Billy Bob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bumper denne her litt jeg. For noen år siden så jeg en oversikt i et MC-blad over sykkelmerker og modeller. Denne var veldig grei hvis jeg skulle kjøpt trial-sykkel. Nå er nå det blitt slik at jeg vurderer det, noen som vet om en slik oversikt? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 gasgas er vel den jeg anbefaler. Den som har penest lyd. 125cc holder nok med det første. Har jo beta og sherco, men jeg liker best gasgas. Jeg solgte nettopp min sykkel grunnet alt for liten tid.. Kjørte en god del innover i skogen her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har erfaring med 50ccm, og har hørt at en skal starte med den for de grunnleggende teknikken. Kjørte litt Gasgas når jeg kjørte rundt 2002. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde aldri kjørt noe sykkel før, og startet rett på 125cc. Gikk veldig greit. Lærte det fort, og slapp å bytte sykkel etter en liten stund og. Lenke til kommentar
rouse Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjører også trial... Jeg har kjørt ca 1 år. men det har vært så mye feil med den. jeg begynner å få fikset meste parten av dem nå. Trial er faktisk veldig morsomt! Jeg har en Gasgas 250 ( 2002 ) modell Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gasgas tåler jo ingenting, går altfor lett istykker. Har kjørt beta før men har en sherco nå og den tåler jo nesten alt, plastikken på den er helt syk. Mange som har gasgas som jeg veit om har masse problemer med den men har ikke hatt mye problemer med shercoen enda, og den noen år gammel Lenke til kommentar
corvald Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Eg kjører på vtk (vaulali trial klubb) Har to shercoer ein 04 125 som fikses for salg nå, og ein 07 125. Sherco er heilt klart den sykkelen som er best å kjøra men det er ein del problemer med dei, gas gas sine motorer går nesten aldri i stykker og montesa er den beste jordesykkelenm, beta er berre drit. Det er mi meining om merkene. Hvilken klasse kjører dere i. Eg kjører C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå