Armageddon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Så du mener vi må gi opp med engang ja? Vi kan jo bare se på forrige EM. Hellas var slett ingen favoritt, men trofeet står jo i Athen. Hadde vært en fryd å se Norge i et sluttspill igjen. Men jeg har ikke tenkt å booke biletter til Sveits enda.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Carew klarer bare å score når det andre laget er dårlig og har rakna. Oppskrytt.Vi trenger noen som kan tenke.... ... kreativt og gode spillere over hele banen. Kommer vi til EM? Njei...... Hva er poenget om vi havner i gruppe med Kroatia, Danmark og Tyskland? 8807643[/snapback] Pesemist eller bare negativ? jizzes Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Carew klarer bare å score når det andre laget er dårlig og har rakna. Oppskrytt.Vi trenger noen som kan tenke.... ... kreativt og gode spillere over hele banen. Kommer vi til EM? Njei...... Hva er poenget om vi havner i gruppe med Kroatia, Danmark og Tyskland? 8807643[/snapback] Pesemist eller bare negativ? jizzes 8808488[/snapback] Eller bare realistisk? Jeg håper såklart at Norge kommer til EM, men er redd vi blir pissa på så til de grader hvis vi gjør det. Endret 7. juni 2007 av wurrzagh Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvorfor skulle vi blitt "pissa på"? Vi spilte jevnt med regjerende mester Hellas og ble ranet av en håpløs linjedommer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror ikke Norge knekker imot de store europeiske nasjonene. Norge spilte uavgjort mot et halvbra Brasil. Det er jo en prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Norge med litt flaks kan faktisk komme ganske langt i EM tror jeg. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg håper såklart at Norge kommer til EM, men er redd vi blir pissa på så til de grader hvis vi gjør det. 8809612[/snapback] Vi skulle hatt poeng mot Hellas, vi skulle slått Tyrkia og play off kampene mot Tsjekkia var vi veldig langt unna å detonere en bombe (bortekampen va fantastisk). Riktignok er det lenge siden Tsjekkia kampen, men det er omtrent det samme mannskapet som spiller idag, og kommer vi til EM tviler jeg på at vi blir pissa på. Sist gang slo vi tross alt Spania og var et fattig mål unna en kvartfinale. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spiller Norge slik de gjorde mot Ungarn så ser det absolutt lovende ut. Det er det beste jeg har sett fra den kanten på et par år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Altså. Lille Hellas vant forrige EM og lille Sveits kom til 8-delsfinalen i VM, så hvorfor skulle ikke Norge kunne greie noe av det samme? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå må dere ikke glemme at Sør Korea vant bronsefinalen for et par år siden å. Er ikke sikker på om det stemmer, men jeg tror det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå må dere ikke glemme at Sør Korea vant bronsefinalen for et par år siden å. Er ikke sikker på om det stemmer, men jeg tror det. 8812611[/snapback] Hvis folk husker at de fikk dommersvgjørelser med seg hele tiden, så er det ikke så rart! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Dommerne dømmer, slutt å klag på de.. er lite man kan gjøre med det.. vi ser jo støtt og stadig at vi blir snytt for ting, men det skjer jo også ofte at vi får avgjørelser som er i vår favør. Er flott med den menneskelige faktoren i fotball.. hadde ikke vært like morsomt om man ikke kunne lurt dommern litt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Joda, sier ikke noe imot det, men husker du kampene kanskje? Hvordan de fikk alt med seg? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Uansett, så er det en sterk presasjon! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Tapte de ikke bronsefinalen mot Tyrkia? Endret 8. juni 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tapte de ikke bronsefinalen mot Tyrkia? 8813381[/snapback] hvem det? sør-korea? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tapte de ikke bronsefinalen mot Tyrkia? 8813381[/snapback] Jo, de gjorde det. Tyrkia scorte etter 8 sekunder i kampen. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 10 sekunder faktisk, Hakan Sükur scorte det raskeste målet i vm-historien etter en forferdelig tversoverpasning. Tyrkia vant til slutt 3-1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var det ja! Husker ikke om det var 3-1 eller 3-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 3-1 ble det gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå