ErlendRU Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Morsomt at Tyrkia gikk på en liten smell ja. Litt større sjangs for at vi går videre nå, men det blir tøft. Tror vi tar Bosniakampen på onsdag. Tyrkiakampen blir tøff, men tror vi har en fair sjanse der også, spesielt siden de ikke greide bedre enn uavgjort mot Moldova. Mot Malta er ikke annet enn storseier godt nok egentlig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror at den vanskeligste kampen blir den nå på onsdag. Hjemme mot Tyrkia er noe vi skal kunne klare. Borte mot Bosnia er ganske vanskelig, men vi får se om bosnerne spiller bra nå som de ikke har noe å spille for lenger. Forhåpentligvis sparer de sine beste spillere. Mot Malta blir det seier. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er det noe Jarstein har vært denne sesongen, så er det stabil. Han har jo skyhøy rating på spillerbørsene i aviser landet rundt, selv om han spiller på et møkkalag, det sier vel sitt. Tror ikke at man bør legge så stor vekt på disse spillerbørsene, da han som bestemmer karakterene har en tendens til å gjøre riv ruskende gale beregninger! Men likevel, jeg er enig i at Jarstein er bedre enn Opdal Endret 14. oktober 2007 av Ministry Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå får vi vel se da. Alle resultater har gått vår vei i høst med mulig unntak av vår egen hjemmekamp mot Hellas. Bosnia har tapt 3 kamper på rad nå, inkludert et svakt 0-1 tap for Moldova på hjemmebane. Tyrkia har rotet vekk 4 poeng mot de to svakeste lagene i gruppa. I tillegg er Bosnia-spillerne slitne etter å ha spilt i en omgang med 10 mann mot Hellas på Lørdag. Dette bør gå vår vei. Tipper på 0-2 seier og påfølgende nedsabling av tyrkerne i November. Er dog ikke helt enig i laguttaket, men det er man jo aldri. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Nå får vi vel se da. Alle resultater har gått vår vei i høst med mulig unntak av vår egen hjemmekamp mot Hellas. Bosnia har tapt 3 kamper på rad nå, inkludert et svakt 0-1 tap for Moldova på hjemmebane. Tyrkia har rotet vekk 4 poeng mot de to svakeste lagene i gruppa. I tillegg er Bosnia-spillerne slitne etter å ha spilt i en omgang med 10 mann mot Hellas på Lørdag. Dette bør gå vår vei. Tipper på 0-2 seier og påfølgende nedsabling av tyrkerne i November. Er dog ikke helt enig i laguttaket, men det er man jo aldri. Ja, hva så om resultatene har gått vår vei? Vi klarer jo faen ikke å utnytte det heller. Vi vinner hvertfall ikke i morra. Sitter og erger meg på Thomas Myhre altså, fy faen. Den fjotten har kostet Norge et mesterskap som vi sårt trengte. EDIT: Grattis, vi klarte faktisk å utnytte noe. Endret 17. oktober 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Blir kampen sendt på tv? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den blir sendt på Viasat 4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Blir kampen sendt på tv? Viasat 4 1-2 til Norge i dag. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Huff og huff. Nå må det nesten mirakler til for at England kommer til EM. Endret 17. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jupp, utrolig trist for England dette her. Idag SKAL det bli seier mot Bosnia. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jævla Paul Robinson. Fyren er jo talentløs, sett ei geit i mål så slipper England og Spurs inn mindre mål! Forresten. Noen andre som så at fellinga til Rooney var utenfor 16-meteren? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha, England ryker sannsynligvis, Frankrike kan ryke. Morro. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette kan bli et moro EM Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ah, deilig seier det der. Navnebroren min som avgjorde kampen og greier. Endret 17. oktober 2007 av iRoman Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror fortsatt England går videre. Tipper Russland klarer uavgjort mot Israel og slår Andorra (begge er bortekamper), mens Kroatia vinner over Makedonia, men taper mot et mer skjerpet England på hjemmebane. Da blir det slik: Kroatia: 29p England: 26p Russland: 25p Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jævla Paul Robinson. Fyren er jo talentløs, sett ei geit i mål så slipper England og Spurs inn mindre mål! Forresten. Noen andre som så at fellinga til Rooney var utenfor 16-meteren? Eller er det bare meg? Fellingen var helt klart utenfor, så det var rett og slett en dommerskandale og som KAN sette England utenfor sluttspillet. Det ville vært jævla synd. Nå håper jeg at russerne ryker på en smell i Israel samtidig som England banker Kroatia på Wembley. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jævla Paul Robinson. Fyren er jo talentløs, sett ei geit i mål så slipper England og Spurs inn mindre mål! Forresten. Noen andre som så at fellinga til Rooney var utenfor 16-meteren? Eller er det bare meg? Den var helt klart utenfor. Jeg håper virkelig Russland snubler i kommende kamper og at England ikke gjør det. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Litt spent på Bosnia - Norge kampen. Hareide sier de skal løpe bosnierne i senk med spillere som Riise'ne, Solli og Gamst'n. Lurer nå på om det heller er Bosnia som kommer til å løpe Norge i senk. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Personlig synes jeg at Hareide sier nettopp dette hver gang Norge skal spille. Vet ikke om Norge innfrir, men håper de vinner. Jeg tror det ender uavgjort Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Litt enig med Tomtruck. Men Bosnia har mange spillere ute, så vi bør holde tritt med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå