Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt å ventet på flere baklengs på hvert frispark..

Skylden må nesten deles mellom folk på en måte..

For det første er det veldig dumt å lage unødvendige frispark utenfor 16. metern..

MEN, MYHRE MÅ TA SÅNNE BALLER!!

Og, litt refs til Hareide som gang på gang setter Myhre i mål..

Virker som han er nervøs og blir redd da ballen kommer.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe vits å skjelle ut en god keeper som har gjort det ganske bra tidligere. Han har kanskje sluppet inn 3 billige mål på 5 dager, men det er ikke grunn nok til å glemme alle de fantastiske redningene han har gjort gjennom alle de år. Håper Myhre får all spilletid han kan få i Tippeligaen, og stiller opp på Ullevaal i Juni. Myhre trenger bare å jobbe med mentaliteten, mens resten av laget må jobbe med det samme, pluss alt det andre.

Men jeg tror vi kan vinke EM sluttspill bye bye ja. Men om Tyrkia vinner alt, Hellas og Bonsia taper alt (uavgjort dem i mellom), og vi vinner alt, har vi fortsatt en ganske god sjangs.. :D

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Myhre er utgått. For lenge siden! At han spiller er i seg selv en skandale!

8261258[/snapback]

Ditto!

Ellers så syns jeg første omgangen var tilnærmet perfekt. Tyrkia fikk ikke til noe og vi spilte godt både offensivt og defensivt. I andre omgang faller vi mer igjennom og Tyrkia får overtaket. Etter 2-1 målet er vi helt ute å kjører.

Artig at Skjebred fikk debutere, men synd med resultatet. Simen Brenne og Storbæk imponerte meg idag, i tillegg til Hangeland, Hagen og Riise i første omgangen. Isteden for å kunne stått med 12 poeng med seier på Lørdag og idag står vi med 7.. Det er ALT for dårlig. På tide å få inn noen nye på landslaget?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Høres dumt ut, men jeg kunne godt tenke meg Dag Eilev Fagermo som erstatter for Hareide.

Han er uredd, bevisst på sitt 4-4-3 opplegg og TØR å spille langs bakken.

8261319[/snapback]

Hehe, ja 4-4-3 er virkelig modig ;)

Uansett, trekker tilbake alt jeg har sagt om Myhre positivt og negativt.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg synd på Myhre, dette var egentlig veldig kjedelig.

Jeg tenker at det ble for stort fokus på hans "tabbe" forrige kamp, som igrunn ikke var noe spesielt stygg i mine øyne. Resultatet av tabben ble imidlertid stor, som den har en tendens til å bli når man står i mål. Han har sikkert bært dette med seg selvom han sier det motsatte. Så blir han stresset ved frisparkene idag. Og når først det ene glipper, så ventet jeg bare på at det andre også skulle komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...