Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kan vi jo tippe hva som skjer videre. Jeg tror en av følgende vil skje:

 

a) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken

b) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken

c) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Men til kampen i kveld da, jeg tror på 3 målsseier til Norge.... kanskje litt optimistisk men har god tro på Norge nå  :thumbup:

6790312[/snapback]

 

Må nesten Quote meg selv på denne :thumbup:

 

Norge vant fullt fortjent, de som ennå er pessimister kan gå å legge seg.... hint hint :!:

Lenke til kommentar

Onsdagens kamp er jo hjemmekamp, og da går den vel på Tv2 så vidt jeg vet. :)

 

Edit: Sjekka, jada:

TV2, 6. september 18:55 

Norge - Moldova 1. omgang

 

Direktesending fra Ullevaal stadion og EM-kvalifiseringskampen i fotball mellom Norge og Moldova. 1. omgang. Kommentatorer: Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Godt å se at det er såpass mange som er jordnære og ikke tar fullstendig av etter et godt resultat av Norge på bortebane. Håper spillerne og lagledelsen er like jordnære, og ikke tror alt går av seg selv nå. Selv om 4-1 er veldig bra og også fortjent etter spill og sjanser, var tre av målene til Norge ekstremt heldige, så resultatet kunne fort vært noe helt annet! Nå må ingen tro at vi får en enkel kamp på onsdag, det kan fort bli en real baksmell om man ikke klarer å omstille seg veldig raskt...

Lenke til kommentar

Fin kamp av Norge. Norge var nærmere 6-7 mål, enn det Ungarn var redusering.....ihvertfall før den billige straffa. Men det må sies....et par stk på Ungarn, som ikke akkurat hadde dagen; keepern gjør 2 gedigne blemmer....på 2-0 scoringa....hva er det han tenker på? Man spiller ikke ballen løst, kort og på tvers i eget felt, med så mange motstandere....

 

Men moro at Solskjær putter 2 i dag. Med han på banen, er det som et helt nytt landslag, spesielt offensivt. Plutselig skjer det noe fremover på banen. Hvis han holder seg skadefri, så trur jeg dette kan bli en morsom kvalik....den tøffeste motstanderen, blir Tyrkia, men også de skal vi slå hjemme. Må nok regne med noen uavgjort-kamper ute, kanskje også et tap, men på Ullevål skal vi slå alle i gruppa. Gjør vi det, er vi i EM.

 

 

 

pantera

Lenke til kommentar

Veldig bra av norge... Målet til gamst var i verdensklasse... Alle de andre norske målene kan man stille spørsmålstegn ved keeper/forsvar...

Men straffa da... Herregud, ere mulig?? Den var ekstremt billig, etter min mening... Håper det målet ikke ødelegger for norge etter siste kvalikk kamp da... At vi ikke går videre på et innsluppet mål...

 

Nå tipper jeg folk går mann av huse, og skaffer seg billetter til kampen på onsdag.. Et fullt ullevaal får se norge spille 0-0 mot moldova...

Lenke til kommentar
Men vi må ikke fly helt opp i skyene nå, det var bare Ungarn.

 

Vi må jobbe minst like bra neste kamp om vi skal vinne!

6791644[/snapback]

 

Må nesten innvende at Ungarn ikke er "bare" akkurat. Det er en sterk og tradisjonsrik fotballnasjon, som de fleste Øst-Europeiske er.

 

Egentlig er det ganske enkelt; det er høst nå..og Norge er som regel i form om høsten. Tror det blir bra på Onsdag :yes:

Lenke til kommentar
Må nesten innvende at Ungarn ikke er "bare" akkurat. Det er en sterk og tradisjonsrik fotballnasjon, som de fleste Øst-Europeiske er.

 

Er vel ca 50 år siden Ungarn var å regne som en fotball-stormakt. De siste 20 årene har det dårlig til med ungarsk fotball, noe også Peter Kovac påpekte før kampen i dag. Har vel litt å gjøre med dårlige økonomiske tider for landet, selv om de er i framgang.

 

 

KimFL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...