Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hva med Ivar Hoff da?  :)

8237837[/snapback]

Er du gal, mann?

Jeg sier Teitur Thordarson :).

8237890[/snapback]

Nå håper jeg at du spøker ... :ph34r:

Lenke til kommentar
optimisme er en finn ting ;)

8251919[/snapback]

Norge har ingenting i EM-sluttspillet å gjøre med det spillet de har nå. Om de kommer dit er en annen ting, noe jeg tviler sterkt på. Da må det en kraftig forbedring til i så fall.

8252034[/snapback]

Hvis Hellas kan vinne EM kan Norge godt komme dit.

Lenke til kommentar
Vinner Norge imorra skal jeg spise sokkene mine. Helstad fra start, hehe, jeg må le.

8254049[/snapback]

De har hvertfall satt en mann på banen som vet hvor målet står.

8254576[/snapback]

Helstad ist craep.

Skulle kjørt Nevland.

8254588[/snapback]

Jajo, jeg er også uenig som alltid i spissvalget. Jeg mener Norge trenger goalgettere, ikke fjellaper uten retningsans. Men Helstad er en klar forbedring.

Lenke til kommentar
optimisme er en finn ting ;)

8251919[/snapback]

Norge har ingenting i EM-sluttspillet å gjøre med det spillet de har nå. Om de kommer dit er en annen ting, noe jeg tviler sterkt på. Da må det en kraftig forbedring til i så fall.

8252034[/snapback]

Hvis Hellas kan vinne EM kan Norge godt komme dit.

8253954[/snapback]

Norge kan godt komme seg dit ja, men jeg tviler som sagt. Men med det spillet de har nå for tida synes jeg rett og slett ikke de har noe i sluttspillet og gjøre. Blir bare flaut. Hvis landslaget faktisk begynner å spille fotball er det ingenting som hadde gledet meg mer enn at vi kommer til sluttspillet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om Helstad var det beste valget nei. Norge trenger uten tvil et mer offansivt lag. Tror 4-4-1-1 formasjonen til Hareide er et feilsteg, noe jeg trodde han innså mot Bosnia. Har trua på Riise i denne kampen her, Om det er noen som må skape mål, så er det han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...