Kultom Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dæven som Skotland skulle spille bra da. Vinner jo alt de. Varmer vel opp med Braveheart forann hver kamp dissa gutta. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 England slo Estland 3-0. Så det blir spennende på onsdag, når de møter Russland. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Norge starter med dette laget: ----------------------------------Håkon Opdal----------------------------------- - - Jarl André Storbæk, Brede Hangeland, Erik Hagen, John Arne Riise - - ----------Bjørn Helge Riise, Martin Andresen,Christian Grindheim------------ ---------Jan Gunnar Solli - Thorstein Helstad - Morten Gamst Pedersen----- Fire brannspillere fra start! KILDE Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Regner med at de to Vålerenga-spillerne hjelper mer til enn de fire fra Brann. Fører Åge Hareide en tankegang om at det laget som vinner serien skal ha flest spillere på landslaget? Det er ikke alltid at laget som vinner serien er det laget som egner seg best på landslaget. Kanskje grunnen til at Brann vant er at de er så samspilte. Det får de ikke noe utbytte av på landslaget med mindre hele Brann-laget blir byttet ut med landsen. Ser nesten ut som det er sånn Hareide har tenkt. Edit: Og Jarstein er mye bedre i mål enn Opdal. Endret 13. oktober 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Edit: Og Jarstein er mye bedre i mål enn Opdal. Selvsagt er han det, men det tror jeg ikke Hareide skjønner før Jarstein kommer seg til en klubb i utlandet, og det gjør han snart. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Selvsagt er han det, men det tror jeg ikke Hareide skjønner før Jarstein kommer seg til en klubb i utlandet, og det gjør han snart. Han er jo ønsket av VIF. Men håper ikke han går dit. Vi vil ikke ha han Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Typisk at NRK2 har falt ut på kabelanlegget nå som jeg skulle se Danmark-Spania.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Han er jo ønsket av VIF. Men håper ikke han går dit. Vi vil ikke ha han Nei selvsagt. Arason er jo myye bedre... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg regner med at de to y'ene dine i myye var fordi du mente det ironisk. Arason er en bedre keeper enn Jarstein over en hel sesong. Jarstein har gode reaksjonsredninger, men han er ikke stabil nok hele sesongen igjennom. Han kan også bli litt aggressiv til tider. Arason står så godt som aldri en dårlig kamp. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg regner med at de to y'ene dine i myye var fordi du mente det ironisk. Arason er en bedre keeper enn Jarstein over en hel sesong. Jarstein har gode reaksjonsredninger, men han er ikke stabil nok hele sesongen igjennom. Han kan også bli litt aggressiv til tider. Arason står så godt som aldri en dårlig kamp. Det er jo ca. det samme problemet som V. Valdes har. Derfor har han blitt forbigått av Cassillas og Reina i Spanias buret. De to keeperene (Jarstein og Valdes) må bli mer stabile, og da vil de bli enda bedre. Men de er ikke dårlige nå heller... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg regner med at de to y'ene dine i myye var fordi du mente det ironisk. Arason er en bedre keeper enn Jarstein over en hel sesong. Jarstein har gode reaksjonsredninger, men han er ikke stabil nok hele sesongen igjennom. Han kan også bli litt aggressiv til tider. Arason står så godt som aldri en dårlig kamp. Er det noe Jarstein har vært denne sesongen, så er det stabil. Han har jo skyhøy rating på spillerbørsene i aviser landet rundt, selv om han spiller på et møkkalag, det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Moro med Skottland ja. Håper de holder koken helt ut og går til EM på bekostning av Italia. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke morsomt om Skottland kommer til EM på bekostning av Italia. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke morsomt om Skottland kommer til EM på bekostning av Italia. Jo det hadde vært morsomt! Men er det slik at det kun er gruppevinner som automatisk går videre fra hver gruppe, og at de som blir nr 2 må spille en avgjørende kamp mot en annen toer? Eller går både nr 1 og 2 automatisk videre? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 1 og 2 går videre, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mener det er en og to som går direkte videre ja. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Alle gruppevinnerne og toerne går videre ja. I tillegg kommer vertsnasjonene Østerrike og Sveits som direkte kvalifisert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Moldovas poeng mot Tyrkia betyr at Norge ikke må vinne de tre siste EM-kvalikkampene. Da ble håpet mitt litt større. Synd Moldova ikke klarte å holde ledelsen, men. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Samme om de ikke greide å holde den. De hjalp oss med 2 poeng uansett! Norge til EM! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke det samme om Moldova greide å holde ledelsen eller videre. Det er bare sånn tullball man sier i gledesrus. Selvfølgelig ville det vært bedre for Norge om Moldova hadde vunnet mot Tyrkia. Men skal ikke klage heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå