann-supporter kan forsvare den slik keepertabbe.

Lenke til kommentar
Helt greit at vi går ut. Vi greide hverken å slå Hellas og Tyrkia og da fortjener vi ikke mere. Dette er den enkleste gruppen og vi tapte. Skotland gikk ut mot Frankrike og Spania.

Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. ;)

Vil du spare spillerene på laget ditt? kan være smart det

Har du i det hele tatt fulgt med litt i det siste? :p

Arsenal består kun av utlendinger, eneste brite de har er Walcott som ikke er god nok for det Engelske landslaget.

My point exactly

Lenke til kommentar

Jeg både håper og tror Bosnia vil hjelpe Norge til et slutt spill, 2-1 til Bosnia, og Norge 4-0 mot Malta....Alle ser ut til å ha glemt Erik "Panzer" Hagens perfekte spill idag... Opdal og Hangeland ødela kampen for Norge...Skulle startet med Lars Iver Strand istedenfor Ivers....

Lenke til kommentar

Skjerp dere

Å herregud. Ja du har bare hele Norges befolkning mot deg. Skudd fra 25m som han ser utgangen på. Slikt skal en landslagskeeper ta, hjelper ikke hvordan redninger han har tatt før. Skjerp deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...