Mevon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Halleluja! Dette kom vell som en liten overaskelse. Solskjær med to mål. Fortsetter norge slik fremmover så kan det bli riktig bra. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Ai. Billig straffe? Edit: Trøstemål suger. Endret 2. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 buhu, 4-1 Men uansett: Skål for Noreg og ein flott seier! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Haha, dummeste jeg har sett. Han legger seg rett ned. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så kan vi jo tippe hva som skjer videre. Jeg tror en av følgende vil skje: a) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken b) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken c) Norge tror de er verdensmestere, går på en skikkelig smell og taper resten av kampene i kvaliken Hva tror dere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Gah. Jaja, greit nok. Norge vinner fortjent 4-1. Men som nevnt er det viktig å ikke tro at vi er verdensmestere med en gang. Det kommer en kamp på onsdag også, og jeg håper laget klarer å nullstille seg til den, og selvsagt at de vinner den også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Går onsdagens kamp på TV? I så fall kva for ein kanal? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det var en artig kamp. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Men til kampen i kveld da, jeg tror på 3 målsseier til Norge.... kanskje litt optimistisk men har god tro på Norge nå 6790312[/snapback] Må nesten Quote meg selv på denne Norge vant fullt fortjent, de som ennå er pessimister kan gå å legge seg.... hint hint :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Onsdagens kamp er jo hjemmekamp, og da går den vel på Tv2 så vidt jeg vet. Edit: Sjekka, jada: TV2, 6. september 18:55 Norge - Moldova 1. omgang Direktesending fra Ullevaal stadion og EM-kvalifiseringskampen i fotball mellom Norge og Moldova. 1. omgang. Kommentatorer: Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb. Endret 2. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Godt å se at det er såpass mange som er jordnære og ikke tar fullstendig av etter et godt resultat av Norge på bortebane. Håper spillerne og lagledelsen er like jordnære, og ikke tror alt går av seg selv nå. Selv om 4-1 er veldig bra og også fortjent etter spill og sjanser, var tre av målene til Norge ekstremt heldige, så resultatet kunne fort vært noe helt annet! Nå må ingen tro at vi får en enkel kamp på onsdag, det kan fort bli en real baksmell om man ikke klarer å omstille seg veldig raskt... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Snakk om gedigen keepertabbe på Solskjærs andre mål. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror nok det blir kvalifisering nå, en bra begynnelse er alltid gull verdt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 HEEEEEEEEEEEEEEEERLIG!! Kampen idag var bare digg, vi kjørte over dem i første omgang! Den beste kampen jeg har sett av norge på år og dag, jeg tror det kan ha noe med at Solskjær har kommet tilbake å gjøre, han virker sikkert veldig bra på lagmoralen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Men vi må ikke fly helt opp i skyene nå, det var bare Ungarn. Vi må jobbe minst like bra neste kamp om vi skal vinne! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fin kamp av Norge. Norge var nærmere 6-7 mål, enn det Ungarn var redusering.....ihvertfall før den billige straffa. Men det må sies....et par stk på Ungarn, som ikke akkurat hadde dagen; keepern gjør 2 gedigne blemmer....på 2-0 scoringa....hva er det han tenker på? Man spiller ikke ballen løst, kort og på tvers i eget felt, med så mange motstandere.... Men moro at Solskjær putter 2 i dag. Med han på banen, er det som et helt nytt landslag, spesielt offensivt. Plutselig skjer det noe fremover på banen. Hvis han holder seg skadefri, så trur jeg dette kan bli en morsom kvalik....den tøffeste motstanderen, blir Tyrkia, men også de skal vi slå hjemme. Må nok regne med noen uavgjort-kamper ute, kanskje også et tap, men på Ullevål skal vi slå alle i gruppa. Gjør vi det, er vi i EM. pantera Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Veldig bra av norge... Målet til gamst var i verdensklasse... Alle de andre norske målene kan man stille spørsmålstegn ved keeper/forsvar... Men straffa da... Herregud, ere mulig?? Den var ekstremt billig, etter min mening... Håper det målet ikke ødelegger for norge etter siste kvalikk kamp da... At vi ikke går videre på et innsluppet mål... Nå tipper jeg folk går mann av huse, og skaffer seg billetter til kampen på onsdag.. Et fullt ullevaal får se norge spille 0-0 mot moldova... Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 20legend... er en grunn til legendestatusen han har Dette var morro, men går ting som de pleier videre kan det fort bli 0-0 mot moldova Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Men vi må ikke fly helt opp i skyene nå, det var bare Ungarn. Vi må jobbe minst like bra neste kamp om vi skal vinne! 6791644[/snapback] Må nesten innvende at Ungarn ikke er "bare" akkurat. Det er en sterk og tradisjonsrik fotballnasjon, som de fleste Øst-Europeiske er. Egentlig er det ganske enkelt; det er høst nå..og Norge er som regel i form om høsten. Tror det blir bra på Onsdag Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Må nesten innvende at Ungarn ikke er "bare" akkurat. Det er en sterk og tradisjonsrik fotballnasjon, som de fleste Øst-Europeiske er. Er vel ca 50 år siden Ungarn var å regne som en fotball-stormakt. De siste 20 årene har det dårlig til med ungarsk fotball, noe også Peter Kovac påpekte før kampen i dag. Har vel litt å gjøre med dårlige økonomiske tider for landet, selv om de er i framgang. KimFL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå