FredShelby Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en lett-MC nå som jeg er i gang me lappen.. Ser at de fleste anbelfaler/ønsker seg racing eller crosser, men jeg vill har en mer sykkel med "stil", noe lignede chopper eller noe..Har sett en del på disse:-aprilia classic LINK-Honda Shadow LINK-Kawasaki Eliminator LINK- Yamaha virago LINKSuzuki IntruderVanskeligt å velge noen abefalinger, anbefalinger?har du noe på tonga? så få det ut, setter pris på alle innlegg Endret 11. juli 2016 av FredShelby Lenke til kommentar
Skido0 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Her du set på cagima mito. ktm exc Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Honda shadow er eit fint valg, om det er chopper.... kjenner 3 stk som har det, + at eg tar kjøretimer med ein:P Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Aprilia Classic har en totakts 1 sylinder motor, som jeg syns ikke passer til en slik sykkel. Honda Shadow har den rette motoren, 4 takts v-twin. Den sprekeste av v-twin syklene, ser ganske bra ut også. Kawaen har jeg ingen erfaring med. Viragoen er litt slappere enn Shadowen, men prisen er ganske annerledes også. Bedre lyd i den også. Tenkt på Yamaha Dragstar? Ikke like motorsterk som Shadow, men jeg syns den ser bedre ut. Mye mer krom, flere detaljer og mye finere lyd. Intruder har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå