TSP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Står fortsatt fast på mitt tips om at det blir 3 - 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Haha noen som så hvordan han bosnieren gikk oppi trynet på gamsten? Hadde det vært på gata og ikke i en kamp tror jeg han hadde fått seg en MIDT på trynet Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gøy å se på Carew. Han er så diger, bare presser seg forbi motstanderne. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ser nå hvorfor de store stjernene til det bosniske laget har meldt avbud. 8228932[/snapback] Bårkmakerne sympatiserer med de spillerne som har trukket seg. Både spillernes boikott og supporternes fyrverkerikasting er i protest mot det de mener er mafia-tendenser i forbundet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Så ut som han ene vrei kneet der... Så ikke særlig godt ut nei Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg vil se noe fyrverkeri igjen Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Norge har ikke effektive spisser som andre land har Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jaja, dette var litt av en kamp ! Norge bør vinne, men det ser ikke så bra ut foreløpig... Carew! Stuss! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Frispark til Norge. Detta her det går så utrolig bra azz! Vi eier dere. Karw får ballen. Grindheim, rise, neeeeeeeeeeeeeeeeei faaaaen. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har ikke følgt særlig med norsk fotball på maaange år men er det bare meg eller er han Gamst helt elendig? Mister jo ballen hele tiden jo?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ############## De som vil følge med på kampen kan se den på TV, høre på radio eller følge med på live-oppdatering på VG_nett. Vi behøver ikke våre egne kommentatorer her inne. Jeg sikter da til innlegg av typen Saluttknall la inn like før meg. ############## Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kan Norge ikke fotball? De sparker ballen bort til keepern hele tiden jo, istedenfor spiller med hverandre!! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Simen Brenne? Hva er det for en kar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvem mener dere har vært norges beste spiller i kveld da? Personlig så holder jeg en knapp på carew... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Helledusann, vi taper faktisk ... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Støtter Carew som Norges beste i kveld. Minuspoeng til Thomas Myhre for det første baklengsmålet.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kan Norge ikke fotball? De sparker ballen bort til keepern hele tiden jo, istedenfor spiller med hverandre!! 8229795[/snapback] Jeg syns Norge gjør en god jobb, de har bare fått utlevert en god porsjon med uflaks. Vi så for ikke lenge siden at Carew kom seg forbi mange forsvarspillere og han presser generelt sett meget bra på. Det at Norge ikke leder betyr ikke automatisk at dem spiller dårlig fotball, for meg virker det som om dette er tilfelle hver gang et lag ligger under. Men jeg ser knapt på fotball, spiller ikke fotball, og har for så vidt egentlig ingen interesse for fotball, så mine meninger her er vel uantsett ikke verdt noe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvem mener dere har vært norges beste spiller i kveld da? Personlig så holder jeg en knapp på carew... 8229809[/snapback] Uten tvil Carew. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 De jobber mye ja, men spiller ikke MED hverandre.. DE sparker til hverandre i lufta, noe som funker dårlig.. De er proffe, og burde vite det bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå