Rinox Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei! Sitter nå og prøver å innstallere internett på min andre PC. Jeg bruker SparkLan. <Problemet er at når jeg lagrer setup filen til disk står det når jeg åpner den: "Finner ikke angitt fil, blablabla..." . Jeg trenger hjelp til dette. Takker for raske svar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 jeg må si jeg trakk litt på smilebåndene: "Får ikke installert internett" :!: hvs slags internett er det du skal ha? brdbånd? isdn? osv? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) hehe, jeg har ADSL. Har det perfekt på mine 2 andre bærbare maskiner. Jeg hadde det også på den jeg prøver å sette det på nå helt til jeg måtte reinstalle maskinen etter bluescreen. Håper noen kan hjelpe... Endret 31. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du har ikke telenor så du må skrive inn brukernavn eller passord? Installer drivere, og nettverkskortdriver, plugg i nettverkskabelen og du er på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå