tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sverige - Danmark er dritspennende. 0-0 og flere sjanser begge veier. Anbefales, iallefall etter Norge er ferdige! 9454366[/snapback] hvor går den? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sverige - Danmark er dritspennende. 0-0 og flere sjanser begge veier. Anbefales, iallefall etter Norge er ferdige! 9454366[/snapback] hvor går den? 9454412[/snapback] Vel, iallefall på dansk TV3 (jeg bor i danmark). Kanskje på svensk TV4 ellernoe? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den går på NRK2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Seier 1-0 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Her ser jeg på Spania - Island. Begge lag har hatt sjanser men David Villa har hatt den største muligheten etter et frispark. Alonso ble utvist etter 20 min. Go Torres Edit: 1-0 til Island. Endret 8. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
XLSolo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Island Spania 1-1 svakt av Spania Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skuffende av Spania. Utrolig hvordan ballbesitelse Spania hadde i 2. omgang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare å takke Ungarn og Malta. Men vi må huske at Tyrkia og Hellas har en kamp mindre spilt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Denne seieren var gull værdt for landslaget. Har tro på de tar Hellas ganske greit på onsdag, Hellas er den type lag Norge står seg godt mot. ------- Lurer litt på hvorfor den siste kampen mot Ungarn ble utelatt i innledningsrunden? Det er jo den beste kampen de har gjort i kvaliken mener jeg Endret 8. september 2007 av groenn Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bra med seier i dag, men jeg er fly forbanna på Viasat som skal gjøre det så vanskelig å få sett en landskamp. Når man ikke tidligere har ZTV, og kabelTV-nettet ikke støtter Viasat kanaler (bortsett fra TV3) er ikke dette lett. Denne idioten av en kanalsjef sier han ikke ser noen problemer. Enten kan man kjøpe en Viasat-pakke, eller man kan streame kampen på nett. Men heller ikke streaminga på nett fungerte jo! Litt senere i måneden skal man også overføre Champions League til Viasat 4. Helvete! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bra med seier i dag, men jeg er fly forbanna på Viasat som skal gjøre det så vanskelig å få sett en landskamp. Når man ikke tidligere har ZTV, og kabelTV-nettet ikke støtter Viasat kanaler (bortsett fra TV3) er ikke dette lett. Denne idioten av en kanalsjef sier han ikke ser noen problemer. Enten kan man kjøpe en Viasat-pakke, eller man kan streame kampen på nett. Men heller ikke streaminga på nett fungerte jo! Litt senere i måneden skal man også overføre Champions League til Viasat 4. Helvete! 9455653[/snapback] Egentlig enig. Landskamper burde være tilgj. for alle, og forbeholdes riksdekkende kanaler (NRK og TV2) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kjipt, men sånn er det. Tv3 (viasat) har rettighetene til Norges bortekamper og Tv2 har til hjemmekampene. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Money Talks. Penga rår. Synd at det skal hindre folk i å se landskamper. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen andre enn meg som holder litt med Danmark? Selv holder jeg med Norge og Danmark. Er både norsk og dansk Håper begge lagene kommer til EM Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg hold ihvertfall med Danmark i går. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det bare jeg som har litt dårlig magefølelse om det å gå videre på bekostning av et lag som Tyrkia? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det bare jeg som har litt dårlig magefølelse om det å gå videre på bekostning av et lag som Tyrkia? 9456939[/snapback] Ja Norge har jo virkelig skjerpet seg i det siste så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I en slik møkkagruppe er det kun Tyrkia som faktisk spiller fotball. Mot ultradefensive Moldova, Norge og Hellas er det ikke rart de sliter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvorfor var Sverige så veldig glad etter kampen mot Danmark? De kom ut på banen igjen for å juble sammen med publikum. Er de garantert videre eller noe sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå