Snoop Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hei! Igår lastet jeg ned mange oppdateringer fra Windows Update til WinXP! Og nå kommer jeg foreksempel ikke inn på Hotmail.com elelr noe Hotmail, heller ikke noen av bf1942.match gopsmatch.com igi2match.com eller noe som er mine vanlige surfe sider, og ingenting funker som det skal! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg hadde også det problemet for en stund siden, men heldigvis skulle jeg installere windows på nytt allikevel Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Store deler av nettet er nede (vi kommer ikke inn på en del utenlandske nettsteder). Ta det med ro, det er ikke noe gale hos deg :smile: Smør deg med litt tålmodighet så går det nok bra. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 bruker du telenor, så prøv proxy.online.no:8080. Da vil ting fungere litt bedre Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Hvor skal jeg skrive det der Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Etter å ha kjørt noen Traceroute`s i natt, så er det Telia som sliter, samt en del forbindelser i USA. Har opptil 60-70% packetloss på en del knutepunkter, så vi må nok smøre oss med litt tålmodighet. *urk* PS. Dette gjelder kunn surfing ser det ut til, online spill fungerer bra.. med noen hopp innemellom! [ Denne Melding var redigert av: Nicroman på 2002-10-27 09:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå