Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gøy å se på Carew. Han er så diger, bare presser seg forbi motstanderne. :D

8229647[/snapback]

 

Med armene ja. Uten armer har bare Carew igjen rykket. Han eier ikke stort av teknikk.

 

 

Så ut som han ene vrei kneet der... Så ikke særlig godt ut nei

8229662[/snapback]

 

Så jævlig ut. Fryktet at det gikk noen leddbånd etc.

 

Hvem mener dere har vært norges beste spiller i kveld da? Personlig så holder jeg en knapp på carew...

8229809[/snapback]

 

Hæstad. En av de som virkelig kjemper og blør for laget..

 

 

 

 

 

Lurer på en ting, hva er bra med Carew hvis man ser bort ifra rykket?

Lenke til kommentar

Omigod. Carew spiller en god kamp, men beviser et av de virkelige problemene Norge har. Vi mangler folk som faktisk klarer å score mål. Martin Andresen spiller i beste fall en middelmådig kamp. Synes han er altfor usynlig. Vi trenger en spiller som kan være med offensivt sentralt fra midtbaneleddet. Jeg savner Myggen.

 

Edit: Også var det Thomas Myhre da. Kan da umulig være så fordømt vanskelig for en landslagskeeper å finne seg en klubb hvor han faktisk får stå i mål.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Er det ikke på tide at Norge snart legger ned hele landslaget, vi har vel bedre ting å bruke pengene og politiresursjene på enn dette.

Fotball får milliontilskudd mens eldre og syke ligger hjemme alene og dør, det stilles med hundrevis av politimenn på en fotballkamp menst de som trenger værn blir avvist pga resursmangel.

Nei la de som ønsker å drive med fotball klare seg selv og la dem betale for den sikkerheten som trengs slik andre må gjøre det .

Lenke til kommentar
Er det ikke på tide at Norge snart legger ned hele landslaget, vi har vel bedre ting å bruke pengene  og politiresursjene på enn dette.

Fotball får milliontilskudd mens eldre og syke ligger hjemme alene og dør, det stilles med hundrevis av politimenn på en fotballkamp menst de som trenger værn blir avvist pga resursmangel.

Nei la de som ønsker å drive med fotball klare seg selv og la dem betale for den sikkerheten som trengs slik andre må gjøre det .

8229953[/snapback]

Fotball definerer mye av den norske kulturen. Kultur som antakelig får mange mennesker til å komme seg opp av sykesengen. Landslaget er motivasjon for mye av norsk ungdomsfotball. Ungdommsfotball som utøves av flere tusen mennesker hver dag. Alternativt kunne de drevet gatelangs, fulgt mange av de som ikke driver idrett langs deres vei, eller ligget hjemme i sykesengen.

 

Men for all del, du kan jo prøve å fremme forslag på stortinget om å fjerne landslagets virksomhet. Det vil nok bli "populært"...

Lenke til kommentar

Det "mini" sa på slutten der var godt sagt. Men jeg gir ikke opp håpet om at det kan ordne seg for Norge. Jeg lever ennå i troen om EM. Er det ikke slik at om vi ikke kommer videre via gruppen, så blir det en kamp mellom alle landene som kom på 3. plass i gruppene? Eller tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar

Var vel ikke mer en rett og rimelig at vi tapte denne kampen, ikke ønsketenkning, men desverre klarte Bosnia å bruke sjangsene sine bra og tok en halvfortjent seier.

 

Har en følelse av at Tyrkia blir tøffe, ingen av spillerene er i toppslag og med Gamsten ute pga. karantene kan det bli tøft.

Lenke til kommentar
hva var det mini sa?

8230046[/snapback]

"Hvis vi ser lyset i enden av tunnelen er det nok bare lokomotivet" noe mer fornuftig jeg ikke husker og "Jeg tror nok TV 2 drar til EM i *** alene"

 

Forskjellen på meg og Mini er derimot at Mini er en realist, mens jeg er en optimist. Men det var likevel gode ord.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...