Juggel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Danmark - Sverige, tidenes. Sverige vinner 3-0 8767406[/snapback] SKANDALØST! Jeg liker hverken dansk eller svensk fotball, men dette er skandaløst! Å avbryte en kamp slik er hårreisende! Fordi en tilskuer måker til dommeren skal Danmark bli fratatt 3 HARDT opparbeidede mål? Latterlig! Håper dommeren aldri får dømme mer! 8767470[/snapback] Dette var vel samme dommer som dømte CL finalen? Der gjorde han også noen idiotiske avgjørelser, som f.eks. å blåse av ekstratiden minst ett minutt før den var omme. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 SKANDALØST! Jeg liker hverken dansk eller svensk fotball, men dette er skandaløst! Å avbryte en kamp slik er hårreisende! Fordi en tilskuer måker til dommeren skal Danmark bli fratatt 3 HARDT opparbeidede mål? Latterlig! Håper dommeren aldri får dømme mer! 8767470[/snapback] Når dommeren ikke føler seg trygg på banen har han sin fulle rett ved å avbryte kampen. Jeg er på dommeren sin side her. Omkamp hadde ikke blitt riktig. Da er det svenskene som hadde fått svi. Kjipt at en slik kamp ikke blir avsluttet, men danskene kan jo takke den supporteren som stormet banen for det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 SKANDALØST! Jeg liker hverken dansk eller svensk fotball, men dette er skandaløst! Å avbryte en kamp slik er hårreisende! Fordi en tilskuer måker til dommeren skal Danmark bli fratatt 3 HARDT opparbeidede mål? Latterlig! Håper dommeren aldri får dømme mer! 8767470[/snapback] Når dommeren ikke føler seg trygg på banen har han sin fulle rett ved å avbryte kampen. Jeg er på dommeren sin side her. Omkamp hadde ikke blitt riktig. Da er det svenskene som hadde fått svi. Kjipt at en slik kamp ikke blir avsluttet, men danskene kan jo takke den supporteren som stormet banen for det. 8768077[/snapback] Enig med deg, det kom jo faktisk to tilskuere til ut på banen etter at spillerne og dommeren var gått av. Synes dommeren gjorde rett i å avblåse kampen og tilegne Sverige seieren, da det var de som hadde fordel av å ha straffespark på overtid, og at det var danske supportere som ødela. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg synes kampen skulle blitt spilt ferdig. Alle arrangører sier at sikkerheten kommer først (dette er sikkert ikke noe unntak), da må de vel for pokker få inn noe opprørspoliti til å sto rundt hele banen. At en jævel skal få ødelegge for så mange kan ikke gå ann! Det må finnes andre løsninger i fremtiden. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det finnes ingen regel som sier at straffe = mål... Det er heldigvis ikke endelig avgjort at Sverige vinner 3-0 Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Leit at de stoppet kampen pga at en supporter stormet banen. Jeg ble veldig overrasket. Skal vedde på at det var en svensk fan ikledd Danmark drakt, som stormet banen :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tror ikke noen svenske supportere hadde risikert omkamp gitt. Egenrlig skulle jo Thomas Myhre ha stått i kveld. Hadde vært fin kamptrening for han, men skjønner jo hvorfor han ikke ble med i troppen. Opdal gjore jo den ene gode redningen som trengtes. Ser frem til tilbakekomsten til Myhre. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare husk at Hellas trengte straffe for å slå Malta. 4-0 er kanskje ikke så "dårlig" som dere (og forsåvidt også jeg) antyder? 8767833[/snapback] Og Malta tapte bare 2-0 for Tyrkia borte....riktignok gikk den kampen i Frankfurt, men alikevel...de slo vel også Ungarn 2-1 hjemme... Og Bosnia slo Tyrkia hjemme...overraskende. Nå er det plutselig åpent i gruppa igjen. Bra kamp av B.H. Riise i dag...utfordrer og kommer til mange innlegg fra høyrekanten. Lenge siden vi har opplevd det med landslaget. Han bør være førstevalg på den plassen framover... Pantera Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Leit at de stoppet kampen pga at en supporter stormet banen. Jeg ble veldig overrasket. Skal vedde på at det var en svensk fan ikledd Danmark drakt, som stormet banen :!: 8768417[/snapback] Halvt riktig. Det var en dansk fans, men han bodde i Sverige Les her! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe.. Ingen tvil om hvem som er Danmarks upopulære mann i dag nei. Han får vel noen dager i fengsel og en saftig bot, pluss at han må leve med stempelet som den mannen som ødela Danmarks sjangser i EM. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ekstremt synd for den Skandinaviske fotballen at noe slikt sklulle skje mellom Sverige og Danmark. Jeg mener at kampen burde blåses av under en slik situasjon. Sverige skulle likevel ikke blitt tildelt 3-0 seieren. De skulle heller møtt opp på stadion igjen i dag, for tomme tribuner og ta det straffesparket. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe.. Ingen tvil om hvem som er Danmarks upopulære mann i dag nei. Han får vel noen dager i fengsel og en saftig bot, pluss at han må leve med stempelet som den mannen som ødela Danmarks sjangser i EM. 8770096[/snapback] Vel...helt ødelagt er det vel ikke. De ligger på 4. plass i pulja si med 7 poeng på 4 kamper. Så de kan fortsatt klatre på den tabellen. Pantera Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som har link til målene Norge scoret mot Malta? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Danmark - Sverige, tidenes. Sverige vinner 3-0 8767406[/snapback] SKANDALØST! Jeg liker hverken dansk eller svensk fotball, men dette er skandaløst! Å avbryte en kamp slik er hårreisende! Fordi en tilskuer måker til dommeren skal Danmark bli fratatt 3 HARDT opparbeidede mål? Latterlig! Håper dommeren aldri får dømme mer! 8767470[/snapback] Det var UEFA som avgjorde at Sverige skulle få 3-0 (noe som ikke er endelig enda). At dommeren avbryter en kamp fordi han ikke føler seg trygg er bra, det kunne endt ganske ille om ikke tilskueren ble stoppet. Flere tilskuere løp jo ut på banen etter episoden. Danmark har egentlig seg selv å takke, ting som dette skal ikke skje, sikkerhet skal gå fremfor alt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Såda, ingen grunn til å dra tilhengarar av klubblag inn i dette. Tilskodaren var nok kun forbanna over at Sverige fekk straffe. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men fatter ikke hvorfor Sverige fikk straffespark for den situasjonen? Svensken som ble slått ned er jo ikke i nærheten av ballen? Skal man dmme frispark/straffe når de ikke er i nærheten av ballen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Frispark/straffe blir vel normalt gitt der regelbrotet skjer? Blir ein slått ned mens ballen er lufta på corner så blir det straffespark. Det er riktignok ein svært spesiell situasjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Spesiell situasjon, men det blir som du sier. Det er der regelbruddet blir gjort! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kommentatorene på TV 2 tok jo helt av da de skulle kommentere han som angep dommeren. Det haglet med kommentarer om både uteligger og looser....... Han Bengt gikk helt i flint :!: Vet vi nå hvor TV 2 står angående holdinger til uteliggere? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kommentatorene på TV 2 tok jo helt av da de skulle kommentere han som angep dommeren. Det haglet med kommentarer om både uteligger og looser.......Han Bengt gikk helt i flint :!: Vet vi nå hvor TV 2 står angående holdinger til uteliggere? 8775065[/snapback] mhm, syns det var vel kraftige kritikker. Skal passe seg litt der TV 2. Huff, var jo berre ein litt ivrig supporter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå