Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ble VELDIG glad når jeg leste på vg.no at norge ledet 0-2.. Så jeg slang pizza inn i ovnen, så satt jeg på tv'en.. 1-2 var det da..

Så seff.. 2-2..

Alle i forsvar gutta, og ihvertfall ikke prøve på kontring når andre laget prøver på utligning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Da er vi ute av VM hvertfall. Har ikke lyst til å heie på svensker og dansker heller.

8261004[/snapback]

EM

Lenke til kommentar

Myhre har det nok ikke bra med seg selv nå nei :(

Han bør jo gi seg, for en stund iallfall!

Edit: Selv om dette ikke BARE skyldes han. Norge skulle aldri gitt de så mange frispark rett utenfor 16-metern..

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Da er vi ute av VM hvertfall. Har ikke lyst til å heie på svensker og dansker heller.

8261004[/snapback]

Hvilket VM er det du tenker på?

8261032[/snapback]

EM ;)

Er ikke 6 poeng Myhre har kostet oss, men 5 poeng, men i forhold til Tyrkia blir det 6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

netse norges kamp bruker vi heller Bjarte Flem!!

thomas myhre kan sette seg i skammekroken til neste rocky film kommer ut

Lenke til kommentar

Jaja, da har Thomas Myhre tapt 5poeng for oss de to siste kampene.. Hvis han starter neste landskamp er det noe seriøst galt med Hareide. Synes et Tippeligalag skal hente han tilbake til Norge slik at han får spilletid, det er jo det som er problemet, han er jo egentlig veldig god bare han har kamptrening.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jaja, på tide å finne puten som er stuffed med tørket halm. Ligge og nappe forsiktig i tørket timotei, drømme om den tiden hvor norsk fotball var hatet og fryktet. Dette vi har vært vitne til i kveld får håret til å reise seg på skilpadden min ..stakkar ... :cool:

Lenke til kommentar
Problemet er vel at Hareide ikke tørr å ta ut noen andre.  :ermm:

Jeg sitter her og ler nå!

8261098[/snapback]

Samme her, hele greia ble tragikomisk.

Onkel fikk latterkrampe, han var bombesikker på at han ville slippe inn den andre, og rett fikk han...

Lenke til kommentar
Jaja, på tide å finne puten som er stuffed med tørket halm. Ligge og nappe forsiktig i tørket timotei, drømme om den tiden hvor norsk fotball var hatet og fryktet. Dette vi har vært vitne til i kveld får håret til å reise seg på skilpadden min ..stakkar ... :cool:

8261142[/snapback]

Den tiden vi var nummer 2 på FIFA rankingen :love:

Det skjer ikke igjen med Myhre levende..

Lenke til kommentar

Norge kan ikke komme til EM! Både Ungarn (vant idag), Hellas (vant idag), Tyrkia og Bosnia er bedre enn Norge. Vi kommer til å ende over Malta og Moldova iallefall, det bør vi greie!

De andre spiller bedre enn Norge. Norge har et kjedelig, stygt og ueffektivt spill. Gode spillere, men ingen flyt. De er ikke ballsikre engang.

Lenke til kommentar
Jaja, da har Thomas Myhre tapt 5poeng for oss de to siste kampene.. Hvis han starter neste landskamp er det noe seriøst galt med Hareide. Synes et Tippeligalag skal hente han tilbake til Norge slik at han får spilletid, det er jo det som er problemet, han er jo egentlig veldig god bare han har kamptrening.

At han har tapt 3 poeng for Norge blir vel mer riktig. Hadde blitt seier og +2 poeng i dagens kamp og uavgjort +1 poeng i Bosnia-kampen.

Lenke til kommentar
Samme her, hele greia ble tragikomisk.

Onkel fikk latterkrampe, han var bombesikker på at han ville slippe inn den andre, og rett fikk han...

8261149[/snapback]

Da de fikk frisparket sier jeg: "Se nå pappa, så skal du se en ball gå i mål."

Pappa lo da det skjedde, jeg slo hardt i bordet!

Lenke til kommentar

Tabbene til Myhre er kritikkverdige nok.. Men var resten av laget noe bedre?

Et lag som så lett blir presset og så til de grader rundtspilt når Tyrkerne satte litt fart, har ingenting i EM å gjøre.

De kan ikke dempe en ball, ikke motta en ball, ikke holde på den i to trekk og sender den rett i beina på Tyrkerne. Nordmennene skjemmer seg regelrett ut spillemessig her.

Vi er tilbake til 70-talls nivå, dengang man håpte på "hederlige resultater"

:hm:

Lenke til kommentar

At han har tapt 3 poeng for Norge blir vel mer riktig. Hadde blitt seier og +2 poeng i dagens kamp og uavgjort +1 poeng i Bosnia-kampen.

8261171[/snapback]

Ja for så vidt, men tenkte i forhold til 6poeng da vi burde tatt Bosnia også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...