Velociraptor Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei ! jeg er veldig forelsket i en som bor i samme bygd ! men jeg er ikke sikker på om hun er sammen med noen eller i det hele tatt liker meg ! sitter på samme buss hjem fra skolen, og lurer på om jeg skal spøre etter msn adressen sån at vi kan bli litt bedre kjent ! er bare det at hun går en klasse undre meg og er ikke siker på om hun liker det ? skal jeg bare gå rett på sak eller ta en litt mer rolig framgangsmåte ? Plz gi meg svar for jeg er helt gal etter henne ! takker på forhånd Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du kan jo prøve å snakke med henne litt og du kan jo alltid spøre om mobil og msn adresse er ikke noe galt i det. Du kan jo spøre en av venninene hennes eller henne om hun har kjæreste etter hvert. Btw bruk den store kjærlighets tråden =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ikke spør etter msn eller telefonnummer med en gang... da blir hun nok litt sjokkert og viker unna deg hvis hu ikke liker deg godt fra før av da. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 hihi ! takk. har bare lite "mot i brøstet" Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hadde jeg vært henne hadde jeg blitt sjarmert hvis en eldre gutt hadde vist meg some løøøøv det er greit å spørre etter msn adresse, men mobilnummeret blir litt for påtrengende, kankje!? god løkk a, pæl Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 For meg virker det som du er seksuelt tiltrukket av den yngre damen. Det beste er nok uansett å dunki borti henne på en fest eller på skolen. Å spørre om slikt på bussen får deg til å fremstå som en sosiopat. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 For meg virker det som du er seksuelt tiltrukket av den yngre damen. Det beste er nok uansett å dunki borti henne på en fest eller på skolen. Å spørre om slikt på bussen får deg til å fremstå som en sosiopat. 6778850[/snapback] Hey, ikke mobb bussen din pøbel ! snakker skolebuss her ! Lenke til kommentar
karohild Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Som nemnt i et tidligere svar, hadde jeg også blitt smigret av en gutt som viser interesse Men ikke spør etter telefon nummeret hennes, dersom du ikke har snakket så mye med henne fra før. har du snakket med henne før foressten ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 En metode jeg bruker for å rake in msn-adresser til jenter i klassen: (nå har jeg noe kanskje på gang, men til andre tilfeller) Hvis du er litt vimsete, slik som jeg, og du har den lille skoleboken med alle rabattene i foran deg, er det bare til å si noe tøv slik som: "hva er din msn adresse, slik at jeg kan spørre om lekser og sånn? " Funker hvis du ikke har guts til å spørre andre måter. ~ Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Sist gang jeg gjorde noe sant gjorde jeg det med noen jeg absolutt ikke kjenner.. gikk bort og sa "Hey.. Kan jeg snakke litt med deg? *gå bort* Vel, jeg har glemt sjekketrikset mitt, men tror du jeg kan få msn adressa di om du har\telefonnummeret ditt?" Og smile pent! Hu begynte å flire hu Lenke til kommentar
soool Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hehe... visst du tørr å gå bort til henne å snakke med henne så er det best men visst du ikkje kjenner henne så godt eller du har ikkje snakket med henne så mye så anbefaler e å bli bedere kjent med henne før du spør om telefonnummere eller msn adressa... bli bedere kjent først p.s :men visst du har så lyst på tlf nummere hennes så kan du jo se om det står på hennes navn på gulesider hehehe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvor gammel er du? Det er litt viktig med tanke på fremgangsmåte. Jeg ville ikke gjort det på bussen, prøv å (som Lars sier) treffe på henne et annet sted enn skolen/bussen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Selv ville jeg valgt å prøve å få henne til å ta intiativ til å snakke sammen og slikt. Prøv å fange oppmerksomheten hennes på en diskré måte, men uten å overdrive. Om hun har en fast plass i bussen, kan du jo sette deg foran henne, da vil du jo bli lagt merke til, eller noe slikt. Har selv et godt øye til en jente i klassen, og det var hun som prata med meg først, men jeg fikk oppmerksomheten hennes diskré ved å bevisst knekke med håndleddet da jeg visste at hun så på. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har iallefall god erfaring med "Hei! G, XXår fra XXXX her. ASL?" Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ville heller ikke ha tatt kontakt med henne på skolebussen, men det du kan kanksje starte med å gjøre da, er å bruke øynene. Flørt med øynene. Enten det da er på skolen, på en fest eller da på skolebussen. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ville heller ikke ha tatt kontakt med henne på skolebussen, men det du kan kanksje starte med å gjøre da, er å bruke øynene. Flørt med øynene. Enten det da er på skolen, på en fest eller da på skolebussen. 6782361[/snapback] Hvordan flørter en med øynene? Blir det å stirre litt på henne for så å smile når hu ser på deg eller? Sitter ei i klassen min rett over meg. Vi sitter så vi kan se på hverandre, og jeg har "tatt" hu i å se på meg endel ganger nå. Samme har hu. Trenger hjelp til å flørte med øynene! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, er vel det. Men hu har ikke smilt noe, det har ikke jeg heller. Jeg liker hu jo også SÅÅ mye da! Probelemet er bare at hu kanskje er litt "way out of my league", men vet ikke. Kanskje hu liker meg litt også, men ikke smiler heller... Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers. 6782877[/snapback] det er ikke å stirre da! stirre er å bøye hodet framover og gjøre store øyne, og ikke se bort nesten i det hele tatt! det er noe helt annet å flørte med øynene! jenter liker det, stol på meg! men om hun marker at du ser på henne og hun gjentatte ganger ser bort, så ikke fortsett å se på henne! ser hun på deg, så smil FORSIKTIG... så ser du bort! Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Å stirre er creepy. Hvis dere får øyekontakt og hun smiler og ser ned, da er det bankers. 6782877[/snapback] Damn right Steffy. Helpsomer: Tenkte mer sånn flørte med blikket, slik du kan tenke deg man gjør på et utested med veldig høy musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå