Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men til kampen i kveld da, jeg tror på 3 målsseier til Norge.... kanskje litt optimistisk men har god tro på Norge nå  :thumbup:

6790312[/snapback]

 

Trenger ikke å vinne med tre mål holder i massevis med et mål, i hvert fall for meg som har satt 250 kroner på at Norge vinner kampen.

 

Men å tro på 3 målsseier mot Hellas borte er litt drøyt, de har en tysk trener som vet hvordan man skal spille kjedelig møkkafotball og ikke slippe inn mål, de vant em med den stilen...

Lenke til kommentar

Eg streamer det over nett, kvaliteten er grei nok, men det hakker ein del desverre.

Synd at dei ikkje er i stand til å levere ein fullverdig erstatning til TV3 over nett, er absolutt ikkje alle som har kanalen og dei tener jo penger på det.

 

Edit: For ordens skuld, det er TV3 eg streamer av, link her. http://drm.xstream.dk/pay/index_no.php

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Vi får se kl 21.00 om det blir noe kamp:) Blir spennende :)

7022242[/snapback]

 

Blir nevnt at utsettelse kan føre til at vi spiller noen kamper mot dårligere lag først og fortsetter flytsonen vår.

 

Det er jeg IKKE enig i, Hellas er antatt verste motstander å de er best å møte midt i flytsonen på en regnefull dag mener jeg ihvertfall.

 

Synd nå at Frode Johnsen er i Japan, kunne med fordel ha hatt han som innbytter da luftstyrken i dag kan være avgjørende hvis kampen starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...