Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

værste kampen på lenge, grekerne er iallefall meget gode til å filme i mange situasjoner og slipper unna med det! offsiden var også helt urettferdig, dårlig dømming. skule tro linjedommeren hadde røyka gamle truser. orka ikke å se resten, blir så irritert og frustrert.

 

edit: utrolig ufortjent seier til hellas iallefall.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Syns uansett vi gjør en bra kamp..

7023013[/snapback]

 

Jepp, 1-1 hadde vært rettferidg her. Skal sies at Grekerne spilte mye bedre enn jeg trodde de ville gjøre og jeg har ALDRI sett ett lag faktisk dominere i lufta mot norge. Som jeg sa tidligere hadde Frode Johnsen`s luftstyrke vært bra å ha i denne kampen.

Lenke til kommentar

Forbanna jævla drittsurt altså! Håper han mongolide blinde faen aldri får lov til å nærme seg en fotballstadion noe mer i sitt liv.

 

Er utrolig irriterende at vi hele tiden er så nær scoring, men ikke får utteling altså.. Hadde så garantert fortjent å få MINST uavgjort, kanskje til og med seier.. Surt altså!

Lenke til kommentar
Forbanna jævla drittsurt altså! Håper han mongolide blinde faen aldri får lov til å nærme seg en fotballstadion noe mer i sitt liv.

7023478[/snapback]

 

Den linjedommeren tror jeg kommer til å slite med å finne seg en ny kamp å dømme, men slike feil er desverre alt for vanlig. Offside er noe av det mest vanskelige for en linjedommer å dømme, så slik er det bare. Har troen på at Norge kommer seg i EM-Kvalikken. Det er innsatsen som teller. Må bare få sagt at grekerne slo oss på et uærlig vis, men det brassesparket var utrolig bra gjort. Flaks, men bra gjort.

Lenke til kommentar

Er det ikke offside når spilleren ligger 2m onside da...? :ermm:

 

 

Altså:

 

Norge burde:

 

1. Ha en fordel med regn. Det regner ikke så alt for mye der nede, og i alle fall ikke like mye!

2. Hatt en litt bedre taktikk enn å meie ballen opp til 2m høye grekere, uten å ha Carew der.

3. Hatt en annen enn Martin Andresen som sto med ryggen til på målet. HVA FAEN DRIVER HAN MED!? Få han vekk.

 

Kampen burde:

 

1. Hatt en bedre linjedommer :thumbdown:

2. Hatt en dommer som vet hva filming er.

3. Mer enn tre vaskehjelper som løper rundt med en mopp på banen.

 

Hellas burde:

 

1. En Nikopolidis som spilte slik han gjorde mot RBK i fjor i CL. (Alle husker vel den tabben :D )

2. Dra til helvette med filmingen sin.

3. Få seg en mer underholdende taktikk, slik at man ikke har lyst å legge seg / slå noen før kampen er ferdig!

 

 

EDIT: LEIFFFF

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...