Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener personlig at det Norge opplever nå er kun uflaks, vi kan jo tydelig se at det norske laget presser og at spillerne våre gjør en god jobb. Det er i alle fall min mening.

 

Typisk at jeg tok feil av når kampen startet og dermed ikke fikk med meg opprøret :hm: Hadde vært gøy å se hvordan norsk politi oppfører seg i slike situasjoner og hvordan dem stormet tribunen.

Lenke til kommentar

Hahaha! Detta er tragisk.. Norge har faen ikke en dritt å gjøre i EM.. Huffameg..

 

Synd med hvordan kampen startet. Men det er vel ganske vanskelig å finne disse rakettgreiene, er jo ganske små.. Er jo grenser hva man kan gjøre når man skal ha 20-25000 folk inn på stadion før kampen.. Det som er synd er at det er en gruppe med mennesker som ødelegger for stort sett hele Bosnia, ryktet dems er nok ganske rufsete allerede og det blir neppe bedre etter dette.

Lenke til kommentar

Oh yeah bosnia leder 2 0 så hvordan skal vi ta dem igjen? Jeg trur norge taper azz :( Synd, men dette er en viktig kamp en særdeles viktig kamp og Bosnia leder 2 0 Karw hade mange sjanser men missbrukte dem. Den bosniske keaperen ligger nede for telling, og en av bosnias hardeste negler måtte byttes ut! Jeg trur kanskje Norge vinner azz og snart er det klart for andre omgang da lissm og jeg sitter her da med potetgull og venter i spenning på at direktesendingen på radio skal fortsette dette er utrolig spendene og gjett om jeg gleder meg jeg gleder meg mer enn dere!

Lenke til kommentar

Nå sto nettopp en svensk-bosnisk knott på tv2 og sa at "vi är inte interesserade i matchen, vi ville bare sabotera". Er det mulig.. Hva med å demonstrere foran kontorene til forbundet hjemme? Sende brevbomber? Boikotte hjemmekamper?

 

Er folk der nede er så vant til vold og bråk at de ikke kommer på andre løsninger?..

Endret av JLa
Lenke til kommentar
det er vaktene som burde få skylda.. at de ikke klarer å sjekke lommene til de svina så..

8229076[/snapback]

 

De får plass til 15 sånne lys opp i ræva hver da..

 

 

 

 

Rart å se bosniske supportere si på tv at de kom dit for å protestere på det bosniske fotballforbundet, de var relativt rolige etter de stakk.. Men det folkeslaget er vel oppvokst og har en helt annen oppførsel og livsstil.

Men de ødelegger fotballen for faen, noe de sa selv...

 

De er med spillerne, men imot forbundet/ledelsen..

 

 

Håper UEFA ordner opp i dette, og ikke anklager Norge for dårlig sikkerhet bare :o

 

 

 

Håper Norge virkelig klarer å putte etter pause!

 

 

 

Er folk der nede er så vant til vold og bråk at de ikke kommer på andre løsninger?..

 

De er oppvokst, og vant til det ja... De har nesten et instinkt som reagerer med vold osv.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Det er absolutt mulig å putte både tre og fire baller i kassa bak den bosniske keeperen. Forsvaret deres imponerer ingen, og Norge har sjanser titt og ofte.

 

Konsentrasjon! Fokus!

 

Heia Norge! :)

8229478[/snapback]

 

Helt klart mulig, tror det kan ende med uavgjort 2 - 2

 

Etter omstendighetene blir hvertfall jeg fornøyd med det :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...