CSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror Norge vinner 2-1 etter å scoret første mål og fått en rett tilbake i fleisen. Solskjær avgjør tror jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men til kampen i kveld da, jeg tror på 3 målsseier til Norge.... kanskje litt optimistisk men har god tro på Norge nå 6790312[/snapback] Trenger ikke å vinne med tre mål holder i massevis med et mål, i hvert fall for meg som har satt 250 kroner på at Norge vinner kampen. Men å tro på 3 målsseier mot Hellas borte er litt drøyt, de har en tysk trener som vet hvordan man skal spille kjedelig møkkafotball og ikke slippe inn mål, de vant em med den stilen... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det blir dessverre 0-1 tap i dag. Hellas scorer like før slutt. Typisk Hellas. Hvis dommeren ikke legger til mange minuttene klarer vi kanskje 0-0... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 2-0 til Hellas. For dei som ikkje har TV3 eller lyst å gå ut for å sjå kampen kan du kjøpe den og streame via internett her: http://drm.xstream.dk/pay/index_no.php Koster 70 kroner og 51 øre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror Norge går på en smell. 2 - 0 etter tjue minutter, og kampen legger seg helt, fordi vi ikke klarer å skape noe mot ballsikre grekere. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det ender 1 - 1 men hellas dominerer kraftig. Eller det motsatte, men fortsatt uavgjort. Tviler litt på det sistnevnte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Norge har hatt ein god periode i det siste, men no byrjar alvoret, Hellas er ingen enkel motstandar, dei har vært veldig vanskelege å slå på heimebane, men ingenting er umogleg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 har en god følelse for denne kampen, har satset på Norge på oddsen også Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror vi vinner. Blir sikkert kjedelige greier dog Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) 2-2 blir det nok, tror det blir en del kniving og mål, og det ender med 2-2, greit resultat dog. Ingen annen måte å få sett på enn TV3? Endret 7. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Eg streamer det over nett, kvaliteten er grei nok, men det hakker ein del desverre. Synd at dei ikkje er i stand til å levere ein fullverdig erstatning til TV3 over nett, er absolutt ikkje alle som har kanalen og dei tener jo penger på det. Edit: For ordens skuld, det er TV3 eg streamer av, link her. http://drm.xstream.dk/pay/index_no.php Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kampen blir sannsynligvis avlyst pga striregn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det var ganske ekstremt ei stund der ja, blir spanande å sjå om det blir noko av kampen. Som dei sa i studio kan regnet forsvinne like fort som det kom, skjer ikkje det trur eg den blir utsatt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ser ikke bra ut. Der dommeren stoppa var det en 5-10cm dyp vanndam. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt vilt. Det kom jo bare på noen minutter. Det er jo enorme søledammer på ene halvdelen av banen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Utsatt foreløpig til 21:00, ser mørkt ut. For meg betyr det ikkje stort som ser på TV, men det er synd for dei som har tatt turen sørover. Og i mellomtida er det Rorbua med Høgmo. Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tipper på at de lar kampen gå, men kanskje avlyser om det ikke stopper PS: Vitsen til Per-Mathias ikke bra Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi får se kl 21.00 om det blir noe kamp:) Blir spennende Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi får se kl 21.00 om det blir noe kamp:) Blir spennende 7022242[/snapback] Blir nevnt at utsettelse kan føre til at vi spiller noen kamper mot dårligere lag først og fortsetter flytsonen vår. Det er jeg IKKE enig i, Hellas er antatt verste motstander å de er best å møte midt i flytsonen på en regnefull dag mener jeg ihvertfall. Synd nå at Frode Johnsen er i Japan, kunne med fordel ha hatt han som innbytter da luftstyrken i dag kan være avgjørende hvis kampen starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå