Armageddon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå som jeg har tenkt på det en stund så var det kanskje ikke helt rettferdig av dommeren å avlyse kampen å gi Sverige seieren. Men som sagt. Det var jo en veldig spesiell hendelse. Er jo ikke helt usannsynlig at Sverige kunne ha bommet på straffe sparket, Danmark hadde kontet og satt inn et avgjørende mål. Men jeg tror dommen er bestemt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå som jeg har tenkt på det en stund så var det kanskje ikke helt rettferdig av dommeren å avlyse kampen å gi Sverige seieren. Men som sagt. Det var jo en veldig spesiell hendelse. Er jo ikke helt usannsynlig at Sverige kunne ha bommet på straffe sparket, Danmark hadde kontet og satt inn et avgjørende mål. Men jeg tror dommen er bestemt. 8776160[/snapback] Nå var det jo ikke dommern aleine som avbrøt kampen, men dommern sammen med representanter fra UEFA, som tok den avgjørelsen. Pantera Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Frispark/straffe blir vel normalt gitt der regelbrotet skjer? Blir ein slått ned mens ballen er lufta på corner så blir det straffespark. Det er riktignok ein svært spesiell situasjon. 8774795[/snapback] Det stemmer. Samme hvor ballen er så skal motsatte lag tildeles frispark/straffe der forseelsen inntreffer. ------ Dommeren bare sto for sin egen sikkerhet han. At kampen skulle avbrytes var en avgjørelse som ble tatt av UEFA sine folk mens kampen var avblåst. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå som jeg har tenkt på det en stund så var det kanskje ikke helt rettferdig av dommeren å avlyse kampen å gi Sverige seieren. Men som sagt. Det var jo en veldig spesiell hendelse. Er jo ikke helt usannsynlig at Sverige kunne ha bommet på straffe sparket, Danmark hadde kontet og satt inn et avgjørende mål. Men jeg tror dommen er bestemt. 8776160[/snapback] Den der episoden, nei etter min mening var avgjørelsen helt på trynet. Straffe laget på den måten fordi en tilskuer stormer banen og angriper dommeren..? Det er da vel ikke det Danske landslagets skyld det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen dommere er enig med han, noen er uenig. Men når er kampen i morgen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kampen begynner 19.00. Ungarn kommer til å starte offensivt i morgen, men jeg tror Hangeland og Hagen setter dem på plass. Så da blir det bare opp til spissene å gjøre resten av jobben. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Satser på at B.H Riise viser samme takter som mot malta! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Satser på at B.H Riise viser samme takter som mot malta! 8797540[/snapback] Lille Riise er til tider mye bedre enn storebror. Jeg klarer til og med å si det selv om jeg hater LSK Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Satser på at B.H Riise viser samme takter som mot malta! 8797540[/snapback] Lille Riise er til tider mye bedre enn storebror. Jeg klarer til og med å si det selv om jeg hater LSK 8797560[/snapback] Skal ikkje så veldig mykje til. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Satser på at B.H Riise viser samme takter som mot malta! 8797540[/snapback] Lille Riise er til tider mye bedre enn storebror. Jeg klarer til og med å si det selv om jeg hater LSK 8797560[/snapback] Skal ikkje så veldig mykje til. 8797683[/snapback] hehe, det har du rett i Helsing United supporter Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hva har dere i mot JAR? Han er vel ikke verre enn Carew som bare er en tung, treig og blasert oslogutt. Synes Riise har fått mye motbør for lite. Endret 6. juni 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva har dere i mot JAR? Han er vel ikke verre enn Carew som bare er en tung, treig og blasert oslogutt. Synes Riise har fått mye motbør for lite. 8798049[/snapback] Herregud, må skjønne at man kan tulle litt. Synes begge Riise folka er gode jeg, men hater Riise på en sportslig måte etter målet mot United. Men men, begge er veldig gode fotballspillere Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvilken tulling var det som klagde på Andresen, se på det innlegget! Flott mål, fint innlegg og god avslutning av Iversen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Carew er tidenes dårligste avslutter! Er det mulig? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg synes det hadde vært artig å se Opdal bakerst. Hanstveit, Storbæk, Hagen og Hangeland som forsvarere. Gamst, Andresen og Jr. Riise på midtbanen. Og Helstad, Iversen og Braaten på topp! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Enig med Jooakim her.. Varew fortjener ikke å være imed fra start.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hangeland spiller som en helt!gode innlegg også nå, men gamst må ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Carew har hatt en dårlig avslutning, men ellers har han gjort en ganske god jobb med å komme seg unna forsvarere og holde på ballen. Men jeg skjønner ikke hvorfor han er farligere på dødballer.. Han er jo en halvmeter større enn forsvarere. Men jeg skjønte jo nesten at det var en trønder som må avgjøre dette.. ^^ Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gamst har ikke gjort det så katastrofalt dårlig. Han har vært litt god mener da jeg. Carew derimot, få han ut med en gang! Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dommeren er totalt ubrukelig. Gir Hagen kort da den eneste feilen han gjør, er å takle egen spiller i tillegg til en Ungarn-spiller. Han blir i tillegg kastet ball på, noe så barnslig. Gamsten gjør alt riktig inne i motstandernes boks, men det ser ut som om dommeren er ute etter ham.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå