NightKeeper Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I en slik møkkagruppe er det kun Tyrkia som faktisk spiller fotball. Mot ultradefensive Moldova, Norge og Hellas er det ikke rart de sliter. 9457105[/snapback] Norge har scoret flest mål i gruppa, så det du sier henger ikke på geip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 La oss være såpass nasjonalister slik at vi heier på Norge vel.. kanskej de spiller dårlig,men so what? NORGE Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I en slik møkkagruppe er det kun Tyrkia som faktisk spiller fotball. Mot ultradefensive Moldova, Norge og Hellas er det ikke rart de sliter. 9457105[/snapback] Norge har scoret flest mål i gruppa, så det du sier henger ikke på geip 9459179[/snapback] Ja å nest mest i kvalifiseringen totalt. Hva så? Et lag som Tyrkia er uansett et mer spillende lag, å etter min mening et bedre lag enn Norge. Å jeg føler at Europa nok heller vil se Tyrkia i EM enn et traurig Norge. Hareide prøvde å gå bort fra Drillo stilen, men lyktes ikke grunnet at han misbruker midtbanen. Dermed falt han tilbake på gamle synder og satt en stor dum en der fremme og ga ordre om å slå langt. Så Norge vinner på overlegen fysikk og luftstyrke. Effektivt? ja. Kjedelig, ja ufattelig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil nå si at uansett hvor mye jeg misliker landslaget, og synes de spiller rævva fotbal, hadde det vært litt morsomt om de endelig kom seg til et mesterskap igjen da. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 [Ja å nest mest i kvalifiseringen totalt. Hva så? Et lag som Tyrkia er uansett et mer spillende lag, å etter min mening et bedre lag enn Norge. Å jeg føler at Europa nok heller vil se Tyrkia i EM enn et traurig Norge. Hareide prøvde å gå bort fra Drillo stilen, men lyktes ikke grunnet at han misbruker midtbanen. Dermed falt han tilbake på gamle synder og satt en stor dum en der fremme og ga ordre om å slå langt. Så Norge vinner på overlegen fysikk og luftstyrke. Effektivt? ja. Kjedelig, ja ufattelig. 9460149[/snapback] Who cares. Når det gjelder landslaget er jeg reinspikka nasjonalist, seier er det eneste som teller. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nå har de ikke vært i EM eller VM siden 2000. Det er for dårlig, ingenting annet enn semifinale nå kan gjøre opp for det. Og Carew: Han er treig og klumsete. Å spille bra mot dårlig motstand sier lite. Mot Hellas blir det enten uavgjort eller stortap. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Og Carew: Han er treig og klumsete. Å spille bra mot dårlig motstand sier lite. 9461725[/snapback] Argentina? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil nå si at uansett hvor mye jeg misliker landslaget, og synes de spiller rævva fotbal, hadde det vært litt morsomt om de endelig kom seg til et mesterskap igjen da. 9461693[/snapback] Ja for all del, det er ikke det jeg sier. Om Norge får spille EM blir jeg glad. Men med en bismak om at Tyrkia ikke kom med, da vil jeg heller gå videre på bekostning av Hellas selv om de vant for 4 år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Nå har de ikke vært i EM eller VM siden 2000. Det er for dårlig, ingenting annet enn semifinale nå kan gjøre opp for det. Og Carew: Han er treig og klumsete. Å spille bra mot dårlig motstand sier lite. Mot Hellas blir det enten uavgjort eller stortap. 9461725[/snapback] Var Argentina "dårlig motstand"?? edith: Var for sen:p Endret 10. september 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå har de ikke vært i EM eller VM siden 2000. Det er for dårlig, ingenting annet enn semifinale nå kan gjøre opp for det. Og Carew: Han er treig og klumsete. Å spille bra mot dårlig motstand sier lite. Mot Hellas blir det enten uavgjort eller stortap. 9461725[/snapback] Var Argentina "dårlig motstand"?? edith: Var for sen:p 9462662[/snapback] Var jo treningskamp, jo. Nå må vi i Norge slutte å se på slike kamper som om de var VM-finale. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Treningskamp eller ikke - Argentina ønsker uansett ikke å tape, og de kom til Ullevål med et ganske sterkt lag. Når det er sagt, så synes jeg Carew er oppskrytt. Veldig ofte virker altfor lat, og gidder ikke jakte på baller som han helt sikkert kunne ha rukket om han bare hadde prøvd. Men han får kanskje litt ekstra inspirasjon når motstanderen heter Argentina istedenfor Moldova... Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som kan svare på om billetter som ikke blir hentet, blir lagt ut for salg? Tenkte på Norge-Hellas i morgen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Helt enig med han over at Carew er oppskrytt, så god er han ikke. Virker lat og er ikke den mest tekniske personen. Det han tjener på er styrken. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg synes ikke at Carew er så oppskrytt! Fart har han, styrke også. Men han kan jo være litt lat. Det er egentlig bare en nordmann som ikke er oppskrytt. Ole Gunnar Solskjær! Endret 11. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, han Carew virker så veldig lat. Altfor oppskryt i mine øyner, har klippekort på landslaget å. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som kan svare på om billetter som ikke blir hentet, blir lagt ut for salg? Tenkte på Norge-Hellas i morgen 9474177[/snapback] Kan ikke fatte at den er utsolgt. Landskamp på Ullevaal er og blir kjipt. Minner om fullsatt Lerkendal hvor biltrafikken utenfor stadion lager mest lyd. Fordelen er at du kan høre hva gutta på banen snakker om... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 *legge i innlegg igjen* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror det går på stumpen i dag, for Norge skal aldri være med i et mesterskap...... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Der kom tapet :!: ed: wow, vi scorte Endret 12. september 2007 av Stine Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 2-2. Spennende kamp idag Riise og Carew har vært i godform idag. Har tro på at ved kampslutt er det 3-2 til Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå