Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Faen, hva faen gjør Hareide? Lar Tettey spille en hel kamp, og så dårlig han spilte. Så jo ut som han så Grudge i alle tyrkiske spillerene! Det er en SKAM at Hareide spiller med Ivers til det har gått 88 minutter. SKAM! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg må bare gratulere de norske spillerne. Nå har de driti seg ut så mye, og delt ut så mye unødvendige poeng gjennom hele denne kvalifiseringen. Så får de en gavepakke, og kan avgjøre selv ved å kun trenge uavgjort på hjemmebane mot et forfallent Tyrkia totalt ute av form. Og som alltid så driter Norge seg ut igjen. Komisk! Igjen, gratulerer! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helt greit at vi går ut. Vi greide hverken å slå Hellas og Tyrkia og da fortjener vi ikke mere. Dette er den enkleste gruppen og vi tapte. Skotland gikk ut mot Frankrike og Spania. Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Vil du spare spillerene på laget ditt? kan være smart det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nå er jeg jævlig skuffa for å si det mildt, men sånn skjer, syntes vi var dårlig organisert i dag, for ikke snakke om det offensive Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 NÅ ER DET SÅ JÆVLA SURE MARGINER I HVER ENESTE KAMP SOM ØDELEGGER DETTE Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nå er ikke alt tapt, men at dette blir rotet til for Tyrkia er veldig usannsynlig. Uansett håper jeg England kommer til EM så jeg hvertfall får litt å følge med på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Unnskyld meg Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ? Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fy søren så dårlig Norge spilte i dag, sto og slo langeballer i 90 minutter! Også fikk Tetty 90 minutter da, forstå det dem som vil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis Norges beste keeper Rune Almenning JArstein hadde stått i mål hadde dette ikke skjedd, istdenfor står en udugelig opdal i mål, hmm merkelig Han spiller på Brann. Å siden Tettey spiller på Rosenborg får han spille, fremfor f.eks Strand o.l. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 dessverre så har vi en elendig trener. Det hjelper ikke å bytte innpå spillere når det er få minutter igjen. Nei, en jeg kunne tenkt meg og hatt som trenger er Mini. Han sier det som det er og er ikke på langt nær så passiv som Hareide. Hvordan kan man være trener når man står og ser på laget taper uten å bytte inn andre spillere? Laget hadde samme, elendige spillestil og stort sett hele kampen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, nei, nei, nei, nei, nei og NEI! :( Håper Tyrkia taper mot Bosnia. Tyskland er vel sikret en plass til EM, heier på dem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Unnskyld meg Men hva FAEN gjør Carew på banen i 90 min ? Eg har ingen sans for den spilleren...han e så rævva dårlig at eg spyyr!! Skjerpings. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Opdal dreit seg ut på første, men nå skulle han aldri blitt sluppet løs i første omgang. Andre målet var greit nok. Utrolig hvordan alle andre blir "norges beste" med en gang det dukker opp tabber. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, en jeg kunne tenkt meg og hatt som trenger er Mini. Er du syra? Hareide har gjort en god jobb med de spillerene han har. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Og der tapte Russland. Arsenal får ikke spart spillerene alikevel Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Håper bare at Portugal og England kommer til EM, så jeg får sett på noe når EM begynner. Makan til Hareide, hvorfor i all verden byttet han ikke Helstad inn før? Carew hadde vært skadet, og spilte som en sau, det samme gjorde Ivers. Tettey skjønner jeg ikke noe av! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Håper Hareide fortsetter selv om vi ikke kommer til EM. Det er møkkakeepere som i tilfelle koster oss turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå