Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Hvor var høyresida til Norge, hvor var de offensive backene, hva gjorde Frode Johnsen der, Steffen var svak da han kom inn og en keeper uten kamptrening, ja, keepere trenger kamptrening de også.

 

Carew var god og sterk, men det hjelper ikke når bevegelsen rundt han er lik null på 2 av 3 sjangser. Simen Brenne gjorde et godt inntrykk, bør starte i Tyskland!

 

Panzer er konge i nærkamper, men i dagens fotball må man ha hurtighet.

 

Og som sagt tidligere av andre, bosniske fans som støtter det som skjedde i kveld bør stappe et bengalsk lys i "arsen" og tenne på! Makan til idiotisk demonstarsjon skal man lete lenge etter, dette er hooligans wannabees. Lavpanna neandertalere.

Endret av kfh74
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Danmark tapte 1-2 mot Spania, med en dommer som ikke helt hadde dagen. Danmark spilte med 10 mann fra det 19. minutt (Nicklas Jensen ble utvist), men trykket Spania bakover i hele andre omgang.

 

Jeg er lei av det norske landslaget. Jeg lover her og nå at jeg ikke gidder å se en norsk landskamp igjen før neste VM-kvalik.

 

Det at Frode Johnsen får starte i dag sier egentlig det meste.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Dumt at Solskjær er skadet(?) når vi trenger han som mest. Tror dere det hadde vært lysere om Solskjær hadde vært ute på banen?

8230090[/snapback]

 

Solskjær er ute med skade ja. Og ja, jeg tror faktisk han kunne hatt en positiv effekt på det norske laget. Han er en sånn person som gir en veldig glød til et lag, bare ved å være der. (Noen som vet om han var tilstede under kampen forresten?).

Jeg har inntrykk av at spillerne til tider blir bedre og mer motiverte når han er på banen, fordi han er en veldig kjent spiller som alle der har respekt for.

Lenke til kommentar
er lei av Norsk landslag fotball nå.. er det samma hele tiden. Slå lange/høye baller opp til carew som gjør et eller annet lurt og kanskje kommer til et skudd fra 16-meteren. Heia Sverige og Danmark i Em :)

8231078[/snapback]

 

 

 

Må si meg enig med at Sverige og Danmark har mye mer underholdende fotball, mer spill, og mange enormt GODE spillere, både avsluttere og midtbane. Rett og slett mer kvalitet over hele linja

Lenke til kommentar
Må si meg enig med at Sverige og Danmark har mye mer underholdende fotball, mer spill, og mange enormt GODE spillere, både avsluttere og midtbane.  Rett og slett mer kvalitet over hele linja

8231094[/snapback]

 

sant så sant.. så litt på Spania - Danmark kampen.. Danmark så slett ikke så værst ut med bare 10 mann. Og Sverige slo faktisk Spania 2-0 uten Zlatan og Henke, og nå som Zlatan er tilbake blir Sverige farlige. Men jeg kunne likt et Em med Norge, Sverige og Danmark videre i. Alle de tre landa kan nå langt! Fotballen er så uforutsigbar synes jeg.. Em 2004 går ikke Italia videre fra gruppespillet, men Vm 2006 vinner dem.

Endret av llalexll
Lenke til kommentar

Sånn som landslaget til Norge ser ut nå, så betviler jeg sterkt at Norge, mitt fedreland kan komme langt.. De fleste spillerene ser rett og slett ikke sultne nok ut..

 

Litt rart egentlig, alle burde jo vise skikkelig glød, og gi ALT for Norge.. Men men.. Man får se mot Tyrkia, håper ÅH tar ut noen andre morsomme spillere der, siden han hadde flere spennende spillere på treningen i Manchester

Lenke til kommentar

Det norge trenger er ett ordentlig system som er tilpasset de spillerne vi har å av og en trener som faktisk greier å motivere spillerne sine før en kamp så de virkelig tar i når det gjelder.

 

+ bruke spillere som faktisk får spille fotball kamper. hadde myhre hatt mer spilletid ville aldri de målene gått inn det er min mening.

 

+ doffen burde ikke fått spille. greit han er en av de som virkelig tar i men hvis han ikke hadde gjort det hadde han ikke hatt noe mer å komme med.

norge trenger en liten midtbane elegant som klarer å holde på ballen og kan åpne forsvaret litt. noe jeg tror ikke norge har atm.

 

tror neppe en frisk solskjær hadde gjort så veldig stor forskjell.

Lenke til kommentar

så klart solskjær er norges beste spiss det er det ingen tvil om.

men han kan jo ikke skore mål uten god støtte bakfra.

 

norge var for temme til å komme etter når vi vinner den langt oppe.

 

men er helt enig i at m.andresen ikke er god nok men det syns jeg ikke doffen er heller. hadde han vært det hadde han fått spilt for wigan.

så enkelt er det.

Lenke til kommentar
åge gjorde det bra de første kampene.. men etterhvert så har det bare daffa seg nedover '

 

jeg trudde han var den nye drillo som kunne ta Norge et steg høyere når jeg så at Norge gjorde det bra en av de første kampene med han..

8231136[/snapback]

 

Er det rart at han gjorde det bra de første kampene? Norge spilte mot tullelag og b-lag i de første kampene, og media og fotball-"eksperter" hylte og skrek om "nye" norge som var så jævlig bra, når det vi egentlig gjorde var å spille middelmådig fotball mot rævva lag. Åge Hareide som norsk landslagstrener har vært en vits. Landslaget har blitt overvurdert kraftig under hele hans periode pga alle seierne mot nevnte tullelag og b-lag og pga Åges tidligere prestasjoner. Norske landslaget har vært elendig siden Drillo forsvant. Hareide har prøvd på "finspill" og holde ballen på bakken, altså unngå de berømte lange ballene, og han har mislyktes grusomt...Hans "finspill"-stil har ført til at Norges angrep i hovedsak består av lange baller (som vi skulle slutte med...og som vi nå er rævva på i tillegg), løpballer mot cornerflagget som fører til at spissene er laaaaaaaaaaangt fra målet og elendig løpballer som keeper eller forsvar plukker opp...og inni mellom en og annen sparke ballen vilt rundt og tilfeldigvis komme til en sjanse...det er i grunn ingen plan over det norske spillet...grunnen til at Drillo gjorde det bra var at han spilte på vår styrke, nemlig fysisk styrke og hodespill, dermed lange baller...Hareide prøve å spille på teknikk og "finspill", noe vi ikke kan for 5 øre, og dermed blir det bare kaos...

Lenke til kommentar
åge gjorde det bra de første kampene.. men etterhvert så har det bare daffa seg nedover '

 

jeg trudde han var den nye drillo som kunne ta Norge et steg høyere når jeg så at Norge gjorde det bra en av de første kampene med han..

8231136[/snapback]

 

Er det rart at han gjorde det bra de første kampene? Norge spilte mot tullelag og b-lag i de første kampene, og media og fotball-"eksperter" hylte og skrek om "nye" norge som var så jævlig bra, når det vi egentlig gjorde var å spille middelmådig fotball mot rævva lag. Åge Hareide som norsk landslagstrener har vært en vits. Landslaget har blitt overvurdert kraftig under hele hans periode pga alle seierne mot nevnte tullelag og b-lag og pga Åges tidligere prestasjoner. Norske landslaget har vært elendig siden Drillo forsvant. Hareide har prøvd på "finspill" og holde ballen på bakken, altså unngå de berømte lange ballene, og han har mislyktes grusomt...Hans "finspill"-stil har ført til at Norges angrep i hovedsak består av lange baller (som vi skulle slutte med...og som vi nå er rævva på i tillegg), løpballer mot cornerflagget som fører til at spissene er laaaaaaaaaaangt fra målet og elendig løpballer som keeper eller forsvar plukker opp...og inni mellom en og annen sparke ballen vilt rundt og tilfeldigvis komme til en sjanse...det er i grunn ingen plan over det norske spillet...grunnen til at Drillo gjorde det bra var at han spilte på vår styrke, nemlig fysisk styrke og hodespill, dermed lange baller...Hareide prøve å spille på teknikk og "finspill", noe vi ikke kan for 5 øre, og dermed blir det bare kaos...

8231362[/snapback]

 

helt enig!

 

drillo hadde ett system som norge klarte å mestre pluss at han virkelig motiverte spillerne sine til å tro at de kunne vinne, men nå hadde også drillo betraktelig bedre spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...