Gå til innhold

Ossen er deres Servere med lagg?


Anbefalte innlegg

Migrerte vekk fra Silvermoon til Kul Tiras for en stund siden, har ikke angret et sekund. Ikkeno lagg, ingen disconnects og no need for server restarts. :p

6780792[/snapback]

Til å begynne med syns jeg Kul Tiras var veldig knuslete, både med tanke på PvE og PvP, men nå har den virkelig begynt å ta seg opp, i alle fall på alliance-siden. :) Jeg angrer heller ikke det minste på å ha flytta fra Silvermoon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frostwhisper har et forj***ig lag nå.

DC her, DC der, kommer inn, DC'er, kommer inn igjen, nok en DC.

 

Og sånn fortsetter det.

Det lengste jeg klarte å holde meg inne i kveld, var 5 minutt.

Frustrerende.

 

Trodde det var mitt eget nett, men fikk snakka med noen venner og noen folk i guilden og de hadde slitt med minst 2k ms hele kvelden og masse dc'er.

 

så frustrerende når man prøver å gjøre noe...

6792064[/snapback]

 

 

skjer med at du henger her da, sjur?

 

 

men ja, frostwhisper har vært for jævlig i det siste.

 

fått 10 dc'er bare idag, og hele dagen har vært helt jævlig.

Lenke til kommentar
Mistet nylig mistet et av de 2 beste guildene fra Horde siden pga så mye lagg på Neptulon. Har faktisk ikke merket noe etter Onsdag, men det kommer nok.

6780603[/snapback]

 

Bad Omen ikke sant?

 

de stakk til dentarg å kverker folk med naxx gearet sitt :<

 

veldig lite lagg på dentarg, har bare at noen få problemer nå i det siste, like etter patchen og før maintenance denna uka som er å forvente.

Ja det stemmer. Var lagg i ca. 12 timer på i går forresten, helt sykt. Det offisielle Neptulon forumet er stappfullt av klage tråder nå :p

Lenke til kommentar
Mistet nylig mistet et av de 2 beste guildene fra Horde siden pga så mye lagg på Neptulon. Har faktisk ikke merket noe etter Onsdag, men det kommer nok.

6780603[/snapback]

 

Bad Omen ikke sant?

 

de stakk til dentarg å kverker folk med naxx gearet sitt :<

 

veldig lite lagg på dentarg, har bare at noen få problemer nå i det siste, like etter patchen og før maintenance denna uka som er å forvente.

Ja det stemmer. Var lagg i ca. 12 timer på i går forresten, helt sykt. Det offisielle Neptulon forumet er stappfullt av klage tråder nå :p

6793107[/snapback]

 

Hvem er du på neptulon? :) Spiller der selv. Er helt forjævli med lagg nå. Hvilken annen guild enn BO har flytta? :S

Lenke til kommentar

Står i signaturen min:

Nagas - 60 UD Priest | Shemsu - 41 Troll Hunter | Lokhraed - 60 Tauren Warrior | @ Neptulon

Så vidt jeg vet er det bare Bad Omen, gikk rykter en stund om Imbalanced, heldigvis er de fremdeles her. Men Horde på Neptulon har jo gått rett til helvete i det siste. Drunk Northrend United er ødelagt, de har 3 hovedmedlemmer igjen og Good Omen er helt oppløst. Går ikke så bra med oss heller (Disciples of Honor), vi har mistet sinnsykt med spillere til In Hell, Wicked og mest av alt til Isbjörn og må rekrutere nye folk som gjør at framgangen vår faktisk går bakover nå.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Står i signaturen min:
Nagas - 60 UD Priest | Shemsu - 41 Troll Hunter | Lokhraed - 60 Tauren Warrior | @ Neptulon

Så vidt jeg vet er det bare Bad Omen, gikk rykter en stund om Imbalanced, heldigvis er de fremdeles her. Men Horde på Neptulon har jo gått rett til helvete i det siste. Drunk Northrend United er ødelagt, de har 3 hovedmedlemmer igjen og Good Omen er helt oppløst. Går ikke så bra med oss heller (Disciples of Honor), vi har mistet sinnsykt med spillere til In Hell, Wicked og mest av alt til Isbjörn og må rekrutere nye folk som gjør at framgangen vår faktisk går bakover nå.

6794647[/snapback]

 

Jepp. Screams disbanda i går også. Zhoe gnome rogue fra Volcano Legion her btw ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...