Gå til innhold

Dead Rising på vei!

Brakara

Anbefalte innlegg

Fikk glad-mail fra cdon.com nå nettopp:

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3

hverdager

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 3004469 Xbox 360 - Dead Rising

--------------------------------------------

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff dette spillet blir du driiiit lei av etter bare noen få dager. Trust me !. Virker kanskje coolt nå ja med engang, men du finner fort ut som mange andre amerikanere som har spillt spillet nå i noen uker at dette er en 1 trip poney og så støver det . Spillte demoen og syntes det var drit fett i 5 minutter og så begynner man å tenke jaha thats it ? Ta bilder, drepe zoombier og hente ut folk er det hele det dreier seg om..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Uff dette spillet blir du driiiit lei av etter bare noen få dager. Trust me  !. Virker kanskje coolt nå ja med engang, men du finner fort ut som mange andre amerikanere som har spillt spillet nå i noen uker at dette er en 1 trip poney og så støver det . Spillte demoen og syntes det var drit fett i 5 minutter og så begynner man å tenke jaha thats it ? Ta bilder, drepe zoombier og hente ut folk er det hele det dreier seg om..

6780616[/snapback]

Dead Rising 8/10 i Edge

Saint`s Row 6/10

Lenke til kommentar
Uff dette spillet blir du driiiit lei av etter bare noen få dager. Trust me  !. Virker kanskje coolt nå ja med engang, men du finner fort ut som mange andre amerikanere som har spillt spillet nå i noen uker at dette er en 1 trip poney og så støver det . Spillte demoen og syntes det var drit fett i 5 minutter og så begynner man å tenke jaha thats it ? Ta bilder, drepe zoombier og hente ut folk er det hele det dreier seg om..

6780616[/snapback]

Du baserer altså ditt utsagn på demoen?

Husk at det blir poengtert i flere omtaler, deriblant den på gamespot visst jeg ikke husker feil, at spillet heldigvis ikke er så ensformig som demoen.

Joda, det er nok begrenset hvor varierende det er, men jeg man kjøper i alle fall ikke et spill hvor man utelukkende springer rundt og dreper zombier uten noen som helst mål og mening.

Tror nok det havner på hylla mi i alle fall :) (som så alt for mange andre spill de kommende ukene)

Lenke til kommentar
Dead Rising 8/10 i Edge

Saint`s Row 6/10

Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvorfor sammenligne DR med SR? Det er jo to helt forskjellige spill...

6781239[/snapback]

Joda, bare viser at DR fikk 8/10 i Edge som er en meget bra score i det bladet. Og at Saint`s Row, som de aller fleste er veldig fprnøyd med, scorte bare 6/10 der. Så Dead Rising er nok bedre enn mange tror.

Lenke til kommentar

6780616[/snapback]

Dead Rising blir enten årets beste spill for deg, eller årets verste. Det er et utrolig spesielt spill som man ender opp med å elske eller hate.

Demoen er forøvrig en dårlig representant for det ferdige spillet, som er en konstant kamp mot klokka.

Jeg har spilt det i tre uker nå, og synes det var middelmådig i starten, men det ble bare bedre og bedre og bedre, og er nå blant et av mine favorittspill i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...