NoXify Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Min far har behov for en ny mobiltelefon, da han er veldig avhengig av den, men ikke kan benytte sin gamle lengre. Han har bindingstid hos telenor, så det er viktig at telefonen ikke er låst til et annet selskap. Hadde vært supert om noen kunne hjelpet meg, aktuelle forhandlere i området er Expert, Lefdal, Elkjøp, elprice evt. telebutikken. Han har behov for en helt grei telefon, gjerne med et dugelig kamera (1.3mp) og ellers bør det være en telefon som har bra holdbarhet, ettersom han helst bytter telefon så sjelden som mulig. Noen som har noen gode tips? Har nesten bestemt meg for Sony Ericsson K600i uten abb. hos elprice til 1199,- men vet ikke om de har den i butikken, kommer til å sjekke det ut i morgen. Noen ting å eventuelt utsette på denne? Vet den drar på årene, men den virker solid og skulle ha det som trengs. Eneste aberet er joysticken... PS: Den må kjøpes i morgen før kl. 17.00 Endret 31. august 2006 av NoXify Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 NOKIA 6233 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...le=NOKIA%206233 TELENOR LÅST TELENOR FRI120 12 MND 699,- Uten abb 2 495,- Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Takk for raskt svar, men nå er det slik at min far allerede har abonnement hos telenor som han ønsker å fortsette med, et telenor bedrift-abbonement. Dessuten ligger telefonen litt over K600i i prisnivå Edit: leif Endret 31. august 2006 av NoXify Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Takk for raskt svar, men nå er det slik at min far allerede har abonnement hos telenor som han ønsker å fortsette med, et telenor bedrift-abbonement. Dessuten ligger telefonen litt over K600i i prisnivå Edit: leif 6779744[/snapback] Det gjør den, men du får bedre skjerm og bedre taster på Nokian, ja jeg har prøvd begge. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) 6233 er nok en prisklasse over i dette tilfellet ja Ellers ville jeg nok vurdert T610i veldig sterkt. Men som sagt, det er litt begrenset hva gammer'n trenger i en telefon, ikke sant? Ettersom du har erfaring med T600i, ville du kunne anbefale denne telefonen? Med tanke på at den vil bli brukt mest til ringing og ellers beskjeden bruk av SMS/MMS. Tastene har vel alltid vært denne telefonens ankepunkt, men tror han skulle kunne leve med de. Om de da ikke er helt ubrukelige selvfølgelig Greit å investere i en skikkelig mobil når man først skal ha. Endret 31. august 2006 av NoXify Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) 6233 er nok en prisklasse over i dette tilfellet ja Ellers ville jeg nok vurdert T610i veldig sterkt. Men som sagt, det er litt begrenset hva gammer'n trenger i en telefon, ikke sant? Ettersom du har erfaring med T600i, ville du kunne anbefale denne telefonen? Med tanke på at den vil bli brukt mest til ringing og ellers beskjeden bruk av SMS/MMS. Tastene har vel alltid vært denne telefonens ankepunkt, men tror han skulle kunne leve med de. Om de da ikke er helt ubrukelige selvfølgelig Greit å investere i en skikkelig mobil når man først skal ha. 6780227[/snapback] Telefonen er grei den,men jeg syntes tastene ble i minste laget for meg. Utenom det er det en veldig bra tlf. Andre alternativer er denne. NOKIA 7360 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...WARM%20AMBER%20 NOKIA 6230I http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...e=NOKIA%206230I SONY ERICSSON Z530I http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...N%20Z530I%20%20 Bare for å nevne noen. Men som sagt den du nevner er en bra telefon uten tvil Endret 31. august 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Flott, da takker jeg for hjelpen og venter spent på at han kommer hjem med den i morgen slik at jeg kan prøvekjøre den God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå