Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei ! jeg er veldig forelsket i en som bor i samme bygd ! men jeg er ikke sikker på om hun er sammen med noen eller i det hele tatt liker meg :( !

 

sitter på samme buss hjem fra skolen, og lurer på om jeg skal spøre etter msn adressen sån at vi kan bli litt bedre kjent ! er bare det at hun går en klasse undre meg og er ikke siker på om hun liker det :ermm: ?

 

skal jeg bare gå rett på sak eller ta en litt mer rolig framgangsmåte ?

 

Plz gi meg svar for jeg er helt gal etter henne :dribble: !

takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En metode jeg bruker for å rake in msn-adresser til jenter i klassen:

 

(nå har jeg noe kanskje på gang, men til andre tilfeller)

 

Hvis du er litt vimsete, slik som jeg, og du har den lille skoleboken med alle rabattene i foran deg, er det bare til å si noe tøv slik som: "hva er din msn adresse, slik at jeg kan spørre om lekser og sånn? "

 

Funker hvis du ikke har guts til å spørre andre måter.

 

~

Lenke til kommentar

hehe...

visst du tørr å gå bort til henne å snakke med henne så er det best :)

men visst du ikkje kjenner henne så godt eller du har ikkje snakket med henne så mye så anbefaler e å bli bedere kjent med henne før du spør om telefonnummere eller msn adressa...

bli bedere kjent først :D

 

p.s :men visst du har så lyst på tlf nummere hennes så kan du jo se om det står på hennes navn på gulesider hehehe ;)

Lenke til kommentar

Selv ville jeg valgt å prøve å få henne til å ta intiativ til å snakke sammen og slikt. Prøv å fange oppmerksomheten hennes på en diskré måte, men uten å overdrive. Om hun har en fast plass i bussen, kan du jo sette deg foran henne, da vil du jo bli lagt merke til, eller noe slikt.

 

Har selv et godt øye til en jente i klassen, og det var hun som prata med meg først, men jeg fikk oppmerksomheten hennes diskré ved å bevisst knekke med håndleddet da jeg visste at hun så på. :p

Lenke til kommentar
Jeg ville heller ikke ha tatt kontakt med henne på skolebussen, men det du kan kanksje starte med å gjøre da, er å bruke øynene. Flørt med øynene. Enten det da er på skolen, på en fest eller da på skolebussen.

6782361[/snapback]

Hvordan flørter en med øynene?

 

Blir det å stirre litt på henne for så å smile når hu ser på deg eller?

Sitter ei i klassen min rett over meg. Vi sitter så vi kan se på hverandre, og jeg har "tatt" hu i å se på meg endel ganger nå. Samme har hu.

 

Trenger hjelp til å flørte med øynene!

Lenke til kommentar
Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers.

6782877[/snapback]

 

 

det er ikke å stirre da!

stirre er å bøye hodet framover og gjøre store øyne, og ikke se bort nesten i det hele tatt!

 

det er noe helt annet å flørte med øynene! :wee:

jenter liker det, stol på meg! men om hun marker at du ser på henne og hun gjentatte ganger ser bort, så ikke fortsett å se på henne!

 

ser hun på deg, så smil FORSIKTIG... så ser du bort! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...