Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fy F***, kva er det linjedommaren har røyka? 7022903[/snapback] Gress, såklart? DUUUHHH! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fy F***, kva er det linjedommaren har røyka? 7022903[/snapback] Gress, såklart? DUUUHHH! 7022936[/snapback] Godt gjort å få fyr på det då, mykje vått gras i dag. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) værste kampen på lenge, grekerne er iallefall meget gode til å filme i mange situasjoner og slipper unna med det! offsiden var også helt urettferdig, dårlig dømming. skule tro linjedommeren hadde røyka gamle truser. orka ikke å se resten, blir så irritert og frustrert. edit: utrolig ufortjent seier til hellas iallefall. Endret 7. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er faen ikke i tvil engang, korrupte dommerjævler. Bergersen (?) nevnte det, at korrupsjonen fløt i Hellas, og det ser vi idag. Jeg er ikke i tvil. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Skandale er vel den riktige beskrivelsen for avgjørelsene til linjedommeren. Edit: avgjørelsen -> avgjørelsene Endret 7. oktober 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er faen ikke i tvil engang, korrupte dommerjævler. Bergersen (?) nevnte det, at korrupsjonen fløt i Hellas, og det ser vi idag. Jeg er ikke i tvil. 7022993[/snapback] tenkte akkurat det samme selv, de må bare ha blitt betalt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Syns uansett vi gjør en bra kamp.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Syns uansett vi gjør en bra kamp.. 7023013[/snapback] Synes Hangeland var alt for usikker og slurvete i midtforsvaret og Hæstad og Andresen var alt for passive på midtbanen og vant ingen dueller. Ellers spilte resten medium. Noen gode takter av Solskjær, men thats it. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Syns uansett vi gjør en bra kamp.. 7023013[/snapback] Jepp, 1-1 hadde vært rettferidg her. Skal sies at Grekerne spilte mye bedre enn jeg trodde de ville gjøre og jeg har ALDRI sett ett lag faktisk dominere i lufta mot norge. Som jeg sa tidligere hadde Frode Johnsen`s luftstyrke vært bra å ha i denne kampen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) UTROLIG! Blind linje dommer, skuespiller oscar til hellas, og dårlig strategi av norge = tap EDIT: Utrolig å se norge tape alle luft duellene Endret 7. oktober 2006 av haddis Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/07/479066.html?i=7 Hahaha. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hoho, ganske komisk. :!: Burde fått Braaten innpå tidlegare, han passer bra mot eit forsvar som Hellas, kraftig og i stand til å dra seg rundt. Når er neste kamp? Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bråten var ikke offside som jeg også trodde, ser de belyser den med kommentarer nå. Det hadde vært 1 - 1 .. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/07/479066.html?i=7 Hahaha. 7023072[/snapback] hehehe, bra bilde :!: dårlig linjedommer, ellers en kamp som forventet. kjipt at de faktisk berger 1-0 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Norges sentrale midtbane vant jo ingen ting? Uten en fungerenede sentral midtbane er det vanskelig å få et lag til å fungere hundre prosent. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Da setter vi i gang med kronerulling for å den jævla linjemannen på et dommerkurs hvor han kan lære hvordan offside reglen fungerer Det er faen meg ikke mulig, når man ikke klarer å dømme riktig på den så har man ingenting på den linja og gjøre.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Når er neste kamp? 7023081[/snapback] Neste kamp er hjemme mot Bosnia 24. mars. Der MÅ vi ta 3 poeng. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Forbanna jævla drittsurt altså! Håper han mongolide blinde faen aldri får lov til å nærme seg en fotballstadion noe mer i sitt liv. Er utrolig irriterende at vi hele tiden er så nær scoring, men ikke får utteling altså.. Hadde så garantert fortjent å få MINST uavgjort, kanskje til og med seier.. Surt altså! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Forbanna jævla drittsurt altså! Håper han mongolide blinde faen aldri får lov til å nærme seg en fotballstadion noe mer i sitt liv. 7023478[/snapback] Den linjedommeren tror jeg kommer til å slite med å finne seg en ny kamp å dømme, men slike feil er desverre alt for vanlig. Offside er noe av det mest vanskelige for en linjedommer å dømme, så slik er det bare. Har troen på at Norge kommer seg i EM-Kvalikken. Det er innsatsen som teller. Må bare få sagt at grekerne slo oss på et uærlig vis, men det brassesparket var utrolig bra gjort. Flaks, men bra gjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Er det ikke offside når spilleren ligger 2m onside da...? Altså: Norge burde: 1. Ha en fordel med regn. Det regner ikke så alt for mye der nede, og i alle fall ikke like mye! 2. Hatt en litt bedre taktikk enn å meie ballen opp til 2m høye grekere, uten å ha Carew der. 3. Hatt en annen enn Martin Andresen som sto med ryggen til på målet. HVA FAEN DRIVER HAN MED!? Få han vekk. Kampen burde: 1. Hatt en bedre linjedommer 2. Hatt en dommer som vet hva filming er. 3. Mer enn tre vaskehjelper som løper rundt med en mopp på banen. Hellas burde: 1. En Nikopolidis som spilte slik han gjorde mot RBK i fjor i CL. (Alle husker vel den tabben ) 2. Dra til helvette med filmingen sin. 3. Få seg en mer underholdende taktikk, slik at man ikke har lyst å legge seg / slå noen før kampen er ferdig! EDIT: LEIFFFF Endret 8. oktober 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå