Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hent Sollied, eller børst støvet av Nils Arne. :thumbup:

Hareide har etter min mening fått plenty med tid til å vise at han er en vinglepetter. :thumbdown:

8233986[/snapback]

 

Har alltid vært litt skeptisk til Hareide, og mente Sollied klart ville være den beste landslagstreneren den gang man skulle skifte.

 

Skal enda ikke avskrive Hareide helt, men er ganske sikker Sollied ville være et bedre valg. N. A. Eggen er jeg redd blir litt for gammel til denne jobben, men sønnen Knut Torbjørn kunne vært et brukbart alternativ tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke undervurder gamle sirkushester(NAE). Se på A. Ferguson! Ikke akkurat en ungsau den karen heller.

 

Hareide mistet jeg i grunnen troen på før han tiltrådte. Det har med måten han forlot RBK, og hans "dobbeltspill" i den prosessen. Jeg mener forskjellen på resultater når man sammenligner med Drillo. Er at Drillo hadde et system som han var overbevist om. Så headhuntet han spillertyper som skulle passe best til rollene. Disse typene var ikke nødvendigvis de beste fotballspillerne, men var de som hadde akkurat "den" egenskapen som passet best til rollen. Hareide gjør det motsatt etter min mening.

Lenke til kommentar

Mener ikke at Eggen er for gammel i betydningen 'gått ut på dato' som trenertype eller noe sånt, regner bare med at det sikkert er et såpass hardt liv på mange måter å være landslagsjef, at det kan være helsemessig uforsvalig for en person godt over 60 .. men vet jo ikke om det nøvendigvis er sånn da :hmm:

Lenke til kommentar
Mener ikke at Eggen er for gammel i betydningen 'gått ut på dato' som trenertype eller noe sånt, regner bare med at det sikkert er et såpass hardt liv på mange måter å være landslagsjef, at det kan være helsemessig uforsvalig for en person godt over 60 .. men vet jo ikke om det nøvendigvis er sånn da  :hmm:

8234931[/snapback]

 

 

Er jo bevist at folk over 60 ikke er vel bevart i hodet...

 

George Walker Bush (born 6 July 1946)

 

 

MEN, jeg ville trodd at NAE som er kun 5 år eldre er mer enn bra nok til å lede oss. Selvom han er trønder.. Men vi behøver egentlig nytenking

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mener ikke at Eggen er for gammel i betydningen 'gått ut på dato' som trenertype eller noe sånt, regner bare med at det sikkert er et såpass hardt liv på mange måter å være landslagsjef, at det kan være helsemessig uforsvalig for en person godt over 60 .. men vet jo ikke om det nøvendigvis er sånn da  :hmm:

8234931[/snapback]

 

 

Er jo bevist at folk over 60 ikke er vel bevart i hodet...

 

George Walker Bush (born 6 July 1946)

 

 

MEN, jeg ville trodd at NAE som er kun 5 år eldre er mer enn bra nok til å lede oss. Selvom han er trønder.. Men vi behøver egentlig nytenking

8234972[/snapback]

 

Fotball er såre enkel. Vi må ikke ha noen ny tenkning, bare folk med en visjon som de er villige til å "drepe" for. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Reka eller Sollied tror jeg kunne mestret det å være trener for Norge ypperlig.

8235430[/snapback]

 

Nja Reka ... :hmm:

Ikke helt sikker på det skalldyret du. :p

Kunne tenkt meg et samarbeid mellom Drillo og Nils Arne jeg ...?

Lenke til kommentar

Vel, poenget mitt var at man må stille spørsmål med om det er helsemessig forsvarlig for så eldre personer å ha en så presset og hektisk jobb som LT er ;)

 

Men om en nå skulle kunne satse på oldinger, ville jeg vurdert sterkt å gi Tor Røste Fossen en ny runde

 

Han er kanskje alt i alt den beste treneren Norge har hatt, og var bl. a Drillos læremester.

Det han klarte å få ut av landslaget i sin tid, tror jeg få hadde gjort ham etter.

 

Ellers er Vidar Davidsen og kanskje Hallvar Toresen kandidater man ikke bør se bort fra. Eller hva med Tom Lund?

Lenke til kommentar
Reka eller Sollied tror jeg kunne mestret det å være trener for Norge ypperlig.

8235430[/snapback]

 

Nja Reka ... :hmm:

Ikke helt sikker på det skalldyret du. :p

Kunne tenkt meg et samarbeid mellom Drillo og Nils Arne jeg ...?

8235459[/snapback]

Rekdal blir jo bare en ny Semb.

 

Drillo og Nils Arne?! Her snakker vi kræsj av fotballfilosofi :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...