Bamsemumsen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 CAREW! Hvordan kunne du bomme?! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva f*** er det som skeeer? Tv signalene har falt ut! Noen andre som dette har skjedd med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 I kveld er Opdal GUD. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Bra mål, Carew kjemper godt, har hatt en dårlig skuddfot i dag. Dommeren har også vært veldig dårlig - både mot Gamst i feltet, og mot Carews styrke. Opdal <3 Der fikk Carew en og, ja! Endret 6. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg trodde Carew var permament vaksinert mot å komme i scoringsprotokollen, men dengang ei. Bra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nice av Carew. Tunnel! Tror ikke Ungarn har lært seg offside-regelen enda.. Nå er jeg egentlig glad over at vi slipper enda to måneder med mediehysteri om hvor ræva landslaget er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg må si at det er sjelden Norges elleve utvalgte fungerer så bra som i kveld. Veldig fornøyd med laget i dag. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Herregud for en dårlig dommer. Han burde ikke dømt på toppnivå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har letet lenge etter medlemmer av "elendige dommer klubben".. Tror vi fant et medlem idag.. Tragisk dømming! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Drittdommer. Man kunne ha gått ut på Ullevaal å skutt Gamsten i panna uten at dommern hadde reagert. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hurra, 8-0 på to kamper er greit. Hvor mange flere kamper må vi vinne for å bli med i EM? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hurra, 8-0 på to kamper er greit. Hvor mange flere kamper må vi vinne for å bli med i EM? 8799192[/snapback] Vi må i hvertfall slå enten Hellas, Bosnia eller Tyrkia. Ungarn var ikke så gode som jeg trodde.............. var tydeligvis på 50 -tallet de var noe. Medgangssupporterne på Ullevål tar bølgen nå da , tross alt....... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gratulerer Norge... Bra spilt og bra jobba, et nytt steg i riktig retning for landslaget. Gamsten og Andresen burde settes ut neste kamp, de er for dårlige og for ineffektive. Gamsten klarer ingenting riktig, Andresen slår ballen 5 meter over mål / utenfor mål eller lager frispark og gjør en "fabelaktig defensiv jobb!" iflg kommentatorene (kjøtthuer btw!) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veldig bra kamp. 4-0 er en sterk seier, og laget fremstår som et ordentlig lag. De spiller godt sammen nå. Ting ser ut til å fungere. Håper dette holder seg til høsten også, så kommer vi til EM. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har letet lenge etter medlemmer av "elendige dommer klubben".. Tror vi fant et medlem idag.. Tragisk dømming! 8799116[/snapback] "Gode dommere klubben" er enda mindre da. Sjelden rase. Han høyrebacken til Ungarn kunne glatt hatt 3-4 kanskje 5 gule kort, men den gang ei. Bra kamp av Norge i dag. Morsomt å se at alt klaffer relativt bra, ikke ofte det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 seier gitt, er det nå vi får lov til å håpe igjen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har fått igjen litt håp nå ja! Var langt nede en periode! Herlig å se Norge scorer litt mål igjen! Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 .Medgangssupporterne på Ullevål tar bølgen nå da , tross alt....... 8799250[/snapback] Akkurat nå støtter de vel landslaget bedre enn det du gjør Synes faktisk at (småfeite ) Martin Andresen gjør en veldig god jobb jeg, spesielt defensivt. Har godt overblikk, fordeler baller og styrer laget. Han hadde trolig ikke hatt kapteinsbindet og bare kanskje en plass på benken for 10 år siden, men akkurat nå har vi ikke så altfor mange alternativer. Alle lag trenger en slik type som Andresen på midtbanen (eks i klubblag: Carrick, Gerrard, Sapara). Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hangeland er utrolig solid, han har virkelig vokst dette året! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hangeland er utrolig solid, han har virkelig vokst dette året! 8799668[/snapback] ENIG. Han, Andresen og Carew er banens beste syns eg! Andresen foreler baller og styrer på midtbanen. Hangeland hadde FULL kontroll bakover og lekte seg med spissene og vingene til Ungarn. Carew bruker litt tid til å komme skikkelig i gang, men så kom han skikkelig da han plutselig traff! Kunne kanskje ha utnytta sjangsane bedre, men for all del, all honør til heile landslaget for ein flott innsats for å komme oss i rute igjen! Gleder meg allerede til neste kamp, tid er den og hvem er det vi skal knuse? zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå