Håvard Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fant en t-shorte på allposters.com jeg fikk utrolig lyst på. Men har aldri handlet der. Har dere noen erfaringer? Og hvor mye kommer portoen på? (regner med den ligger i utlandet?) Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 "Shipping Rates shown are an estimate only and the actual shipping rates will be determined during your checkout. Though we make every effort to present you the most timely information, shipping rates shown are subject to change without notice." http://www.allposters.com/gallery.asp?CID=...E230225%23rates Har ingen erfaring med disse selv, men de virker da seriøse nok ihvertfall. Lenke til kommentar
coban Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har bestilt en del plakater derfra - og bortsett fra litt lang leveringstid så er jeg fornøyd med kvaliteten osv osv. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Da tror jeg at det blir en -tjorte detfra Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Allposters.com er finfint. Jeg har bestilt mye derifra. Hva har du bestilt? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Allposters.com er finfint. Jeg har bestilt mye derifra. Hva har du bestilt? 6780864[/snapback] Vurerer å bestille en Monty Python T-Sjorte Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 har kjøpt en del plakater der, men det er laang leveringstid. sender jo fra usa. ca 1 mnd, også er det et kjipe med toll i norge da. Men utvalget der er jo helt enormt. Bare positivt om den butikken med untak av leveringstiden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå