Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Og der ble Norge sparka ut av EM, nå er det bare å se Serbia lide samme skjebne... Hvem skal jeg heie på da? Spania har et godt lag, men det blir ikke det samme... Pokker heller... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Utrolig hvor lite som skal til for at folk blir negative og ser svart på alt. Joda, selvsagt blir det vanskeligere nå, men det er fortsatt nesten en halvtime igjen av denne kampen, og det er igjen en kamp til mot Malta. Mye kan fortsatt skje. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vi er i angrep. Bare sette den fordømte ballen i mål. Tettey må ut Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Utrolig hvor lite som skal til for at folk blir negative og ser svart på alt. Joda, selvsagt blir det vanskeligere nå, men det er fortsatt nesten en halvtime igjen av denne kampen, og det er igjen en kamp til mot Malta. Mye kan fortsatt skje. Vi er bare realistiske. Du ser jo selv hvordan Norge spiller. Vi er jo aldri i angrep.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Vet ikke hva som er smart å si nå... Nevnarion: Sånn som Norge spiller skal det et mirakel til for å få en seier... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ser vi samme kamp? "Aldri i angrep"? Vi har da hatt flere angrep, men vi er for dårlige til å avslutte. Selvsagt greit å være realistisk, men det er forskjell på det og å droppe alt som er av tro på noe som helst så snart vi får litt motgang. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du skal heie på Russland, Sasab, 1-1 nå. Vet ikke hva som er smart å si nå... Hey, du spurte jo. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tettey må ut! Så enig, så enig. Han ser jo dritnervøs ut. Dårlig valg av Hareide å bruke Tettey i denne kampen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tettey må ut! Tror en hel nasjon sier seg enig... Og alle som kan litt fotball... iRoman: Kan bli morro med Russland, men jeg tror jeg liker Spania bedre... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er redd for at vi er ute av EM nå ja, Ivers gjør ikke en dritt, IKKE EN DRITT. Tettey må også ut. Faen til HAreide!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ivers ut. Nå får faen meg Helstad vise hva han er lagd av! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Markus Merk kan dra til helvette! Makan til sugen dømming har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 good fucking game Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette er nærmest over, og det blir nok ikke noe EM på Norge denne gangen. Da er det bare å satse på at man ser Norge i Sør-Afrika om 2 1/2 år. Sad, but true. Da satser jeg på at Serbia tabber seg ut og ryker ut, men det er jo mot Kazakhstan på hjemmebane i Beograd så en seier kan jeg jo håpe på?! Eller... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Markus Merk kan dra til helvette! Makan til sugen dømming har jeg ikke sett på lenge. Han utgjorde slett ikke forskjellen i dag. Norge kan bare skylde på seg selv, og ikke dommeren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Fy faen for en sugen kamp.. Åpnet bra, men de siste 70 minuttene var SUGEN! FAEN I HELVETTE!!!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Gjør første skikkelige offensive bytte i det 88'ende minutt... jaja, fortjener ikke bedre. Tyrkia fortjener det. Edit: Markus Merk var strålende. Endret 17. november 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå