Mats1988 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 du kan lage kald karsk!du putter en blank tier oppi en kopp,så heller du oppi kald kaffe til du ikke ser tiern, så heller du oppi sprit til du ser tiern igjen. hahaha! Den må smakes! :!: 8355736[/snapback] Uhygenisk da, tenk på alle plassene den tieren har vært ;o Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Ekte karsk vil sterilisere. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nja, uansett, stoler heller på beregninger og smake seg frem, enn å putte en tier oppi koppen. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Mange deilige drinkz her! Jeg henger meg på! Er helt fatal på å blande drinker egentlig (blir alltid for mye sprit).. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Øl: Ingredienser: En flaske/boks øl Åpne flasken/boksen. Drikk væsken som ligger inni, enten fra et glass eller rett fra flasken/boksen. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Appelsinjuice, Sprite og tørst (den med guavana eller hva det er) og sprit Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg laget den Skittelsvodkaen for en stund siden. Ganske god. Men det var siste gang jeg laget en "drink". For mye stress. Synes det har sin sjarm å drikke reint. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Håper det er greit at jeg spør her. Hva, mener dere, er best av "Baileys Original Irish Cream" og "Dooley's Toffee Liqueur"? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Det må bli Baileys. Du klarer kansje å drikke deg full på begge deler, men du vil bli seriøst kvalm, above all. Endret 14. april 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Denne drinken har jeg laget selv: 2 cl Vodka 4 cl Mango rom (Captain Morgans Parrot Bay) 2 cl Rose's Lime 4 cl Rose's Apricot Kom gjerne med navneforslag, for nå heter den bare Lommemannen. Endret 14. april 2008 av G.Julius Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Håper det er greit at jeg spør her. Hva, mener dere, er best av "Baileys Original Irish Cream" og "Dooley's Toffee Liqueur"? Det må bli Baileys. Du klarer kansje å drikke deg full på begge deler, men du vil bli seriøst kvalm, above all. Vel, jeg har ikke tenkt å drikke meg full på dem for å si det slik =P Men jeg har bare prøvd Baileys, ikke Dooleys, så derfor lurer jeg. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vodka i 7-up eller lignende + apelsin eller lignede saft. smaker godt ^^, Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje litt enkel til å kalle drink men jeg blander vodka med apelsinjuice. For å skjule den sterke alkoholsmaken + jeg liker godt appelsinjuice Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje litt enkel til å kalle drink men jeg blander vodka med apelsinjuice. For å skjule den sterke alkoholsmaken + jeg liker godt appelsinjuice Har du prøvd å bare blande vodkaen ut med solo? 50/50 fungerer kjempe bra. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vel, jeg har ikke tenkt å drikke meg full på dem for å si det slik =PMen jeg har bare prøvd Baileys, ikke Dooleys, så derfor lurer jeg. Foretrekker faktisk St. Brendan istedenfor Baileys. Dooleys er ikke å anbefale, syntes ettersmaken er "feil" siden den ikke er lagd på Whiskey Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vel, jeg har ikke tenkt å drikke meg full på dem for å si det slik =PMen jeg har bare prøvd Baileys, ikke Dooleys, så derfor lurer jeg. Foretrekker faktisk St. Brendan istedenfor Baileys. Dooleys er ikke å anbefale, syntes ettersmaken er "feil" siden den ikke er lagd på Whiskey Ok, kjøper heller en liten "prøve" av dooleys da. Skal vurdere St. Brendan til neste gang Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kahlua er jo heller ikke så kjempe langt unna Baileys i smak, du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 må slenge meg på hær dette har ingen oppskrift må bare smakes fram mozell vodka eller lignende citronsaft Det er skamm godt! enjoy! Mvh Snagga Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen som har oppskriften på Strawberry daq som passer fint oppi kenwooden min? Når jeg ser på nettet etter oppskrifter er det så altfor mye forskjellige ingredienser folk har oppi. Gjerne andre drinker som kan lages smoothiemakeren (alkoholholdige og gode) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Monkey Brain - shot 1 del eplelikør / sprit med eplesmak (Sourz Apple, Bacardi Apple e.l.) 1 del Bailey's Grenadine / rød konditorfarge Finn frem et shotteglass. Ha først i eplelikøren / spriten med eplesmak. Ta så en dæsj Bailey's oppi slik at det ser ut som hjernemasse oppi glasset. Tilfør så grenadine / rød konditorfarge til man får ønsket farge. Kan helt greit droppes. Shot med en gang, lar du det stå, koagulerer Bailey'sen. Ikke å anbefale. Gjør det hele til en mer ekkel opplevelse. Frozen Margarita - Cocktail 2 ts salt 1 limebåt 6 cl Tequila (blank) 2 cl Triple Sec 4 cl limejuice (Rose's Lime Juice er god å bruke) Knust is Ta et tefat. Hell saltet på det. Ta et cocktailglass, dra limebåten rundt kanten et par ganger og sett glasset opp ned på tefatet med salt. Hell Tequila, Triple Sec, limejuice og knust is i en blender. Kjør på, hell i glasset. Server. (om du etter hvert går tom for tequila, er det helt lov å bruke 96% også, om du har servert det til en gruppe på 4-5 gamlinger, vil de etter å ha brukt opp en flaske tequila være så susa at de ikke merker noe.) Tequila Screwdriver - Drink 1 shot Tequila Appelsinjuice Hell ca et shotteglass med tequila i et glass. Fyll opp med appelsinjuice. Rør. Server. Strawberry Daiquiri - Cocktail 1 cl jordbærlikør e.l. 2 oz lys rom (Bacardi er bra her) 2 oz limejuice (igjen, Rose's) 1 ts melis 2 cl jordbær Isbiter Ha ingrediensene i en shaker med is, rist, sil i et cocktailglass. Server. Blue Lagoon - Drink 4 cl Vodka 2 cl Blue Curacao Sprite Isbiter Fyll et highball-glass med is. Ha i vodkaen, ta en teskje, hold den opp-ned og hell curacaoen over. Fyll opp med sprite. Server. White Russian - Drink 4 cl vodka 2 cl Kahlua Fløte / Melk Isbiter Ta et glass med isbiter, hell vodkaen oppi, så Kahluaen. Fyll med melk eller fløte. Server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå