Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet!

6939095[/snapback]

Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA :w00t:

6939109[/snapback]

 

Please spar meg. Alt annet enn kino.

6939200[/snapback]

Ok, du skal bli spart, du slipper å være med en 8. klassing på date. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo være hun er usikker, og vil ha venner med slik at du ikke skal prøve deg så mye på henne. Min erfaring dette her da. Hver gang jeg er på kino med en jente, og hun sier ja, men den og den ville være med, så blir det aldri noe særlig med flørting. Kanskje hvis du overkommer å være sjenert.

Lenke til kommentar

Kino er det verste man kan gjøre på en date. Til og med når man er 16 år, og middag på resturanter ikke er så fristende, er ikke kino e god ide å bli kjent på. Man sitter jo bare der uten å i det hele tatt kan kommunisere med vedkommende man er på date med. Man vil liksom bryte isen på første date, og dette gjøres vel med å kommunisere. Da er filmkveld hjemme hos en av dere det beste, så snakker dere etter filmen er ferdig.

Lenke til kommentar
Kino er det verste man kan gjøre på en date. Til og med når man er 16 år, og middag på resturanter ikke er så fristende, er ikke kino e god ide å bli kjent på. Man sitter jo bare der uten å i det hele tatt kan kommunisere med vedkommende man er på date med. Man vil liksom bryte isen på første date, og dette gjøres vel med å kommunisere. Da er filmkveld hjemme hos en av dere det beste, så snakker dere etter filmen er ferdig.

6945966[/snapback]

 

My piont exactly..

Lenke til kommentar

Og du kan selvfølgelig snakke under filmen hvis man er hjemme hos noen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir mindre nervøs hvis jeg ser på film hjemme hos meg eller hos hun jeg er på date med, enn på kino.

 

Selvfølgelig kan man snakke etter kinoen, men på første date vil man bli kjent med hverandre, ikke konsentrere seg om en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...