Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Stemmer det? Trodde 2. plassene måtte spille kvalikk mot en annen 2'er?

 

Det er 16 lag som skal til sluttspillet. Sveits og Østerrike er arrangørland, og er derfor direkte kvalifisert. Kvaliken består av 7 grupper, der de 2 beste går direkte videre. Ingen play-off whatsoever. Ingen 2'ere mot andre 2'ere.

 

 

mvh

Pantera

6813675[/snapback]

 

Da SKAL Norge komme seg til EM, vis vi ikke greier 2.plass i den gruppa vi er i nå. Så blir jeg virkelig skuffa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under en time igjen til kampen....  dette blir bra  :!:

 

5-0 til Norge tipper jeg  :thumbup:

6815256[/snapback]

 

5-0? No way Jose.

 

Tipper 2-0 til Norge.

 

Gleder meg til kamp. Vi må ta 3 poeng i slike kamper som dette, fordi denne gruppa blir jevn.

6815269[/snapback]

 

Tippa 3-målsseier over Ungarn åsså, det gikk inn på grunn av en elendig dommer som dømte straffe men det ble rett :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, så samles vi for litt pausesnakk.

 

Jeg synes Norge har presset bra, men er jo en del å si noe på. Jeg føler liksom ofte at Norge har selve prikken som skal være over en i, mens de mangler selve I'n, ideen en god del vil kanskje se omvendt på det, men jeg føler det slik jeg sa.

Jeg syns Norge kjører på med gode gjennombruddspasninger og gode finter.

Men Norge har hvertfall presset bra og kanskje kan vi ikke forlange særlig mer av de.

 

By the way: skjedde det hos flere at TV2 blacka ut 2-3 sekunder mens Moldova var i angrep? Det var hvertfall tre nerverpirrende sekunder.

 

Tror muligens jeg dropper å se kampen, er nok bare slik de kommer til å vinne... :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tja, hva kan man si om 1. omgang? Norge presser bra på, men sjansene uteblir. Føler jeg blir redd hver gang Moldova er i angrep, for får de et mål kommer de til å bli enda mer defansive. De ligger ganske defansivt fra før av da. Synes Gamst er den som styrer skuta, Hæstad er usynelig mens Andresen gikk på "off-modus" etter det gule kortet. Stømstad jobber og en del. Carew skal da alltid ha et par touch på ballen, men likte den dragningen hans med finting av innlegg for så å gå rundt forsvarsspilleren og la innlegget.

 

By the way: skjedde det hos flere at TV2 blacka ut 2-3 sekunder mens Moldova var i angrep? Det var hvertfall tre nerverpirrende sekunder.

6815954[/snapback]

 

Jupp, dette skjedde nok for alle seere. Var 3 meget skumle sekunder.

Endret av ZlaleX
Lenke til kommentar

Ja, han er en del bedre. Om det forresten blir 0-0 kan jeg se for meg overskriftene:

 

Moldova holdt stand

Solskjær maktet ikke presset

-Riise burde vært på banen

 

^^

 

Carew, Carew, Carew,Carew!! :D

...men det var ikke han som netta han? Ble helt målløs nemlig og fikk ikke helt med meg.

 

Mål hvertfall! :w00t:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Vi får se.. teknisk spillemessig, så er vi veldig ustabile.. stort sett dødballer vi klarer å få til noe på. Har mine tvil om vi har noe å gjøre i EM.

 

Kult at Strømstad fikk inn målet, synes han har vært relativt dårlig hele kampen.

 

 

::zkr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...