Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For et mål av Riise!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Nå blir det hardt... edit:dobbel Endret 12. september 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Synd, men typisk. Hvor store er sjansene våre nå egentlig? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja ser ikke så mye på sjansene, for EM er ikke så viktig. Det er med tanke på neste VM-kvalik som teller, og her er det mye å bygge på. Bra kamp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet hvilken kanal som sender Spania - Latvia? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fantastisk kamp, nydelig spill av Norge og et fenomenalt mål av Riise. Det eneste som manglet i denne kampen var den siste scoringen som vi var så utroolig nærme mange ganger. Tapet av to poeng føles som et nederlag, men samtidig er uavgjort mot Hellas, regjerende europamester, et godt resultat. Det ble hvertfall ikke tap, og vi hindret Hellas i å rykke fra resten av gruppa. Sjansene for å nå EM er fortsatt veldig gode syns jeg. Fortsetter vi å spille like bra som vi har gjort i de siste kampene nå, så tror jeg det går. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nettopp kommet hjem fra kampen nå, og så herlig kamp av Norge. Idag så fortjente gutta 3 poeng, men ok med 1. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fantastisk kamp, nydelig spill av Norge og et fenomenalt mål av Riise. Det eneste som manglet i denne kampen var den siste scoringen som vi var så utroolig nærme mange ganger. Tapet av to poeng føles som et nederlag, men samtidig er uavgjort mot Hellas, regjerende europamester, et godt resultat. Det ble hvertfall ikke tap, og vi hindret Hellas i å rykke fra resten av gruppa. Sjansene for å nå EM er fortsatt veldig gode syns jeg. Fortsetter vi å spille like bra som vi har gjort i de siste kampene nå, så tror jeg det går. 9482769[/snapback] Jeg klarer ikke se på Hellas som en veldig god fotballnasjon selv om de er regjerende europamestere. Likevel en veldig bra kamp av Norge, med unntak av defensivt. Hangeland må ha spilt en av sine dårligste kamper i den røde trøya. Han klarte ikke å holde markeringene i begge dødballsituasjonene der Hellas scorte. Offensivt var Norge veldig gode i dag. Vi styrte kampen og det pene angrep stod på rekke og rad. Pent mål av Riise også. Sånne skulle vi sett flere av. Desverre bommer Riise 9/10 ganger på sånne skudd. Jeg har likevel trua på at vi skal klare det. Husker ikke hvem av kommentatorene det var men han sa at Hellas kan vi ikke klare å nå igjen. Selvfølgelig kan vi klare det. De ligger to poeng foran oss. Vi har 4 kamper igjen, de har 5. Det er da virkelig ikke umulig. Tyrkia skal vi ihvertfall klare å komme oss forbi. Har ikke mental helse til enda en play-off. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei selv om de er regjerende europamestere, så skal det kanskje nevnes at heller ikke de maktet å komme seg til VM i fjor. Men jeg hadde likevel trodd de skulle bli farligere og mer pågående enn det de var i dag. Bra for Norges del selvsagt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har nettopp kommet hjem fra kamp jeg også, og jeg må si at jeg er skuffet over at vi ikke klarer å ro i land 3 poeng, selv om kampen fort kunne vippet andre veien også. Hellas hadde ikke mye av spillet, men de var farlige de få gangene de avsluttet. Men jeg lurer på hvorfor i all verden vi bare dekker opp den ene stangen på cornere? Hadde vi dekket opp den andre stanga også, så hadde ikke Hellas fått sitt første mål. Fryktelig irriterende og unødvendig! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har ikke mental helse til enda en play-off. 9482873[/snapback] Flaks for deg. For playoff blir det uansett ikke. To beste går videre fra vår gruppe. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Igjen, var det dårlig forsvarsspill av Norge. I dag skuffet de fleste i forsvaret - foruten John Arne Riise. Han var en av banens beste, og det skulle bare mangle at han fikk inn et mål, da han har mange skudd med retning målet, hver kamp. Synd Hareide gjorde byttene så sent. Jeg ville tatt av Solli i pausen (han rotet noe voldsomt), fått inn Helstad. Etterhvert ville jeg ha byttet ut Erik Hagen med Riiseth og byttet Iversen med Braaten. Jeg synes det er merkelig av Hareide å sette Solli som indreløper - når han har spilt bedre på kant for Brann, enn han gjorde som indreløper/sentral i RBK. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Flere her som skal se Danmark - Spania? Den går på NRK2, lørdag kl 19.55. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jepp, skal se den. Når er Norges neste kamp? Neste uke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da må det bli seier! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Flere her som skal se Danmark - Spania? Den går på NRK2, lørdag kl 19.55. Skal nok se den Heia Danmark Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og der brakk Karadas fingeren... Hvor ille blir dette for Norge tror dere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Man kan da spille med brukket finger.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nå begynner Rovers store MGP å gjøre det bra for Norge igjen da. Deilig å se at han ikke bruker landskampene som hvilekamper lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå