EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ikke sats på lapper. 6937227[/snapback] ok. Men leter etter et vidunderlig tips 6938547[/snapback] "Blir du me å ser <Insert random Tv-series here> i kveld?" Helst en dere begge liker 6938884[/snapback] Men jeg blir så flau 6938910[/snapback] Jeg kjenner følelsen, helt likt når jeg gikk i 8. Men forskjelen var at jeg aldri spurte og fikk aldri sjansen til å vise hva jeg følte for henne.. Det er verre enn å bli litt flau, trust me. 6938962[/snapback] Liker ikke at hun tar på meg lipgloss Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er vel bare å invitere henne på et eller annet som du tror begge vil like. Hvis det funker, prater dere, hvis ikke, sitter dere stille Birger Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det jeg leter etter er at hun skal like meg bedre, og mye sånn. Men jeg er SÅ flau og veldig sjenert Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lyst å be henne på kino engang sjø. Skal jeg ta den sjansen? Kino det "Romantiske sted" :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En følelse som det er vanskelig å lete etter. Den kommer naturlig. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har egentlig funnet bare kino som en litt kjedelig event. Hvis dere finner på noe først, så kanskje. Men ikke bare kino, siden da har dere ikke mulighet for å snakke sammen. Birger Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Forstyrrer alle under filmen Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå har jeg ikke lest alle postene i tråden, men du spør aldri om tlf. nr. kun for å få det. Finn på en bra undercover-historie. For å forklare det bedre kan jeg ta et eksempel. Igår ble jeg skikkelig kjent med ei jente som bor i samme område som meg. Vi kom inn på temaet med fest, og ble litt prat om det. Da jeg hadde lyst til å spørre om nr., spurte jeg hva hun skulle på fredag, og hun svarte at hun ikke helt visste. Jeg svarte det samme, og spurte om nr. så vi kanskje kunne finne på noe på fredag. Ja greit, tåpelig eksempel, jeg vet. Men saken er at du må også virke litt kostbar, ikke bare spør "du kan jeg få nr ditt jeg vil gjerne bli sammen med deg og putte tissen inn i tissen din".. Om hun liker deg, se etter tegn. Ikke vær for oppmerksom på småting, hvis du gjør det, kommer du til å tro alle jenter i verden er gale etter deg. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå har jeg ikke lest alle postene i tråden, men du spør aldri om tlf. nr. kun for å få det. Finn på en bra undercover-historie. For å forklare det bedre kan jeg ta et eksempel. Igår ble jeg skikkelig kjent med ei jente som bor i samme område som meg. Vi kom inn på temaet med fest, og ble litt prat om det. Da jeg hadde lyst til å spørre om nr., spurte jeg hva hun skulle på fredag, og hun svarte at hun ikke helt visste. Jeg svarte det samme, og spurte om nr. så vi kanskje kunne finne på noe på fredag. Ja greit, tåpelig eksempel, jeg vet. Men saken er at du må også virke litt kostbar, ikke bare spør "du kan jeg få nr ditt jeg vil gjerne bli sammen med deg og putte tissen inn i tissen din".. Om hun liker deg, se etter tegn. Ikke vær for oppmerksom på småting, hvis du gjør det, kommer du til å tro alle jenter i verden er gale etter deg. 6939051[/snapback] Det var hun som gidde det plutselig til meg da så Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Se henne dypt inn i øynene. Blir pupilene større --> GO FOR IT Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA Lenke til kommentar
_WaX^_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] YEAH!!! You go boy Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] Supert! Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Se henne dypt inn i øynene. Blir pupilene større --> GO FOR IT 6939102[/snapback] Haha, nei, bestevenninna mi var helt drita på skolen idag, øynepupillene var digre.. Det er mye som får det til å bli store.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tenk at jeg faktisk heier på at noen andre enn meg selv skal lykkes i kjærligheten. Vanligvis er jeg kynisk, men idag får du min støtte. Go for it! Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] Please spar meg. Alt annet enn kino. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] Please spar meg. Alt annet enn kino. 6939200[/snapback] Ja men. si et bedre forslag du da. Hun får ikke ha inn gutter på besøk eller. Men hun gidder ikke "ut" Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] Please spar meg. Alt annet enn kino. 6939200[/snapback] Ja men. si et bedre forslag du da. Hun får ikke ha inn gutter på besøk eller. Men hun gidder ikke "ut" 6939252[/snapback] Finn på noe dere ikke glemmer. Hva det blir, må du finne ut selv. Finn på noe, noe faenskap eller noe, bare ikke kino. Det slår IKKE godt ann for et langtidsforhold. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er flaut å snakke med henne, eller invitere henne med på noe, hvordan skal det da bli om du skal kysse henne? Det er bare å glemme alt som heter flaut (jeg hadde anbefalt alkohol, men i ditt tilfelle passer det dårlig) og kjøre på! Du kommer ingen steder med hendene i lommene og blikket i gulvet! 6939095[/snapback] Invititerte henne på kino no. Blir i morgen elns. og hun takket JA 6939109[/snapback] Please spar meg. Alt annet enn kino. 6939200[/snapback] Ja men. si et bedre forslag du da. Hun får ikke ha inn gutter på besøk eller. Men hun gidder ikke "ut" 6939252[/snapback] Finn på noe dere ikke glemmer. Hva det blir, må du finne ut selv. Finn på noe, noe faenskap eller noe, bare ikke kino. Det slår IKKE godt ann for et langtidsforhold. 6939363[/snapback] joa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå