CrazyEagle Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hei, Skal ha ett lite prosjekt, men må da ha en Mustang, helst rundt '67. Noen som kan hjelpe meg med å finne noen som er til salgs? Skal være sånn "renoverings" prosjekt eller hva man kaller det. Her er noe jeg kan foreslå til hvordan den må være. -Ikke alt for dyr -Må ha motor og ikke alt for ødelagt karosseri -Motoren trenger ikke virke, men skal helst ikke være så ødelagt at man må kjøpe helt ny motor. Takk på forhånd EDIT: Ikke tenk på at jeg er fjorten år da det ikke er jeg som skal kjøpe bilen. Når vi får tak i en mustang, blir det worklogg\showcase Endret 2. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
gorber Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Det finnes flere forhandlere av amerikanske biler i landet som vil kunne være behjelpelig med å importere bil til deg, men en Shelby GT 500 tror jeg ikke du får tak i uansett. Spesielt ikke en '67modell. Som Titus sa det, det er en mytisk bil som man bare leser om. Edit: Jeg fant en over i USA. Har du 76000 dollar pluss frakt og moms og det som verre er? Endret 31. august 2006 av gorber Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det finnes flere forhandlere av amerikanske biler i landet som vil kunne være behjelpelig med å importere bil til deg, men en Shelby GT 500 tror jeg ikke du får tak i uansett. Spesielt ikke en '67modell. Som Titus sa det, det er en mytisk bil som man bare leser om. Edit: Jeg fant en over i USA. Har du 76000 dollar pluss frakt og moms og det som verre er? 6780057[/snapback] Wow! Tror jeg bare kan glemme Shelby'en fra '67 ja.. Takker for svar Nå trenger jeg hjelp til å finne Mustang's "Vanlige" Mustanger :!: Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du skaffer deg et ok prosjekt til mellom 50000 og oppover. Det er rift om slike biler, spesielt prosjektene. Mange selgere vil ofte heller ikke selge til 14 år gamle gutter, men vil selge til folk de vet vil ta godt vare på bilene. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mener det finnes en del hjelpere på nett som viser hvordan du gjør om din mustang til en shelby Cobra. Vet ikke om det var på disovery jeg så noen som byggde om slikt ved hjelp av byggesett... Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Du skaffer deg et ok prosjekt til mellom 50000 og oppover. Det er rift om slike biler, spesielt prosjektene. Mange selgere vil ofte heller ikke selge til 14 år gamle gutter, men vil selge til folk de vet vil ta godt vare på bilene. 6783615[/snapback] Er jo ikke jeg som skal kjøpe den da :!: Er faren min. Og VI skal ta godt vare på bilen Endret 1. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Mener det finnes en del hjelpere på nett som viser hvordan du gjør om din mustang til en shelby Cobra. Vet ikke om det var på disovery jeg så noen som byggde om slikt ved hjelp av byggesett... 6783637[/snapback] Oi! Det skal kanskje bli prøvd ut Endret 1. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 vær så snill å ikke lag enda en lapskausgt500-kloning.. Skal det være gt500 skal det være ekte, dermed basta. En sen 60talls mustang blir tøff den, selv som en vanlig mustang. (jeg snakker ikke om gone i 60 sec "gt500", men originale) Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) vær så snill å ikke lag enda en lapskausgt500-kloning.. Skal det være gt500 skal det være ekte, dermed basta. En sen 60talls mustang blir tøff den, selv som en vanlig mustang. (jeg snakker ikke om gone i 60 sec "gt500", men originale) 6784934[/snapback] Jaja, det var bare en tanke Liker den i gone in 60sec jeg. Hehe, nei mustang er tøft uansett, og går som et uvær!! EDIT: Fins det GT500'er som ikke er Shelby'er? Eller er det bare GT500KR? Endret 1. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvilke årsmodeller har de pene lange bak-lyktene som Shelby GT-500 '67 har? Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 alle gt500'er har thunderbird baklykter gt350 har mustanglykter. Har aldri sett en shelby i gone in 60 seconds. Bare en gul 73 mustang og en oppjazza fastback Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) alle gt500'er har thunderbird baklyktergt350 har mustanglykter. Har aldri sett en shelby i gone in 60 seconds. Bare en gul 73 mustang og en oppjazza fastback 6795045[/snapback] Ok, takk Men det er en shelby i gone in 60 seconds, står til og med på "Tyveri lista" dems Har sett på bilen din Erik Braseth, den er fin Er Mustang 302 BOSS noe å satse på Tenker 69' eller 70' Meste av forskjellen ligger vel i fronten? Kanskje litt heftigere motor EDIT: Bilder Den gule er en 302 BOSS 70' og den røde er en 69' Endret 11. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå