Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Tror nok det er spillermateriale det står mest på nå ja. De periodene Landslaget har hevdet seg brukbart ( på 30-tallet, på 80-tallet med Røste Fossen og på 90-tallet med Drillo) var det en del spillere som fylte viktige plasser med sin spisskompetanse.

En styrende ener på midtbanen har spesielt mye å si. Hallvar Thoresen og tildels Rekdal/Myggen var spillere som behersket den rollen. Det tror jeg er den største mangelen på dagens utgave.

De gangene Solskjær har vært med, har det dog hevet laget noe vil jeg si.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jizez, som media blåser opp den Malta kampen. Malta er jo et lag på lik linje som San Marino og Azarbajan. Skulle tro Norge feier lett over dem. Har positive forventninger til de to neste kampene. Tror Norge feier over Malta, og tar med seg den selvtilliten når de møter Ungarn. Dette er jo da to lag som Norge skal slå som en selvfølge.

Men blir det sluttspill i EM? Don't think so. Tyrkia kommer til å ødelegge for oss fremover. Norge har ødelagt for seg selv så langt..

Lenke til kommentar

Norge bør slå Malta ganske lett. Det er jo ikke en ordentlig fotballnasjon engang. Ungarn blir litt vanskeligere men det bør nok også gå fint. Tyrkia-kampen i høsdt derimot blir ulidelig spennende. Uansett.. jeg trur ikke vi kommer til EM, men håpet finnes.

Lenke til kommentar
Tipper at malta scorer 1 mål, ellers så scorer vi ganske mange :p

Mifsud kommer til å putte minst et mål!

8766075[/snapback]

mhm, det blir 5-1 tror jeg :p

HEIA NORGE! :D Etter kampen blir det biff og fløtegratinerte poteter :tease:

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal de måke ballen oppover til en enslig Carew? Møkkafotball!

Spill heller gjennom midtbanen og kombiner med kantene.

Gamsten har spilt sin siste kamp på landsen, det han presterer kunne jeg gjort bedre faktisk.

Har tatt på meg de kritiske brillene nå.

Håper at Malta scorer :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...