Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Morsomt at Tyrkia gikk på en liten smell ja. Litt større sjangs for at vi går videre nå, men det blir tøft. Tror vi tar Bosniakampen på onsdag. Tyrkiakampen blir tøff, men tror vi har en fair sjanse der også, spesielt siden de ikke greide bedre enn uavgjort mot Moldova. Mot Malta er ikke annet enn storseier godt nok egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at den vanskeligste kampen blir den nå på onsdag. Hjemme mot Tyrkia er noe vi skal kunne klare. Borte mot Bosnia er ganske vanskelig, men vi får se om bosnerne spiller bra nå som de ikke har noe å spille for lenger. Forhåpentligvis sparer de sine beste spillere. Mot Malta blir det seier.

Lenke til kommentar
Er det noe Jarstein har vært denne sesongen, så er det stabil. Han har jo skyhøy rating på spillerbørsene i aviser landet rundt, selv om han spiller på et møkkalag, det sier vel sitt.

Tror ikke at man bør legge så stor vekt på disse spillerbørsene, da han som bestemmer karakterene har en tendens til å gjøre riv ruskende gale beregninger!

Men likevel, jeg er enig i at Jarstein er bedre enn Opdal

Endret av Ministry
Lenke til kommentar

Nå får vi vel se da.

Alle resultater har gått vår vei i høst med mulig unntak av vår egen hjemmekamp mot Hellas. Bosnia har tapt 3 kamper på rad nå, inkludert et svakt 0-1 tap for Moldova på hjemmebane. Tyrkia har rotet vekk 4 poeng mot de to svakeste lagene i gruppa.

I tillegg er Bosnia-spillerne slitne etter å ha spilt i en omgang med 10 mann mot Hellas på Lørdag.

Dette bør gå vår vei. Tipper på 0-2 seier og påfølgende nedsabling av tyrkerne i November. Er dog ikke helt enig i laguttaket, men det er man jo aldri.

Lenke til kommentar
Nå får vi vel se da.

Alle resultater har gått vår vei i høst med mulig unntak av vår egen hjemmekamp mot Hellas. Bosnia har tapt 3 kamper på rad nå, inkludert et svakt 0-1 tap for Moldova på hjemmebane. Tyrkia har rotet vekk 4 poeng mot de to svakeste lagene i gruppa.

I tillegg er Bosnia-spillerne slitne etter å ha spilt i en omgang med 10 mann mot Hellas på Lørdag.

Dette bør gå vår vei. Tipper på 0-2 seier og påfølgende nedsabling av tyrkerne i November. Er dog ikke helt enig i laguttaket, men det er man jo aldri.

Ja, hva så om resultatene har gått vår vei? Vi klarer jo faen ikke å utnytte det heller. Vi vinner hvertfall ikke i morra. Sitter og erger meg på Thomas Myhre altså, fy faen. Den fjotten har kostet Norge et mesterskap som vi sårt trengte.

EDIT: Grattis, vi klarte faktisk å utnytte noe.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Tror fortsatt England går videre.

Tipper Russland klarer uavgjort mot Israel og slår Andorra (begge er bortekamper), mens Kroatia vinner over Makedonia, men taper mot et mer skjerpet England på hjemmebane.

Da blir det slik:

Kroatia: 29p

England: 26p

Russland: 25p

Lenke til kommentar
Jævla Paul Robinson. Fyren er jo talentløs, sett ei geit i mål så slipper England og Spurs inn mindre mål!

Forresten. Noen andre som så at fellinga til Rooney var utenfor 16-meteren? Eller er det bare meg?

Fellingen var helt klart utenfor, så det var rett og slett en dommerskandale og som KAN sette England utenfor sluttspillet. Det ville vært jævla synd. Nå håper jeg at russerne ryker på en smell i Israel samtidig som England banker Kroatia på Wembley.

Lenke til kommentar
Jævla Paul Robinson. Fyren er jo talentløs, sett ei geit i mål så slipper England og Spurs inn mindre mål!

Forresten. Noen andre som så at fellinga til Rooney var utenfor 16-meteren? Eller er det bare meg?

Den var helt klart utenfor. Jeg håper virkelig Russland snubler i kommende kamper og at England ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...