DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Norge var klart best i 1. omgang, Tyrkia i andre. Hadde vi hatt farmor i mål i dag hadde vi vunnet gitt.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg satt å ventet på flere baklengs på hvert frispark.. Skylden må nesten deles mellom folk på en måte.. For det første er det veldig dumt å lage unødvendige frispark utenfor 16. metern.. MEN, MYHRE MÅ TA SÅNNE BALLER!! Og, litt refs til Hareide som gang på gang setter Myhre i mål.. Virker som han er nervøs og blir redd da ballen kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror Norge må droppe å lage frispark innen en rekkevidde på 60 meter fra mål når Myhre spiller.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes litt synd på han Myhre, ihverfall på det intervjuet... Men det han gjorde i mål var ikke bra... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror Myhres tabber har ført til at vi ikke kommer til EM i 2008. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Det er ikke noe vits å skjelle ut en god keeper som har gjort det ganske bra tidligere. Han har kanskje sluppet inn 3 billige mål på 5 dager, men det er ikke grunn nok til å glemme alle de fantastiske redningene han har gjort gjennom alle de år. Håper Myhre får all spilletid han kan få i Tippeligaen, og stiller opp på Ullevaal i Juni. Myhre trenger bare å jobbe med mentaliteten, mens resten av laget må jobbe med det samme, pluss alt det andre. Men jeg tror vi kan vinke EM sluttspill bye bye ja. Men om Tyrkia vinner alt, Hellas og Bonsia taper alt (uavgjort dem i mellom), og vi vinner alt, har vi fortsatt en ganske god sjangs.. Endret 28. mars 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Toget begynner virkelig å ture avgårde nå og vi står nok en gang igjen. Kjedelig dette her, jeg lengter virkelig etter et nytt sluttspill med Norge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 EM da er vi ute, det sa jeg til meg selv på lørdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Myhre er utgått. For lenge siden! At han spiller er i seg selv en skandale! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Myhre er utgått. For lenge siden! At han spiller er i seg selv en skandale! 8261258[/snapback] Ditto! Ellers så syns jeg første omgangen var tilnærmet perfekt. Tyrkia fikk ikke til noe og vi spilte godt både offensivt og defensivt. I andre omgang faller vi mer igjennom og Tyrkia får overtaket. Etter 2-1 målet er vi helt ute å kjører. Artig at Skjebred fikk debutere, men synd med resultatet. Simen Brenne og Storbæk imponerte meg idag, i tillegg til Hangeland, Hagen og Riise i første omgangen. Isteden for å kunne stått med 12 poeng med seier på Lørdag og idag står vi med 7.. Det er ALT for dårlig. På tide å få inn noen nye på landslaget? Endret 28. mars 2007 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den eneste måten Norge kan komme til et sluttspill er å arrangere et! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den eneste måten Norge kan komme til et sluttspill er å arrangere et! 8261270[/snapback] Jepp.. Og det er jo ikke tull engang Eventuelt Drillo? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Til og med Semb greide å få oss til et sluttspill! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Høres dumt ut, men jeg kunne godt tenke meg Dag Eilev Fagermo som erstatter for Hareide. Han er uredd, bevisst på sitt 4-4-3 opplegg og TØR å spille langs bakken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Høres dumt ut, men jeg kunne godt tenke meg Dag Eilev Fagermo som erstatter for Hareide. Han er uredd, bevisst på sitt 4-4-3 opplegg og TØR å spille langs bakken. 8261319[/snapback] Hehe, ja 4-4-3 er virkelig modig Uansett, trekker tilbake alt jeg har sagt om Myhre positivt og negativt. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 sitt 4-4-3 opplegg og T�R � spille langs bakken. 8261319[/snapback] Oi.. Man er tøff når man slenger keeperen opp som spiss ja Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror Myhres tabber har f�rt til at vi ikke kommer til EM i 2008. 8261242[/snapback] Eg trur heile det norske landslaget sin begredelige innsats har ført til at vi ikkje kjem til EM. Jepp, laget. Tru det eller ei, det er ikkje berre Myhre som spelar for Noreg. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Høres dumt ut, men jeg kunne godt tenke meg Dag Eilev Fagermo som erstatter for Hareide. Han er uredd, bevisst på sitt 4-4-3 opplegg og TØR å spille langs bakken. 8261319[/snapback] haha...leifens leif , mente såklart 4-3-3... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Føler at jeg ikke er helt god i hodet, for jeg ler enda.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå synes jeg synd på Myhre, dette var egentlig veldig kjedelig. Jeg tenker at det ble for stort fokus på hans "tabbe" forrige kamp, som igrunn ikke var noe spesielt stygg i mine øyne. Resultatet av tabben ble imidlertid stor, som den har en tendens til å bli når man står i mål. Han har sikkert bært dette med seg selvom han sier det motsatte. Så blir han stresset ved frisparkene idag. Og når først det ene glipper, så ventet jeg bare på at det andre også skulle komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå