Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, det er ikke rom for feil som egenhendig sender Norge ut av EM. Ut med Myhre, inn med de unge, fremadstormende keeperene.

8261588[/snapback]

Ja, stapp uerfarenhet inn i bakerste skanse. Lurt. Hadde dette skjedd med en av dine "unge og fremadstormende" alternativ, hadde selvtilliten aldri blitt den samme igjen. Å jo, det kunne like gjerne skjedd med dem.

Altså. Det er ikke bare meg som sier det alle. Alle unntatt deg, wh1te, sier det. Så hvorfor bare hakke på meg?

Gjør som LarsP sier: Få inn de yngre

8261603[/snapback]

Hvis du oppfatter det jeg skriver som "hakking" så tror jeg sjelen din er litt for sart for et diskusjonsforum. Jeg har ingenting i mot deg eller dine meninger generelt, bare denne meningen spesielt. Dette sier vel seg egentlig selv. "Alle" sier det? Da tar "alle" feil in my very, very humble opinion :closedeyes:

Mener dere at Myhre burde vært satt ut etter Bosnia-kampen? I så fall kan jeg intet annet enn å klappe sammen maskinen og humre meg i søvn.

Hehe, sjekk røde Dotten da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spør du meg ville jeg ikke satset på Myhre i det hele tatt i disse kampene.

8261698[/snapback]

Hvem da? Opdal?

Lenke til kommentar

8261698[/snapback]

Hvem da? Opdal?

8261705[/snapback]

Ja, eller Jarstein. Tror de kunne prestert bedre. I denne kampen slapp Myhre så og si alt som kom på han..

Lenke til kommentar

8261698[/snapback]

Enig. En uten kamptrening en hel sesong som står viktige kvalikkamper og er helt uten selvtillitt burde så absolutt ikke stått disse kampene.

Jarstein burde stått, han blir bedre enn det Myhre noensinne har vært, hva med å satse på det?

Lenke til kommentar

Myhre er per dags dato langt fra Norge sin beste keeper. Å gjøre tre slike tabber på to kamper (da ser vi bort fra andre tabber i kampene som ikke medførte mål) viser det. Han er ikke Norge sin beste keeper og hverken Oppdal eller Jarstein ville slippet inn de skuddene.

Mannen har sittet for mye på benken i et dusin lag nå. Han trenger å spille jevnlig for å få tilbake kvalitetene. Han er ikke like god keeper nå som tidligere. Det skal litt til for å holde kvaliteten oppe når man er konstant benkesliter.

Men dette er Hareide sin feil. Det er en grov feilvurdering fra hans side.

Lenke til kommentar
Mener dere at Myhre burde vært satt ut etter Bosnia-kampen? I så fall kan jeg intet annet enn å klappe sammen maskinen og humre meg i søvn.

8261679[/snapback]

Kanskje ikke etter Bosnia-kampen nei, man forventer jo tross alt at en så rutinert og god keeper skal komme seg etter en slik tabbe. Noe han tydeligvis ikke greide. Med mindre han viser seg plassen verdig har han ingenting i målet i neste landskamp å gjøre.

Edit: Også et spørsmål om han burde spilt i det hele tatt som de andre her sier.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

:wee:

Våre farger har intet med saken å gjøre om hva som er riktig eller galt i en sak. Har alltid likt Myhre, men slike tabber som han gjør viser helt klart at mannen ikke er i form og de fleste eliteseriekeeperne ville gjort det bedre.

I etterpåklokskapens navn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Myhre er per dags dato langt fra Norge sin beste keeper. Å gjøre tre slike tabber på to kamper (da ser vi bort fra andre tabber i kampene som ikke medførte mål) viser det.

8261727[/snapback]

"Tabben" mot Bosnia er sterkt overvurdert. Hvis du mener Opdal eller Jarstein hadde tatt det skuddet, så tror jeg du fokuserte mer på plasseringen til Myhre enn selve skuddet som i og for seg var temmelig utagbart.

Lenke til kommentar
Myhre er per dags dato langt fra Norge sin beste keeper. Å gjøre tre slike tabber på to kamper (da ser vi bort fra andre tabber i kampene som ikke medførte mål) viser det.

8261727[/snapback]

"Tabben" mot Bosnia er sterkt overvurdert. Hvis du mener Opdal eller Jarstein hadde tatt det skuddet, så tror jeg du fokuserte mer på plasseringen til Myhre enn selve skuddet som i og for seg var temmelig utagbart.

8261758[/snapback]

Myhre stod helt feil, det var tabben der. Det er noe ingen keepere skal/bør gjøre.

Lenke til kommentar

8261727[/snapback]

8261758[/snapback]

de hadde kanskje klart å plassere seg riktig i forhold til en mur på to mann. Dette lærer man ærlig talt på guttenivå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Myhre stod helt feil, det var tabben der. Det er noe ingen keepere skal/bør gjøre.

8261775[/snapback]

Det er klistret i krysset. Muren er for lav, verken Opdal eller Jarstein hadde tatt skuddet.

Lenke til kommentar

8261775[/snapback]

Det er klistret i krysset. Muren er for lav, verken Opdal eller Jarstein hadde tatt skuddet.

8261810[/snapback]

Jo? Ved riktig plassering hadde de nok kunne tatt den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...