Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Herregud så ubrukelig Myhre er, ein tabbe kan alle gjere, men 3 store på i ein kamp der to av dei resulterte i mål og sannsynlegvis sendte Norge ut av EM er faen meg ikkje godt nok. Få litt konkurranse mellom stengene! Er det så vanskeleg for ein landslagskeeper å finne seg ein fast klubb å stå for? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje Hareide endelig tar til fornuft nå og aldri bruker Myhre mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En stor kamp!? Nå er de på ville veier. 8262528[/snapback] Hagen var i mine (og resten av de som så kampen hjemme hos meg) øyne norges beste spiller i går. Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En stor kamp!? Nå er de på ville veier. 8262528[/snapback] Hagen var i mine (og resten av de som så kampen hjemme hos meg) øyne norges beste spiller i går. 8263133[/snapback] Hagen spiller stort sett ikke så bra...eneste grunnen til at man aldri mener han spiller dårlig er fordi hver gang han gjør en feil, så lager han frispark...og det er ofte...uttrykket "all muscles and no brains" passer godt på Hagen, hans taktiske ferdigheter er temmelig lav. Kan si, uten å overdrive spesielt, at til og med jeg var på høyde med Hagen taktisk sett når jeg spilte fotball... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må gratulere Myhre med karakter 1 på spillerbørsen i Aftenposten! Må være en av de første gangene jeg har sett det! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Inn med Opdal ASAP. 8263759[/snapback] Det er jeg helt enig i, Opdal hadde greid det bedre... Jaja, sånn er det når dere bruker en keeper som ikke har spilt siden januar... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må gratulere Myhre med karakter 1 på spillerbørsen i Aftenposten! Må være en av de første gangene jeg har sett det! 8263562[/snapback] Huff. Han var helt katastrofe i går. Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 En av de viktigste kvalitetene til en keeper er selvtillit. Hvis Hareide skal skifte keeper hver gang han gjør en tabbe, vil det kun bidra til å senke nivået på alle keeperne, da de vil bli redde for å gjøre feil. Myhre gjør en horribel kamp, men han var ikke den eneste som svikta. Hele laget rakner i andre omgang, og vi får ikke til noe. Mye takket være Hareides beslutninger (hva faen gjør skjelbred på dette nivået, i en så viktig kamp?). Dette gjør at vi får et resultat vi bør være fornøyd med. Vi hadde marginene mot oss på målene, men hadde de med oss på 3-4 100%-sjanser til tyrkia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Simen Brenne gjør en god figur, det samme gjør Strømstad, Carew og Handeland. 8262590[/snapback] heheheh hadeland glassverk spiller bra hangeland derimot Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må gratulere Myhre med karakter 1 på spillerbørsen i Aftenposten! Må være en av de første gangene jeg har sett det! 8263562[/snapback] Fyren burde heller fått minuspoeng. -2! Skal jo sies at hele laget datt sammen i annen omgang, da. Selv om det Myhre gjorde fikk stygge konsekvenser, så...tyrkerne hadde en i stolpen og hvertfall ett godt gjennombrudd som fort kunne blitt mål. Norge virka jo overstressa, bare dunka ballen så langt unna som mulig uten noe særlig mål og mening med det. Altså. Myhre kostet oss to poeng, men de ti andre utpå der behøver ikke være spesielt stolte av hva de presterte de siste 45.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må gratulere Myhre med karakter 1 på spillerbørsen i Aftenposten! Må være en av de første gangene jeg har sett det! 8263562[/snapback] Han fikk 1'er i Adresseavisen også, woohoo! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Norge må beholde ballen! Så fort forsvarerne får ballen poler de den så langt de kan oppover banen, uansett om de spiller aggresivt eller defansivt. I begge tilfeller må forsvarerne være tålmodige å spille ballen langs bakken til andre forsvarere eller midtbanen.. Dette er jo den mest effektive måten hvor en kan skaffe rom på. Angrepet bør avsluttes med at Carew får ballen å bruker krafta si til å trenge inn i 16-meteren, og avslutte seinest mulig. Der har vi oppskrifta til seier.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Angrepet bør avsluttes med at Carew får ballen å bruker krafta si til å trenge inn i 16-meteren, og avslutte seinest mulig. Der har vi oppskrifta til seier.. 8264677[/snapback] Carew kan jo ikke avslutte, så da er vi like langt. Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må gratulere Myhre med karakter 1 på spillerbørsen i Aftenposten! Må være en av de første gangene jeg har sett det! 8263562[/snapback] Han fikk 1'er i Adresseavisen også, woohoo! 8264652[/snapback] Marius Johnsen fikk 1er hos de fleste tidligere i år. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Carew kan jo ikke avslutte, så da er vi like langt. 8264684[/snapback] Nja, han har enkelte stjerne treff, men tror han trenger å bruke lengre tid med å planlegga avslutningen. Han er jo syk til å komme seg forbi forsvarere, men han må nok jobbe med avslutningen da. Derfor je skrev at han skulle komme seg så nærme keeper som mulig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Carew er ikke "syk" i noen ting. Han er dyktig, men oppskrytt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Enig med Wh1te, alt for oppskrytt. Greier ikke å spille for en klubb lengre ett år. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Enig! Carew er oppskrytt. 80% av gangene kommentatorene sier; "Der er Carew god! Carew gjør det han er god på!!" Er det å dytte spillerne unna med armene og løpe. Hvis Carew ikke hadde hatt armer og dytte med, hadde han da kommet seg forbi ? edit: comeback? Endret 29. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Han fikk 1 i Dagbladet og VG. Foreslår at dere leser Dagbladet fra i dag. Godt skrevet av journalisten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå