Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes synd på John Carew, som må spille med så mange mildt sagt rævspillere.

 

Hæstad var også god idag, brøt fint.

8230092[/snapback]

Hvorfor blir alltid Carew omtalt som om han var den personen som man måtte ha med for å ha den minste kjangse til å vinne? Er han virkelig så god?

Lenke til kommentar

først av alt: Måtte alle bosniske fans som støtter det som skjedde på Ullevål i kveld brenne i h*l*ete!! Har ingenting på en fotballbane å gjøre.. iallefall ikke i Norge. Demonstret hva de mente kunne de ha gjort på hjemmebane.

 

Når det er sagt - Hareide bør gi seg nå (eventuelt få fyken), han har påstått at ingen har "klippekort" på landsen, vel hva gjør Myhre (har ikke spilt klubbkamp siden januar), Carew (som ikke vet hvor målet står) og sist men ikke minst Johnsen (har vel egentlig gitt opp fotball og flyttet til Japan for å kunne heve lønn), på laget da...

 

Nei, jeg mener vi har nok av spillere som kunne tatt dette B-laget til Bosnia, så spark Hareide!! Men nå har vel han også klippekort :(

Lenke til kommentar
Syntes synd på John Carew, som må spille med så mange mildt sagt rævspillere.

 

Hæstad var også god idag, brøt fint.

8230092[/snapback]

Hvorfor blir alltid Carew omtalt som om han var den personen som man måtte ha med for å ha den minste kjangse til å vinne? Er han virkelig så god?

8230176[/snapback]

 

mannen er vel flink til å spille,men elendig til å avslutte og det er som kjent mål som teller, skal norge vinne en kamp ser det ut som de må få lov til å spille mot et dobbelt så stort mål som motstandern :no::no:

Lenke til kommentar

Huff,typisk kamp av Norge. Spillet viser gode tendenser, noen bra individuelle prestasjoner og 1/2 100 % sjangser.

 

Det med saboteringen burde de passet bedre på, har jo vært snakk om at de skulle gjøre det i evigheter så sikkerheten skulle rett og slett vært bedre forberedt.

 

Men tilbake til kampen..De gode i dag var absolutt Carew, Andresen og Hæstad. Jeg er TIL-supporter, men er rett og slett lei av hvor elendig Gamst er på landslaget! Sist han var god var vel nesten sin første kamp mot Nord Irland :nei:

Enda verre er det jo at Norge ikke har noen andre alternativer som er på høyde med han.

Lenke til kommentar
Syntes synd på John Carew, som må spille med så mange mildt sagt rævspillere.

 

Hæstad var også god idag, brøt fint.

8230092[/snapback]

Hvorfor blir alltid Carew omtalt som om han var den personen som man måtte ha med for å ha den minste kjangse til å vinne? Er han virkelig så god?

8230176[/snapback]

Det er vel heller de andre som er så dårlige.

Lenke til kommentar
Jeg er TIL-supporter, men er rett og slett lei av hvor elendig Gamst er på landslaget! Sist han var god var vel nesten sin første kamp mot Nord Irland  :nei:

8230240[/snapback]

Hyggelig at det er flere TIL-hengere her :)

 

Nå gjorde ikke Gamsten sin verste kamp i kveld da, tvert imot gjorde han en god figur. Det som irriterer er at det virker som han MÅ ta cornere, uansett hvor dårlig han tar de 2-3 første. Da mener jeg treneren bør ta affære og si at noen andre har denne oppgaven resten av kvelden. I dag var de 2-3 første han tok horrible... og de resterende ikke stort bedre dessverre :(, men banespillet hans synse jeg faktisk var mye bedre i dag en mange av de forrige kampene..

Lenke til kommentar
Carew kan ta seg ein bolle, han scorer aldri mål. Få inn nytt blod på landslaget, det er ikkje godt nok å raske saman alle utanlandsproffane og tru me blir supergode.

8230333[/snapback]

 

Han scoret idag, og han scoret mot Serbia. Litt feil av deg muligens? Og ja; han er god, uten tvil Norges beste spiller, han gjør utrolig mye alene, synd de andre ikke alltid er med.

Lenke til kommentar
Carew kan ta seg ein bolle, han scorer aldri mål. Få inn nytt blod på landslaget, det er ikkje godt nok å raske saman alle utanlandsproffane og tru me blir supergode.

8230333[/snapback]

Da kan jo du bli landslagstrener og hente fram noen som er bedre enn Carew da.. :cool: Carew er den beste norske spilleren for tida.. Håper siden Gamsten er ute mot Tyrkia at Riise spiller på vingen, der er han best..

Lenke til kommentar

Det var straffe. Han scora 15 mål på 58 landskampar, det er 0.25 mål per kamp.

 

Uansett er det for dårleg av Norge i dag, kan ikkje kome til EM med tap mot eit B-lag frå Bosnia. Eg minnes dei gode tidene frå 1998 då me slo Brasil 2-1 i VM. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det var straffe. Han scora 15 mål på 58 landskampar, det er 0.25 mål per kamp.

 

Uansett er det for dårleg av Norge i dag, kan ikkje kome til VM med tap mot eit B-lag frå Bosnia. Eg minnes dei gode tidene frå 1998 då me slo Brasil 2-1 i VM. :)

8230444[/snapback]

 

 

kremt kremt EM ikke vm: :p

Lenke til kommentar
Det var straffe. Han scora 15 mål på 58 landskampar, det er 0.25 mål per kamp.

 

Uansett er det for dårleg av Norge i dag, kan ikkje kome til VM med tap mot eit B-lag frå Bosnia. Eg minnes dei gode tidene frå 1998 då me slo Brasil 2-1 i VM. :)

8230444[/snapback]

 

 

kremt kremt EM ikke vm: :p

8230458[/snapback]

 

:roll: nope, var VM gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...