Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Bare full av negativitet du, DJ_Dark? Hvordan forventer du at en person som du personlig bidrar til å trøkke ned i dritten skal få selvtillit nok til å forsvare buret bak et elendig forsvar? Norges landslag er ikke spesielt bra og ingen hadde forventet seier eller uavgjort i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen sympati for Thomas Myhre. Mannen er en profesjonell fotballspiller som har tjent millioner av kroner. Han har skuffet seg selv, laget, Hareide og Norge. Håper og tror dette var hans siste kamp i den norske drakta.

 

Jeg vil se Jarstein evt Opdal i målet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har ingen sympati for Thomas Myhre. Mannen er en profesjonell fotballspiller som har tjent millioner av kroner. Han har skuffet seg selv, laget, Hareide og Norge. Håper og tror dette var hans siste kamp i den norske drakta.

 

Jeg vil se Jarstein evt Opdal i målet.

8261470[/snapback]

 

Så du mener at fotballspillere ikke kan ha rom for feil? Det hørtes tilbakestående ut, selv til deg å være.

Lenke til kommentar
Bare full av negativitet du, DJ_Dark? Hvordan forventer du at en person som du personlig bidrar til å trøkke ned i dritten skal få selvtillit nok til å forsvare buret bak et elendig forsvar? Norges landslag er ikke spesielt bra og ingen hadde forventet seier eller uavgjort i dag.

8261458[/snapback]

Poenget er jo at han skal ut av laget.

 

Og det er ingen tvil om at han bør ut av laget hvis han ikke er mentalt god nok til å omstille etter en tabbe i en viktig kamp. Når det er EM-sluttspill det står om er du nødt til å takle presset. Det var det tydelig at Myhre ikke gjorde i dag, sannsynligvis pga. tabben mot Bosnia. Spør du meg får han ta konsekvensene av tabbene sine. Skjønner ikke hvorfor man skal sy puter under armene på spillere som gjør så grove tabber som det Myhre gjorde i dag.

 

Det er ikke sånn toppidrett fungerer!

 

Er det forresten bare jeg som synes det er morsomt at Myhre snakket om at mangel på kamptrening ikke var et problem før disse kampene? Han mente at det sitter mer i hodet, og der hadde han alt på plass.

 

Guess not....

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så du mener at fotballspillere ikke kan ha rom for feil? Det hørtes tilbakestående ut, selv til deg å være.

8261488[/snapback]

 

Feil er lov, men når du peiser på med tabbe etter tabbe bør det ringe en bjelle!

8261495[/snapback]

 

Så fotball bør være litt som loven i California? Three strikes, så ryker du på ræva ut? Myhre er en bedre keeper en alternativene, så hvorfor skal vi gamble på at reservekeeperne til Norge har en bra dag i tilfelle Myhre har en dårlig da? Strider i mot sunn logikk.

Lenke til kommentar
Så fotball bør være litt som loven i California? Three strikes, så ryker du på ræva ut? Myhre er en bedre keeper en alternativene, så hvorfor skal vi gamble på at reservekeeperne til Norge har en bra dag i tilfelle Myhre har en dårlig da? Strider i mot sunn logikk.

8261539[/snapback]

 

Altså. Reservene er faktisk bedre enn hovedkeeperen! Myhre har ikke bare hatt en dårlig dag!

Svært som du skulle gå etter meg da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så fotball bør være litt som loven i California? Three strikes, så ryker du på ræva ut? Myhre er en bedre keeper en alternativene, så hvorfor skal vi gamble på at reservekeeperne til Norge har en bra dag i tilfelle Myhre har en dårlig da? Strider i mot sunn logikk.

8261539[/snapback]

 

Altså. Reservene er faktisk bedre enn hovedkeeperen! Myhre har ikke bare hatt en dårlig dag!

Svært som du skulle gå etter meg da?

8261573[/snapback]

 

Jeg går ikke etter deg, jeg går etter meningene dine, som jeg tilfeldigvis er uenige i.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen sympati for Thomas Myhre. Mannen er en profesjonell fotballspiller som har tjent millioner av kroner. Han har skuffet seg selv, laget, Hareide og Norge. Håper og tror dette var hans siste kamp i den norske drakta.

 

Jeg vil se Jarstein evt Opdal i målet.

8261470[/snapback]

 

Så du mener at fotballspillere ikke kan ha rom for feil? Det hørtes tilbakestående ut, selv til deg å være.

8261488[/snapback]

 

Poenget her godeste Wh1te. Er at Myhre rett og slett fucker opp (unnskyld språket), det håpet Norge hadde til å ENDELIG komme til et stort sluttspill igjen. Med seier her og U hjemme mot Bosnia hadde vi vært meget godt på vei, særlig mtp at vi allerede hadde møtt de to verste lagene på bortebane. Skjønner du virkelig ikke det? Myhre er en gigantisk syndebuk, uansett hvor mye man vrir og vender på det.

 

Helt enig med LarsP, som vanlig.

 

Sats på Jarstein, fyren blir en ny Thorstvedt, kjør han på landslaget og Norge vil få mye glede av han i fremtiden.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke rom for feil som egenhendig sender Norge ut av EM. Ut med Myhre, inn med de unge, fremadstormende keeperene.

8261588[/snapback]

 

Enig! Hvis det er ikke rom for feil hos laget mitt (junior 1) da er det faen meg ikke rom for feil hos Norge landslaget

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Det er alt for mye fokus på tabbene til Myhre. Norge spiller elendig fotball, det er så alt for mye som må rettes på før vi fortjener å komme til et EM-sluttspill.

 

Jeg kan jo nevne at:

 

- Norge har spillerene med desidert dårligst ren teknikk av alle spillerene på de etablerte landene i Europa. Ikke en eneste teknisk god spiller på banen, ingen som skaper noen kreativ offensiv kraft på denne måten uten å miste ballen i annenhver pasning. Alle er vanvittig usikre med ballen i beina og ingen har selvtilliten eller sikkerheten til å holde på ballen og slenger dermed avgårde en håpløs pasning til nærmeste medspiller.

 

- Det er så ekstreeeeeeemt mange lilleputtfeil konstant gjennom hele kampen. De får stå upressa og heade fra 6-7 meter, de får vendt 180 grader uten en nordmann i horisonten på 16-meteren. Markeringen er helt elendig og de heeeelt basic tingene er ikke i nærheten av å sitte i laget. Det er heller ikke bare markeringen disse håpløse feilene går igjen i, det er overalt på banen. Kvaliteten i pasninger, markering, dribling og alt annet er seriøst bedre på en lokal 3. div kamp hvor som helst i Norge. Det er rett og slett helt tragisk.

Lenke til kommentar

Norge går ikke til EM-sluttspill uansett. De har heller ingenting der å gjøre. Med tre gjenstående hjemmekamper? Andre land ler av norge på hjemmebane. Tror de skal være fornøyd med tre poeng på de kampene. Faktum er jo faktisk at Norge er bedre på bortebane når de kan legge seg bakpå - sier litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...