perarmin Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Detta blir knall!! Link Hjemmeside Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Free Radical svikter aldri! Dette spillet må jo bare bli vra Endret 31. august 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
perarmin Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 ja tommlene i været for FRD :!: Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Disse folka er mildt sagt geniale xD Lenke til kommentar
perarmin Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 De er desidert best på FPS til Konsoll Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Free Radical slår til igjen! Har mine beste PS2 multiplayer opplevelser fra Timesplitters spillene deres. Har ikke FR folk fra gamle Rare, eller drømmer jeg nå? Syntes bare jeg husker det, og Timesplitters minner meg sykt om Goldeneye (nærmeste du kommer Goldeneye på nyere konsoller) Edit: Punktum og ord bare forsvant? Endret 31. august 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Free Radical slår til igjen! Har mine beste PS2 multiplayer opplevelser fra Timesplitters spillene deres. Har ikke FR folk fra gamle Rare, eller drømmer jeg nå? Syntes bare jeg husker det, og Timesplitters minner meg sykt om Goldeneye (nærmeste du kommer Goldeneye på nyere konsoller) Edit: Punktum og ord bare forsvant? 6779962[/snapback] Stemmer at FR har folk fra Rare. Logikken tilsier egentlig at de fleste av dem har ansvaret for multiplayer, da TS brakte mange gode minner fra multiplayer i Goldeneye. Lenke til kommentar
perarmin Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 De står også bak Perfect Dark Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tro dette spillet kan bli ein verdig tittel i mang ein folks samling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå